gt1749vb vs gtb756vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 976
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

eazy20 píše:
Martin.D píše:
Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.

Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
podla mna to je nerealne
proč myslíš ?
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

Neviem preco mysli on..ale pokial viem JA ..VB v arl tlaci 1.5 a vytlaci 150 ps plus minus ...a 320 nm ( plus minus par percent ) ...180 je tak na.1.55 hore...ale nie som ladic (LOL) (LOL) (LOL)
Kia Sportage 2020 1.6 crdi 136 ps
Octavia 2 FL 2011 - BXE - 142 PS
ex Kia Ceed 2014 1.4
ex Peugeot 107
ex Octavia AHF
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

matesfox píše:
eazy20 píše:
Martin.D píše: Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??
podla mna to je nerealne
proč myslíš ?
lebo na rotacke to je nerealne co si popisal,ani s pd by si tolko nedal
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

No budete se mozna divit, ale graf tu visi uz od te doby co mi na to fan udelal soft, tj rok a jeden mesic.

Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zdrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.

Racte se podivat zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Naposledy upravil(a) Gardner dne 16 říj 2015, 14:40, celkem upraveno 1 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Gardner píše:No budete se mozna divit, ale graf tu visi uz od te doby co mi na to fan udelal soft, tj rok a jeden mesic.

Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zadrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.

Racte se podivat zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
a mne sa tam paci co vravi brano..kone nie su len o tlaku.
GIV var asz 4mot upraveny
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

jordee_23 píše:a mne sa tam paci co vravi brano..kone nie su len o tlaku.
1) kde to tam vravi? nenasel jsem to
2) bez tlaku to tam nedostanes a 1,4 na VB 182 koni na rotacce se SMICem?! ...
pri tom tlaku je to proste a jednoduse neuveritelne
3) rika se, ze kdo lze ten i krade a z toho matematickologickou uvahou plyne, ze kdo krade ten i lze ... ostatne, u Tdipowera bylo Dimcem nitro take dlouho zamlcovano ... takze asi tak bych to videl ja
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

No abych vyvratil spekulace, tady prikladam utrzek z celkem cerstveho logu, a ANO 1.400 to neni ale zrovnatak to neni prez 1.500, nejakou roli tu take bude hrat prefuk.

Bohuzel ten log teda neni az do 4300ot kde je zmeren max vykon, ale jednoduse neverim tomu ze tam bude vedsi tlak nez tech 1.46xx

Obrázek
Naposledy upravil(a) Gardner dne 16 říj 2015, 19:30, celkem upraveno 1 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

tlak nieje vsetko,
66kw rotacka tlaci 0,85bar, v spicke dajme tomu ze 0,95 ked su tam 0,216 a takmer bez dymu a so slusnym narastom vykonu.
Mal som moznost sa v gardnerovom aute viezt a dovolim si tvrdit ze tam tie kone budu.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 16 říj 2015, 19:26, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no ja ti neviem,ale zreguluje ti to az prilis,este ani pri 3000ot nemas poziadavku od zregulovania po prefuku..keby bol toto log z merania na valcoch tak urcite nemas take cisla ake ste namerali
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Ono s timhle logem je to drobek slozitejsi, ten graf z brzdy je stary rok a log jen par tydnu.

Nedavno jsem totiz dal vedeni studeneho vzduchu z ASZ i s vahou a RJ je AHF tedy se neumi s vahou dobre dohodnout. Proto je to drobek podivne, presto si dovolim tvrdit ze tech 180 tam bude i s tlakem pod 1.5
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

no lenze ty teraz nemas ani 1,4 zdaleka, prefuk neratam..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

Hlavne je uplne jedno co ja mam ted v aute nebo nemam, jde predevsim o to ze ten 'setup' s dobrym VB pod 1.5 proste za urcitych predpokladu dokaze dat 180PS a 380Nm.

Nepochybne tedy zalezi i na dalsich faktorech nez jen tlak.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Gardner píše:Hlavne je uplne jedno co ja mam ted v aute nebo nemam, jde predevsim o to ze ten 'setup' s dobrym VB pod 1.5 proste za urcitych predpokladu dokaze dat 180PS a 380Nm.

Nepochybne tedy zalezi i na dalsich faktorech nez jen tlak.
inac podla logu to dobre VB ma nabeh nic moc
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Precitaj si to este raz,dal tam inu vahu ako ma byt, treba to doladit v softe aby merany prietok vzduchu bol citany korektne. Ty by si to mal vediet.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
Gardner
Přispěvovatel
Příspěvky: 445
Registrován: 23 kvě 2011, 10:37
Odpovědi: 0

Příspěvek od Gardner »

to: eazy20 Vsak ale chapej ze mezi grafem kdy bylo turbo cerstve a logem je 11mesicu denniho provozu a 62tis km takze regulace asi muze byt uz zanesena a podobne. Vidim ze ten log situaci jen skomplikoval.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“