Mám na svém PD najeto 220 000 km dle budíků. Mám novou vačku, hydra, šály, jeden vstřik a komplet spojku včetně dvouhmoty.
Olej používám 5W40 Valvoline a vyměněn mám i olej v převodovce.
Naftu beru pouze Vervu od Benziny a přidávám celoročně VIF.
Dle mého subjektivního hodnocení se motor podstatně ztišil potom co jsem začal jezdit na premiový paliva a přešel na olej od Valvoline.
Po nastartování mi hydra zaklepou cca 3 -5 vteřin a je klid. Při jízde po dálnici rychlostí okolo 120 km/h motor není takřka slyšet, pouze valivý hluk od pneumatik. Extrémní to bylo na Italských dálnicích kde nebyl slyšet ani ten valivý hluk od gum.
Takže já bych osobně začal kupovat kvalitní naftu a přidával aditiva. Pokud to nepomůže tak zkontrolovat mechanické části.
Pokud nafta není dobře rozprášená, tak má motor tvrdší chod a třeba je to tvůj problém.
Samozřejmě zdroj hluku může být kdekoliv od vůli v uložení ojnic či kliky a podobně.
Jak ztišit starý klapající PD??
Moderátoři: šulda, Moderátoři

Takže vačka je špatně nastavená?? Může to způsobovat ono? Všiml jsem si, že rozvody někdo měnil fixkovou metodou

Další hodnoty jsou ok? Volnoběh se mi zdá moc..Spotřeba na volnoběh 0.5L.
Naposledy upravil(a) Lotuzzz dne 05 srp 2015, 19:02, celkem upraveno 1 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele: