Stránka 2 z 3

Napsal: 02 zář 2015, 19:36
od fabiátor
Svazkem to nebude. Meril jsem pin to pin a je OK. Pri predelavce koster jsem strihal licny a jsou krasne cisty medeny, ani stopa po oxidaci. Svody na kostru nikde nenamereny. Bubliny v nafte zadny.

Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.

Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.

Napsal: 02 zář 2015, 19:42
od fabiátor
Jeste posledni log. Musel jsem pustit ruku z klicku, takze na vacce je 0, ale pri startovani je tam 1/2 udaj z kliky, coz je ok.

Obrázek

Napsal: 02 zář 2015, 19:45
od dreizig5
tak řj si bere teplotu vzduchu z váhy,a bez váhy ten motor jede...
tam bych chybu nehledal.

chtělo by o osci. a když nic tak ecu nastul.

Napsal: 02 zář 2015, 19:59
od fabiátor
2kanal je k disposici, ale co s tim oscilem chces merit ? Ze kdyz to nechyta, tak ECU neotvira vstriky, vidim jasne uz z diagnostiky a kabelaz mam galvanicky proverenou + proletovany vsechny kostry pro kabelaz vstriku + vymenena a proletovana kostra na liste v hlave. Stejne tak vstriky proti kostre proslehly nejsou.

ECU na stul me taky napadla, jestli tam treba neni nekde studenak, diky ROHS a novodobymu pajeni bez olova. Spis ale zkusim sehnat jinou EDC16U34 a necham si tam nalejt puvodni obsah do pameti. Ach jo, to je zas zavada (wallbash)

Napsal: 02 zář 2015, 20:08
od dreizig5
el. do vstřiku ti zavře snad jen immo a hall od kliky?


nee

Napsal: 02 zář 2015, 20:10
od fabiátor
Jeste dotaz, jakou hodnotu ohmicky mam namerit na zdravy civce elmag ventilu vstriku 038 130 073 BQ ? Mam tam vsude tak do 1 ohmu.

Napsal: 02 zář 2015, 20:14
od dreizig5
tak de do tech vstřiku el a nebo ne...


že zas meříš vstřiky...

Napsal: 02 zář 2015, 20:15
od fabiátor
dreizig5 píše:el. do vstřiku ti zavře snad jen immo a hall od kliky?
nee
nj ale immo by snad nepovolil vubec spusteni startu a bez signalu z hall cidla bych nevidel otacky ne ? Ledaze by to hazelo divny PWMko a ECU se z toho obcas pos.... OK asi nahodim to oscilo :-)

Napsal: 02 zář 2015, 20:16
od fabiátor
dreizig5 píše:tak de do tech vstřiku el a nebo ne...


že zas meříš vstřiky...
Nekdy jo nekdy ne :-) Chtel jsem mit jen jistotu, ze jsou OK a nemam to s cim porovnat. Vychazim jen z toho, ze vsechny 4 jsou ohmicky stejny.

Napsal: 02 zář 2015, 20:19
od dreizig5
immo by to hlavně nevyplo za chodu motor,chytl by a hned chcípl.

zkus ten hall,a jeho kabelaž

Napsal: 02 zář 2015, 20:43
od Woko_O
Někdy se může stát že roste odpor hallu tak moc až ho to vyřadí z činnosti a samozřejmě to potom vypne motor.. Ale měla by bejt uložená chyba, což se tady zřejmě neděje..

Napsal: 02 zář 2015, 20:52
od fabiátor
no prave u me je v pameti pouze tohle:

005732 - rizeni ventilu pumpy-trysky
P1664 - 000 - chyba v el. obvodu - Sporadická

VIS rika toto:
Obrázek

Napsal: 02 zář 2015, 21:01
od Tomas.cz
fabiátor píše:Svazkem to nebude. Meril jsem pin to pin a je OK. Pri predelavce koster jsem strihal licny a jsou krasne cisty medeny, ani stopa po oxidaci. Svody na kostru nikde nenamereny. Bubliny v nafte zadny.

Kdyz loguju ve VCDS pri startovani, tak je videt, ze RJ nechava vstriky zavreny. Vsechny 4. A dokud to tak bude, tak to nechytne.

Snimac otaceni kliky a vacky je OK, signal do RJ dorazi. Takze zacinam mit podezreni na samotnou ridici jednotku. Napadlo me zkusit vzit horkovzdusku a osidit jednotku nahratim teplym vzduchem z horkovzdusky, zda si da rict. Protoze ve vedru, kdyz byly 30 a vyse, to fungovalo bez problemu.
No, já bych stejně radši prověřil kabeláž nad startérem a to vizuálně, tou metodou pin to pin rozžlo ti to aspoň 21w žárovku?

Napsal: 02 zář 2015, 21:08
od fabiátor
Meril jsem to slusmetrem a cumel soucasne na displej multimetru na hodnotu odporu. Musel jsem na strane ECU pouzit jehlu z inj. strikacky, abych se do pinu v konektoru dostal. Jinak pod baterkou vedou oba hlavni svazky do ECU. Jeden jde do ECU konektor T60 a druhej do T94. Rizeni vstriku je ve svazku co konci v T60 a ten jsem meril.

Takze zpet k veci. Neresime vadu jednoho vstriku, ale celkovou ztratu rizeni vstriku = vsech 4. A pokud zatim neni problem s kostrou pro vstriky, ktera je vuci kostre auta plovouci a namerim tam proti ni 2,5V coz odpovida odporu v radech kohm, tak zatim musi byt vlastni ECU, nebo jiny dej, ktery ECU vyhodnoti tak, ze ma prerusit dodavku paliva do valcu.

A tak se ptam, ktere vsechny deje toto mohou zpusobit ? Zatim jsme dosli k tomu, ze immo nebo ztrata signalu z cidla G28, coz je hall na klice. Ale tomu neodpovida udaj z diagnostiky.

Takze ? Odpovim si sam - ECU samotna. Proste me to pod tihou logickych argumentu k tomu vede. Zkusite mi to nekdo stejnou argumentaci vyvratit ? Budu fakt rad, protoze uz mi nejak dochazi fantazie kudy jinudy se vydat.

Napsal: 04 zář 2015, 21:23
od fabiátor
Zameril jsem se jeste na immo. Dnes jsem chtel zkusit rezervni klic, ale neotevrel jsem s nim auto na dalku. Pojal jsem podezreni na nizke napeti startovaciho aku, ale puvodnim to jde. Takze asi baterka v klici KO nebo nevim.

Pak me taky napadlo zkusit vyblokovat immo docasne pres pouziti 4mistnyho PINu od klicku. Ted nabijim aku. Zitra se podivam do pameti zavad v immo, jestli tam neco nenajdu.