Stránka 2 z 2

Napsal: 04 srp 2015, 15:58
od favo
Mám na svém PD najeto 220 000 km dle budíků. Mám novou vačku, hydra, šály, jeden vstřik a komplet spojku včetně dvouhmoty.
Olej používám 5W40 Valvoline a vyměněn mám i olej v převodovce.
Naftu beru pouze Vervu od Benziny a přidávám celoročně VIF.
Dle mého subjektivního hodnocení se motor podstatně ztišil potom co jsem začal jezdit na premiový paliva a přešel na olej od Valvoline.
Po nastartování mi hydra zaklepou cca 3 -5 vteřin a je klid. Při jízde po dálnici rychlostí okolo 120 km/h motor není takřka slyšet, pouze valivý hluk od pneumatik. Extrémní to bylo na Italských dálnicích kde nebyl slyšet ani ten valivý hluk od gum.
Takže já bych osobně začal kupovat kvalitní naftu a přidával aditiva. Pokud to nepomůže tak zkontrolovat mechanické části.
Pokud nafta není dobře rozprášená, tak má motor tvrdší chod a třeba je to tvůj problém.
Samozřejmě zdroj hluku může být kdekoliv od vůli v uložení ojnic či kliky a podobně.

Napsal: 04 srp 2015, 16:46
od Lotuzzz
Korekce vstřiků dle diag. jsou TOP.
Naftu beru Vervu+občas naleju VIF.

Teď jsem koukal na ty zátky bez sundání vahadel a jsou tam...

Mě to po startu skoro hned přestane cvakat (hydra) tak cca 2-3 sec.

Taky to můžou být né zcela dobře nastavený rozvody, že?

Napsal: 04 srp 2015, 17:33
od UchoTD
kanal 4 pozicia 4 0-0,5 je OK
nastav na novo vstreky na 180°a tam si skončil :)

Napsal: 05 srp 2015, 18:55
od Lotuzzz
Obrázek

Takže vačka je špatně nastavená?? Může to způsobovat ono? Všiml jsem si, že rozvody někdo měnil fixkovou metodou :roll:

Další hodnoty jsou ok? Volnoběh se mi zdá moc..Spotřeba na volnoběh 0.5L.

Napsal: 05 srp 2015, 18:58
od Biimbo
vačku na nulu a volnoběh je vyšší než by měl být. Snížit vagem

Napsal: 10 bře 2016, 01:18
od miro123456789
daj tomu vozu olej motul power 5W-40 a pôjde tichšie,,,,,,,,,ja to dávam do berlinga HDI a motor ide ako benziňák,,,,,,,,,a ceratec sa oplatí tiež.........alebo skús od liqui moly hydrostossel aditiv,,,,,,,,to je na stíšenie dobré