octavia ALH spotreba 8l

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
jadro19q
Přispěvovatel
Příspěvky: 398
Odpovědi: 0
Registrován: 10 pro 2008, 19:48

Příspěvek od jadro19q »

Skus pozrieť výfuk , Nieje tam na-hodov obrobky protitlak ?

Moja ASV 81kW ma spotrebu kombinovanú 5,5l ale pri ostrej jazde ja to aj 6,8 a aj 7,4 l :D
R 1 3 5
└┼┼┤
...2 4 6
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

67litru do nadrze to nevim jako kam :D vzdy jedu tankovat kdyz se mi rozsivti rezerva a taknuju vzdy okolo 45litru a to uz koukam na naftu jak pomalu tece ven z nadrze pruchodnost vyfuku se zda dobra ale nerozpojoval jsem ho a co se tyka cooleru predpokladam ze myslim nejakou netesnost ta by byla slyset a pri logovani by se projevila jinak prikladam foto korekce vstriku a predvstrikuObrázek
Obrázek
quadko
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2015, 19:49

Příspěvek od quadko »

67l asi nie :D O1 má 50L nádrž, ja čo som max natankoval bolo 47l a to už mi nafta vystrekla von z nádrže.
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

JHBullit píše:67litru do nadrze to nevim jako kam :D vzdy jedu tankovat kdyz se mi rozsivti rezerva a taknuju vzdy okolo 45litru a to uz koukam na naftu jak pomalu tece ven z nadrze pruchodnost vyfuku se zda dobra ale nerozpojoval jsem ho a co se tyka cooleru predpokladam ze myslim nejakou netesnost ta by byla slyset a pri logovani by se projevila jinak prikladam foto korekce vstriku a predvstrikuObrázek
Obrázek
Tady jsou všechny hodnoty v pořádku.
Tím, zda skutečný předvstřik souhlasí s požadovaným jsem myslel, že uděláš log skupiny č. 4 při plné akcelerci, aby bylo jasné, že regulace předvstřiku není " kousnutá".
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

jasny log kanalu 4 je zde: http://leteckaposta.cz/805011154
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Když jsi na suchu tak při odvzdušňování a pomalým tankování tam 65 dáš určitě :)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

JHBullit píše:jasny log kanalu 4 je zde: http://leteckaposta.cz/805011154
Regulace předvstřiku je také v pořádku.
Palivo Ti nikde neprosakuje?
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Luksbar
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2015, 21:34

Příspěvek od Luksbar »

Mě praskla hadice mezi vstřiky,pak sem jezdil za 10 :D Ale to by jsi citil naftu a viděl mokrej motor.
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

Prepadovky sem měnil a parkuju v ciste garazi úniku jakékoli kapaliny bych si všiml proste na plnou nádrž najedu 500 az 600km a hotovo
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Odpovědi: 0
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

u rotacky ked sa takto rapidne zdyvhne spotreba tak vstreky ko ;)
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Kdyby měl špatné vstřiky, tak mu to bude hůř startovat a za jízdy hulit. Určitě by nebyly všechny stejně špatné a házelo by to velké odchylky ve stabilizaci volnoběhu /skupina č.13/.
Nejezdíš náhodou moc ostře a nebo na podhuštěných pneumatikách ?
Nemáš špatný termoventil na palivovém filtru /vraci se Ti při zahřátém motoru palivo do nádrže ?/.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

tak nejsem brzda provozu ale urcite s tim kdo vi jak nezavodim tlak pneu ok foukam vsechny na 2.2 a na to palivo jestli de zpet mrknu jinak termoventil to je jenom ta mala blbost primo na palivaku co se do nej strka ze
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano, to je on. Roste-li teplota paliva asi nad 28°C, měl by uzavřít cestu paliva do filtru a otevřít ji do sacího koše v nádrži. Teplotu paliva můžeš vidět v bloku č. 7, první pole.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

konecne sem se dostal na kontrolu toho termoventilu nafta byla zahrata tak sem odpojil hadici co vede z filtru zpet do nadrze a byla za par sekund plna sklenicka nafty takze ventil funguje i tak sem dal novej pac sem ho uz mel koupenej takze nejaka dalsi rada? :(
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Zkus ještě nalogovat blok měřených hodnot č. 7, zda nemáš problém se snímačem teploty paliva G 81 /první pole/. Nesmí zde být stálá teplota -5,4°C.
Pokud i zde bude vše v pořádku a při jízdě nepoužíváš moc provozní brzdu, tak zvýšená spotřeba bude způsobena jízdou po městě a dálnici, případně stylem jízdy. Spotřebu nelze měřit jízdou po městě. Pokud budeš chtít objektivní výsledek, musíš si např. odměřit 5l paliva do kanistříku, připevnit ho v mot. prostoru a spojovací hadičky napojit na přívod do filtru a odvod z něj /na termoventil/. Ujet trasu asi 50km klidnou jízdou bez velkého brzdění. Pak zjistit zbytek paliva v kanistříku a vypočítat skutečnou spotřebu. To samé provést na zpáteční cestě. Vypočítáš -li průměr z obou jízd, tak dostaneš trochu reálné číslo o spotřebě.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“