proč myslíš ?eazy20 píše:podla mna to je nerealneMartin.D píše:Na 1.4 bar 182 ps a 380 ??? Graf nie je ??Gardner píše:Jen doplnim zkusenost k tomu VB, mam uz prez rok repas od TS, ted najeto 62tis, s origo SMIC z ASV, proto tlacim jen 1,4bar a da to jeste s PP764+11mm peknych 182PS a 380Nm.
Takze velmi pekne svezeni a minimalni prestavba.
gt1749vb vs gtb756vk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No budete se mozna divit, ale graf tu visi uz od te doby co mi na to fan udelal soft, tj rok a jeden mesic.
Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zdrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.
Racte se podivat zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zdrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.
Racte se podivat zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Naposledy upravil(a) Gardner dne 16 říj 2015, 14:40, celkem upraveno 1 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
a mne sa tam paci co vravi brano..kone nie su len o tlaku.Gardner píše:No budete se mozna divit, ale graf tu visi uz od te doby co mi na to fan udelal soft, tj rok a jeden mesic.
Pochopitelne ze jsou tam dalsi HW zmeny vsak zanedbatelne, zadrave jadro tvori dobre VB, PP764 a 11mm hlava.
Racte se podivat zde: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
GIV var asz 4mot upraveny
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
1) kde to tam vravi? nenasel jsem tojordee_23 píše:a mne sa tam paci co vravi brano..kone nie su len o tlaku.
2) bez tlaku to tam nedostanes a 1,4 na VB 182 koni na rotacce se SMICem?! ...
pri tom tlaku je to proste a jednoduse neuveritelne
3) rika se, ze kdo lze ten i krade a z toho matematickologickou uvahou plyne, ze kdo krade ten i lze ... ostatne, u Tdipowera bylo Dimcem nitro take dlouho zamlcovano ... takze asi tak bych to videl ja
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
No abych vyvratil spekulace, tady prikladam utrzek z celkem cerstveho logu, a ANO 1.400 to neni ale zrovnatak to neni prez 1.500, nejakou roli tu take bude hrat prefuk.
Bohuzel ten log teda neni az do 4300ot kde je zmeren max vykon, ale jednoduse neverim tomu ze tam bude vedsi tlak nez tech 1.46xx

Bohuzel ten log teda neni az do 4300ot kde je zmeren max vykon, ale jednoduse neverim tomu ze tam bude vedsi tlak nez tech 1.46xx

Naposledy upravil(a) Gardner dne 16 říj 2015, 19:30, celkem upraveno 1 x.
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
tlak nieje vsetko,
66kw rotacka tlaci 0,85bar, v spicke dajme tomu ze 0,95 ked su tam 0,216 a takmer bez dymu a so slusnym narastom vykonu.
Mal som moznost sa v gardnerovom aute viezt a dovolim si tvrdit ze tam tie kone budu.
66kw rotacka tlaci 0,85bar, v spicke dajme tomu ze 0,95 ked su tam 0,216 a takmer bez dymu a so slusnym narastom vykonu.
Mal som moznost sa v gardnerovom aute viezt a dovolim si tvrdit ze tam tie kone budu.
Naposledy upravil(a) toefuk dne 16 říj 2015, 19:26, celkem upraveno 1 x.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Ono s timhle logem je to drobek slozitejsi, ten graf z brzdy je stary rok a log jen par tydnu.
Nedavno jsem totiz dal vedeni studeneho vzduchu z ASZ i s vahou a RJ je AHF tedy se neumi s vahou dobre dohodnout. Proto je to drobek podivne, presto si dovolim tvrdit ze tech 180 tam bude i s tlakem pod 1.5
Nedavno jsem totiz dal vedeni studeneho vzduchu z ASZ i s vahou a RJ je AHF tedy se neumi s vahou dobre dohodnout. Proto je to drobek podivne, presto si dovolim tvrdit ze tech 180 tam bude i s tlakem pod 1.5
A3 ASV 178kW GTD1752VRK
❤ CR 250 2001 43kW
❤ CR 250 2001 43kW
inac podla logu to dobre VB ma nabeh nic mocGardner píše:Hlavne je uplne jedno co ja mam ted v aute nebo nemam, jde predevsim o to ze ten 'setup' s dobrym VB pod 1.5 proste za urcitych predpokladu dokaze dat 180PS a 380Nm.
Nepochybne tedy zalezi i na dalsich faktorech nez jen tlak.
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave