Stránka 2 z 3
Napsal: 27 zář 2015, 14:05
od jadro19q
Skus pozrieť výfuk , Nieje tam na-hodov obrobky protitlak ?
Moja ASV 81kW ma spotrebu kombinovanú 5,5l ale pri ostrej jazde ja to aj 6,8 a aj 7,4 l

Napsal: 27 zář 2015, 19:26
od JHBullit
67litru do nadrze to nevim jako kam

vzdy jedu tankovat kdyz se mi rozsivti rezerva a taknuju vzdy okolo 45litru a to uz koukam na naftu jak pomalu tece ven z nadrze pruchodnost vyfuku se zda dobra ale nerozpojoval jsem ho a co se tyka cooleru predpokladam ze myslim nejakou netesnost ta by byla slyset a pri logovani by se projevila jinak prikladam foto korekce vstriku a predvstriku

Napsal: 27 zář 2015, 19:35
od quadko
67l asi nie

O1 má 50L nádrž, ja čo som max natankoval bolo 47l a to už mi nafta vystrekla von z nádrže.
Napsal: 27 zář 2015, 22:33
od prka
JHBullit píše:67litru do nadrze to nevim jako kam

vzdy jedu tankovat kdyz se mi rozsivti rezerva a taknuju vzdy okolo 45litru a to uz koukam na naftu jak pomalu tece ven z nadrze pruchodnost vyfuku se zda dobra ale nerozpojoval jsem ho a co se tyka cooleru predpokladam ze myslim nejakou netesnost ta by byla slyset a pri logovani by se projevila jinak prikladam foto korekce vstriku a predvstriku

Tady jsou všechny hodnoty v pořádku.
Tím, zda skutečný předvstřik souhlasí s požadovaným jsem myslel, že uděláš log skupiny č. 4 při plné akcelerci, aby bylo jasné, že regulace předvstřiku není " kousnutá".
Napsal: 28 zář 2015, 05:12
od JHBullit
Napsal: 28 zář 2015, 07:33
od Biimbo
Když jsi na suchu tak při odvzdušňování a pomalým tankování tam 65 dáš určitě

Napsal: 28 zář 2015, 12:35
od prka
Regulace předvstřiku je také v pořádku.
Palivo Ti nikde neprosakuje?
Napsal: 28 zář 2015, 14:35
od Luksbar
Mě praskla hadice mezi vstřiky,pak sem jezdil za 10

Ale to by jsi citil naftu a viděl mokrej motor.
Napsal: 28 zář 2015, 14:41
od JHBullit
Prepadovky sem měnil a parkuju v ciste garazi úniku jakékoli kapaliny bych si všiml proste na plnou nádrž najedu 500 az 600km a hotovo
Napsal: 28 zář 2015, 17:36
od sparco gti
u rotacky ked sa takto rapidne zdyvhne spotreba tak vstreky ko

Napsal: 28 zář 2015, 21:56
od prka
Kdyby měl špatné vstřiky, tak mu to bude hůř startovat a za jízdy hulit. Určitě by nebyly všechny stejně špatné a házelo by to velké odchylky ve stabilizaci volnoběhu /skupina č.13/.
Nejezdíš náhodou moc ostře a nebo na podhuštěných pneumatikách ?
Nemáš špatný termoventil na palivovém filtru /vraci se Ti při zahřátém motoru palivo do nádrže ?/.
Napsal: 29 zář 2015, 07:32
od JHBullit
tak nejsem brzda provozu ale urcite s tim kdo vi jak nezavodim tlak pneu ok foukam vsechny na 2.2 a na to palivo jestli de zpet mrknu jinak termoventil to je jenom ta mala blbost primo na palivaku co se do nej strka ze
Napsal: 29 zář 2015, 08:05
od prka
Ano, to je on. Roste-li teplota paliva asi nad 28°C, měl by uzavřít cestu paliva do filtru a otevřít ji do sacího koše v nádrži. Teplotu paliva můžeš vidět v bloku č. 7, první pole.
Napsal: 05 říj 2015, 19:25
od JHBullit
konecne sem se dostal na kontrolu toho termoventilu nafta byla zahrata tak sem odpojil hadici co vede z filtru zpet do nadrze a byla za par sekund plna sklenicka nafty takze ventil funguje i tak sem dal novej pac sem ho uz mel koupenej takze nejaka dalsi rada?

Napsal: 07 říj 2015, 11:59
od prka
Zkus ještě nalogovat blok měřených hodnot č. 7, zda nemáš problém se snímačem teploty paliva G 81 /první pole/. Nesmí zde být stálá teplota -5,4°C.
Pokud i zde bude vše v pořádku a při jízdě nepoužíváš moc provozní brzdu, tak zvýšená spotřeba bude způsobena jízdou po městě a dálnici, případně stylem jízdy. Spotřebu nelze měřit jízdou po městě. Pokud budeš chtít objektivní výsledek, musíš si např. odměřit 5l paliva do kanistříku, připevnit ho v mot. prostoru a spojovací hadičky napojit na přívod do filtru a odvod z něj /na termoventil/. Ujet trasu asi 50km klidnou jízdou bez velkého brzdění. Pak zjistit zbytek paliva v kanistříku a vypočítat skutečnou spotřebu. To samé provést na zpáteční cestě. Vypočítáš -li průměr z obou jízd, tak dostaneš trochu reálné číslo o spotřebě.