Motor BMM - 2.0 TDi 8V - VAŘÍ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

Ladas píše:jasný na druhým válci a nechte srovnat blok!!!

když se rovná blok, tak musí z auta ven a taky tak jak hlava se přebrousí ?
Prvotním měřením vypadal OK, ale říkali v servisu že si na to půjčí nějaké ty přesné měrky ( od těch co dělají ty hlavy ) a změří to napřesno.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

jj motor ven a klika pisty taky proste holej blok , na magnetku srovnat a o to co uberes musiš dat silnejsi tesneni a zaroven zapustit ventily do hlavy..
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jde to i bez vyndání motoru a měrka změří leda vůli na ventilu a ne 0,1 propad na bloku pomocí pravítka
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

a tak uvidíme, třeba to bude jen těsnění pod hlavou, a po výměně to bude v pořádku.
Nemalujme hned čerta na zed

(LOL)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemaluju toho už máš v propadech na bloku je to jak ementál a po zahřátí si litina teprve posedá neteoretizuj a nech si poradit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Obrázek

nemusí ven a takhle to vypadá když někdo umí se šábrem přesnost 0,05
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="scheni"]díky za podporu,někam.... (v takovém případě jsem připraven se náhrady škody domáhat) podle občanského zákoníku na to totiž mám právo (řešil jsem to s firemním právníkem)


právo ti pravděpodobbně zaniká,

ty musíš nejpozději do šesti měsíců nejlépe písemně doporučeně upozornit prodejce na vadu na kterou tě prodejce neupozornil a ne dát někam auto aby ho rozmontovali to je tvůj problém,

v minulosti jsem řešil x krát v roli prodejce, nastopili na mě různí právnící, advokáti,soudy, ale mimo řevu a kraválu ze mě nic nedostali

;)
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

slovacek.milos píše:
scheni píše:díky za podporu,někam.... (v takovém případě jsem připraven se náhrady škody domáhat) podle občanského zákoníku na to totiž mám právo (řešil jsem to s firemním právníkem)


právo ti pravděpodobbně zaniká,

ty musíš nejpozději do šesti měsíců nejlépe písemně doporučeně upozornit prodejce na vadu na kterou tě prodejce neupozornil a ne dát někam auto aby ho rozmontovali to je tvůj problém,

v minulosti jsem řešil x krát v roli prodejce, nastopili na mě různí právnící, advokáti,soudy, ale mimo řevu a kraválu ze mě nic nedostali

;)

prodejce jsem upozornil telefonicky, dále jsem vše na čem jsme se dohodli v telefonu sepsat do emailu, a prodejce mi vše potvrdil, a také to, že jsme se dohodli, že vozidlo nechám rozmontovat v místě svého bydliště.
Vše nafotím a pošlu mu emailem, což jsme také udělal.
Sepsal jsem další postup, a nechal si jej opět odsouhlasit.

Vím, že to není poštou, ale dnes se již email bere jako právní náhražka dopisu.
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="scheni"][quote="slovacek.milos"][quote="scheni"]díky za podporu,někam.... (v takovém případě jsem připraven

uvidíš sám snad ti to dobře dopadne, vše s prodejcem nejlépe na papír,


byl jsem u jednoho soudu jako poškozený, je tomu 7 let kdy mi soudce řekl že mejlovou korespondencí se nebude zabývat a projel jsem tehdy pěkný balík peněz, byl to pěkný podraz soud se konal přesně za dva roky kdy jsem přišel o všechny opravné prostředky a jako poškozený jsem ještě statisícově vykrvácel, spravedlnost to je taková iluze :roll:
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

tak, už přijela hlava z GO, je po výměně vedení ventilů, zabroušení snad všeho.
Jinak na foto jde vidět, jak jsou totálně ucpané kanály mezi vložkama, a byla to docela sranda je prorazit ( zrovna jsem byl u toho)

Jinak také přidávám foto obroušeného bloku. Taky jistě veselá práce, a snad to bude OK.

Jinak, co myslíte, měnit šálky na vačce ? Nebo to nemá smysl, když je původní vačka ?

Nemám je na foto, ale již bylo vidět, jak jsou ošoupané, a nemají takovou tu bronzovou barvu po krajích.
Díky za radu.

Obrázek
Obrázek
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33624
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co čtu O,1 mm to zas tak prohlé nebylo
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

šálky všechny nové!!!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

Ladas píše:šálky všechny nové!!!
tak šálky šly všechny nové. Vačka vypadala jako nová, takže je škoda aby odešla na uložení....

Není to zase taková úspora a myslím, že životnost motoru se rázem zvýší (wallbash)
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

NÉÉÉÉÉ, PŘI KOMPLETACI (a už skoro složeném celém motoru v autě) PRASKL ŠROUB NA VAČCE.....zalomil se v hlavě asi cm uvnitř....je to v prdeli... (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

CHLAPI, hlava musí dolu, takže asi při skládání i opět nové těsnění, že ?
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 759
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Kvůli vačce snad hlava dolů nemusí. ne? Odšroubuješ lágry a vyndáš samotnou vačku.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“