Jak ztišit starý klapající PD??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Mám na svém PD najeto 220 000 km dle budíků. Mám novou vačku, hydra, šály, jeden vstřik a komplet spojku včetně dvouhmoty.
Olej používám 5W40 Valvoline a vyměněn mám i olej v převodovce.
Naftu beru pouze Vervu od Benziny a přidávám celoročně VIF.
Dle mého subjektivního hodnocení se motor podstatně ztišil potom co jsem začal jezdit na premiový paliva a přešel na olej od Valvoline.
Po nastartování mi hydra zaklepou cca 3 -5 vteřin a je klid. Při jízde po dálnici rychlostí okolo 120 km/h motor není takřka slyšet, pouze valivý hluk od pneumatik. Extrémní to bylo na Italských dálnicích kde nebyl slyšet ani ten valivý hluk od gum.
Takže já bych osobně začal kupovat kvalitní naftu a přidával aditiva. Pokud to nepomůže tak zkontrolovat mechanické části.
Pokud nafta není dobře rozprášená, tak má motor tvrdší chod a třeba je to tvůj problém.
Samozřejmě zdroj hluku může být kdekoliv od vůli v uložení ojnic či kliky a podobně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

Korekce vstřiků dle diag. jsou TOP.
Naftu beru Vervu+občas naleju VIF.

Teď jsem koukal na ty zátky bez sundání vahadel a jsou tam...

Mě to po startu skoro hned přestane cvakat (hydra) tak cca 2-3 sec.

Taky to můžou být né zcela dobře nastavený rozvody, že?
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

kanal 4 pozicia 4 0-0,5 je OK
nastav na novo vstreky na 180°a tam si skončil :)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Lotuzzz
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 01 kvě 2014, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Lotuzzz »

Obrázek

Takže vačka je špatně nastavená?? Může to způsobovat ono? Všiml jsem si, že rozvody někdo měnil fixkovou metodou :roll:

Další hodnoty jsou ok? Volnoběh se mi zdá moc..Spotřeba na volnoběh 0.5L.
Naposledy upravil(a) Lotuzzz dne 05 srp 2015, 19:02, celkem upraveno 1 x.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

vačku na nulu a volnoběh je vyšší než by měl být. Snížit vagem
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
miro123456789
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 25 srp 2013, 07:59
Odpovědi: 0
Bydliště: rim.sobota
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od miro123456789 »

daj tomu vozu olej motul power 5W-40 a pôjde tichšie,,,,,,,,,ja to dávam do berlinga HDI a motor ide ako benziňák,,,,,,,,,a ceratec sa oplatí tiež.........alebo skús od liqui moly hydrostossel aditiv,,,,,,,,to je na stíšenie dobré
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“