Brzdný účinek DS performance

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

CINe, to je ta sada co nabízí Brembo pro škodu octávia RS ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3663
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

cin píše:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Moje holka by řekla: "pěkný dlaždičky"... :D

Jinak taková patálie s brzdama by mě srazila na kolena. Nezkusíš origo desky nebo ATE? To je prakticky vždy jistota...
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

cin píše:Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno :( :x Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip :o . Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny :? Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim :worthy:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
A plocha pístků v brzdiči je stejná jako u origo třmenů ? Jestli je plocha pístků u Brembo brzdičů menší, tak to bude vyžadovat větší sílu k sešlápnutí pedálu pro dosažení stejného účinku. Když na to ve 100Km/h pořádně šlápneš, dovedeš k činnosti ABS?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TO Golfisko - nevim jaky druh/barvu mely ty desky Pagid, byly na aute jeste z Nemecka, ja jsem je ted sundal , stejne byly sjety, orezly zasrany, jediny co jsem rozlustil byl napis VW AG a na tom plechu vyrazeny Pagid :?

TO alni - zkusim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises :) , holt budou smrdet vic nez minule 8) :D

TO favo - jedna se o kit z Leon Cupra R , akorat barva neni origo , ta se mi nelibi, takze jsem si pri repasi dal barvu co se libi mne ;), jinak dily jsou vsechny co jsem pouzil origo, prisly az Martorella , celkem raketa no Jinak mezi nama, ten kit od Bremba je kapku drazsi - cca kolem 6O tis kc :(

TO Rolan - je to kit z LCR, takze by melo vse fungovat tak jak ma , zadny exot to neni

TO Paja - origo desky Brembo mam, v nejhorsim je tam muzu vrazit . ATE desky jsem nezkousel , takze nevim jak by tady fungovaly
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ty sady pro O1RS jsem viděl na netu všude kolem 39000,- ale to taky není kdoví jaká hitparáda.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

288mm, kotouč brembo max, desky ate, ještě jsem je neunavil a to je fakt nesetrim ;-)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jak jsem psal, desky Ate jsem dal dozadu místo Textárů a je to nebe a dudy.
Brembo max se chystam dat nyní na předek a desky zvažuji buď Brembo nebo právě Ate.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

cin píše:usim to zrejmne jak pises, a to dat ty DSPF i na zadek, dalsi dva clenove co meli DSPF mi napsali, ze je potreba to mit na predku i na zadku, pak to pry brzdi . Co se tyka toho zahoreni, zkusim to jeste jednou a vic, jak pises :) , holt budou smrdet vic nez minule 8) :D
určitý čas som behal vpredu s DS2500 vzadu TEXTAR(asi..) a tiež po zabehnutí brzdilo neskutočne -ano, zadok zaostával, bolo to jednoznačne cítiť ale aj tak..

ináč po tom čo "len dymeli"(a dymeli statočne ;) tiež takmer vôbec nebrzdili, chceli viac ;)
http://dieselpower.cz/forum/userpix/36264_IM_1.jpg
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

To Cin: a stiha ti hlavny brzdovy valec ku tym stvorpiestom? Ked to nedokaze vyvinut tlak na dosku,tak brzdit nebude. Kamarat toto riesil u subaru a prestavbe na 4piest. S velkym HBV to funguje dobre.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3663
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To je dobrá otázka... Jakej má Cupra HBV?
Oct asv 2000, DieselPower
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

25,4mm?
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
kočka87
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 23 dub 2009, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny/Slaný

Příspěvek od kočka87 »

Když už je řeč o HBV, neví někdo, jak dostat na O1 bez ESP větší 25.4mm válec stylem Plug and Play? Napadlo mě právě z Cupry, ale otázka je, jestli bude pasovat.
•Superb 2 Combi VR6 3.6FSI 260PS/350Nm
•Octavia 2 RS Combi 2.0TDI 205PS/391Nm, brzdy 345/310mm
•Octavia Combi 1.9TDI ALH 150PS/327Nm, GT VA, EGR/KAT-off, ATD-HDS57, Strongflex+puky TT, brzdy 312x25mm/280x22mm, Spider 17", SGS Motorpower
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

kočka87 píše:Když už je řeč o HBV, neví někdo, jak dostat na O1 bez ESP větší 25.4mm válec stylem Plug and Play? Napadlo mě právě z Cupry, ale otázka je, jestli bude pasovat.
dostal som raz jeden tip, ale bolo mi zakázané o tom rozprávať
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

To já jsem taky dostal jeden typ, ale nikdo mi nic nezakázal, takže ať se ti co zakazují klidně poserou.
Prej Sharan má celkem pěkný a zajimavý co by se majitelů G4 a podobně mohl líbit, ale nikomu nic nenutím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

kočka87 píše:25,4mm?
No a kolik je prumer u ty OI ? :? Me nikdo nic nezakazal, takze ja jsem dostal tip na HBV treba z nejakyho Sharana a podobnych autobusu, tam je pry prumer vetsi . Horsi je ta cena , cca kolem 6tis :( , a panbuh vi jak by to potom bylo s ESP, jestli by to fungovalo tak jak ma a podobne. proto jsem to reseni zavrhl . Zatim vidim problem v tech deskach, ted zkousim hladky kotouce TRW, mozna to je lepsi, ale porad nic moc. S origo deskama Brembo to zarucene brzdilo vic, a prave od toho DSPF jsem cekal ze to bude o dalsi level lepsi :? Urcite jeste zkusim recept od Alniho - proste jim dat asi tepelny sok ;) , pak se uvidi

To puci - vim ze hodne lidi ma tuhle sadu z LCR a funguje jim to i se seriovym HBV z OI , tak doufam ze nebudu vyjimka

To favo - pardon , napsal jsem blbou cenu, tech cca 6O je za ctyrpist , na tu OI RS to stoji jak pises ty - 39000,-
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“