EDC17CP04 - videl to uz niekto niekedy?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Žolík
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 27 čer 2011, 00:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Žolík »

Omlouvám se , nemyslel jsem to zle a už vůbec nikoho nechci shazovat , jak to máš zapojené? Pokusím se ti pomoct.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Žolík píše:Omlouvám se , nemyslel jsem to zle a už vůbec nikoho nechci shazovat , jak to máš zapojené? Pokusím se ti pomoct.
dik,
tento problem sa zacal s problemami s autom, nechcelo nastartovat (riesil som to nedavno v inych vlaknach, podla autora lahko najdes)
nakoniec to bolo rele J317 v skrinke pred vodicom pri stieracoch

popri tom som zistil, ze mi nechce komunikovat ECU po K linke, vodic s ODB2 je natiahnuty a dokonca prechadza aj to skrinkou kde je J317, myslim ze konektorom T16

to auto opravovalo "mrte" expertov a mam obavy, ci tam aj nepreflashovali nieco ine, kdesi som pocul ze niektore chipy jednoducho ignoruju K komiúnikaciu

dalsie je, ze nie je na K ziadne napatie, ako keby to bolo v ECU uplne odpojene, ma tam byt v idle stave +12V, dalsi fakt ze ci to niekto neotvaral predo mnou?

potrebujem akurat vediet, ako je to s touto ecu a s jej K komunikacou, dokonca som niekde zachytil, ze K komunikacia ma byt volitelna BOOT pinmi?

cize nechcem s tym nic robit akurat chcem vediet kde je pravda, ci niekto s tym manipuloval

v minulosti som s tym autom komunikoval len som si nevsimol akym protokolom, pripojim sa k tomu asi o 3 tyzdne znova a uvidim, podla verzie softwaru v ECU by sa dalo tiez nieco dedukovat alebo si "chipery" davaju tu robotu a upravuju stringy o verzii pre kazde auto aby sa to tvarilo ako original?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Edc17 kline??? Snad Can L a H pro komunikaci diagnostikou na stole. (noteeth)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Taky jsem teda ještě EDC17ku na K-LINE nikdy nedával.. Vždy jen CAN H a L, 12+ (2x třeba), a BOOT
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

17ka nemá kline
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

váha píše:17ka nemá kline
zda sa ze je pravdou ze K line nema, avsak skutocnost bude trosku komlikovanejsia, nejake info (photo) som dal sem len bohuzial 100kB limit je dost malo :(

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Tuhle edc17 pres K-line nenactes, nema ji vubec.
Pokud chces VCDS komunikaci tak musis
pres gateway.OBD--Gateway/motorovy CAN/--- EDC
Precist flash OBD ani nezkousej, zamkne se.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

anydraj píše:Tuhle edc17 pres K-line nenactes, nema ji vubec.
Pokud chces VCDS komunikaci tak musis
pres gateway.OBD--Gateway/motorovy CAN/--- EDC
Precist flash OBD ani nezkousej, zamkne se.

Vdaka vsetkym za komentare! Vzdavam sa a akceptujem posledny prispevok

V minulosti som cez OBD s VCDS normalne komunikoval, mam 99% istotu ze nikot s ECU predo mnou nemanipuloval, prilis nebezpecne a komlikovane
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
DIAG
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17 črc 2009, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAG »

Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

DIAG píše:Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Tak napiš jak jsi ji napojil u A6?
DIAG
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 17 črc 2009, 22:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAG »

geo píše:
DIAG píše:Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Tak napiš jak jsi ji napojil u A6?
Vyzkoušej na konektoru ŘJ pin 86
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

DIAG píše:
geo píše:
DIAG píše:Ještě jsem neviděl ŘJ motoru bez K line, všechny, které jsem oprravoval K line měly včetně EDC17 a bez problému komunikovaly.
Tak napiš jak jsi ji napojil u A6?
Vyzkoušej na konektoru ŘJ pin 86
ja mam natiahnuty v A6 do odb2 na pin7 vodic K a podla schem ide na ecu

mas tusenie preco nejde?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“