Brzdný účinek DS performance
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A plocha pístků v brzdiči je stejná jako u origo třmenů ? Jestli je plocha pístků u Brembo brzdičů menší, tak to bude vyžadovat větší sílu k sešlápnutí pedálu pro dosažení stejného účinku. Když na to ve 100Km/h pořádně šlápneš, dovedeš k činnosti ABS?cin píše:Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno![]()
Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip
. Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny
Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim
![]()
TO Golfisko - nevim jaky druh/barvu mely ty desky Pagid, byly na aute jeste z Nemecka, ja jsem je ted sundal , stejne byly sjety, orezly zasrany, jediny co jsem rozlustil byl napis VW AG a na tom plechu vyrazeny Pagid
TO alni - zkusim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises
, holt budou smrdet vic nez minule
TO favo - jedna se o kit z Leon Cupra R , akorat barva neni origo , ta se mi nelibi, takze jsem si pri repasi dal barvu co se libi mne
, jinak dily jsou vsechny co jsem pouzil origo, prisly az Martorella , celkem raketa no Jinak mezi nama, ten kit od Bremba je kapku drazsi - cca kolem 6O tis kc
TO Rolan - je to kit z LCR, takze by melo vse fungovat tak jak ma , zadny exot to neni
TO Paja - origo desky Brembo mam, v nejhorsim je tam muzu vrazit . ATE desky jsem nezkousel , takze nevim jak by tady fungovaly

TO alni - zkusim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises



TO favo - jedna se o kit z Leon Cupra R , akorat barva neni origo , ta se mi nelibi, takze jsem si pri repasi dal barvu co se libi mne


TO Rolan - je to kit z LCR, takze by melo vse fungovat tak jak ma , zadny exot to neni
TO Paja - origo desky Brembo mam, v nejhorsim je tam muzu vrazit . ATE desky jsem nezkousel , takze nevim jak by tady fungovaly
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
určitý čas som behal vpredu s DS2500 vzadu TEXTAR(asi..) a tiež po zabehnutí brzdilo neskutočne -ano, zadok zaostával, bolo to jednoznačne cítiť ale aj tak..cin píše:usim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises, holt budou smrdet vic nez minule
![]()
![]()
ináč po tom čo "len dymeli"(a dymeli statočne


http://dieselpower.cz/forum/userpix/36264_IM_1.jpg
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
To Cin: a stiha ti hlavny brzdovy valec ku tym stvorpiestom? Ked to nedokaze vyvinut tlak na dosku,tak brzdit nebude. Kamarat toto riesil u subaru a prestavbe na 4piest. S velkym HBV to funguje dobre.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Když už je řeč o HBV, neví někdo, jak dostat na O1 bez ESP větší 25.4mm válec stylem Plug and Play? Napadlo mě právě z Cupry, ale otázka je, jestli bude pasovat.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
dostal som raz jeden tip, ale bolo mi zakázané o tom rozprávaťkočka87 píše:Když už je řeč o HBV, neví někdo, jak dostat na O1 bez ESP větší 25.4mm válec stylem Plug and Play? Napadlo mě právě z Cupry, ale otázka je, jestli bude pasovat.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
To já jsem taky dostal jeden typ, ale nikdo mi nic nezakázal, takže ať se ti co zakazují klidně poserou.
Prej Sharan má celkem pěkný a zajimavý co by se majitelů G4 a podobně mohl líbit, ale nikomu nic nenutím.
Prej Sharan má celkem pěkný a zajimavý co by se majitelů G4 a podobně mohl líbit, ale nikomu nic nenutím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
No a kolik je prumer u ty OI ?kočka87 píše:25,4mm?




To puci - vim ze hodne lidi ma tuhle sadu z LCR a funguje jim to i se seriovym HBV z OI , tak doufam ze nebudu vyjimka
To favo - pardon , napsal jsem blbou cenu, tech cca 6O je za ctyrpist , na tu OI RS to stoji jak pises ty - 39000,-
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A