vyměna trysek PD kde
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak jsem již několikrat psal vačka a vše kolem se dávalo nové.
Kompresi jsem neměřil, ale s ohledem na kroutící moment v serii a po čipu si troufnu tvrdit že bude taky OK.
Každopádně v brzké době budu měnit kontaktní lištu, tak možná zhodím žhaviče a přeměřím to.
Kompresi jsem neměřil, ale s ohledem na kroutící moment v serii a po čipu si troufnu tvrdit že bude taky OK.
Každopádně v brzké době budu měnit kontaktní lištu, tak možná zhodím žhaviče a přeměřím to.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tankuju tank-ono a na trivalci mam stále do 0,3-0,4, jak ve 188tkm, tak teď v 302tkm. Sháněl jsem ibizu s 1,9 118kw, všechny spatny a nakonec koupil 74kw s asi 370tkm, korekce do 0,2, nic zvláštního do ni majitel taky netankoval, většinou ono. Oproti cupram motor supr.
Tím nechci říct ze je aditivum spatne, nedavam ho z pohodlnosti. Nicméně do aditivovane nafty bych raději uz nic nelil. Aditiva se muzou doplnit ale taky nemusí.
Tím nechci říct ze je aditivum spatne, nedavam ho z pohodlnosti. Nicméně do aditivovane nafty bych raději uz nic nelil. Aditiva se muzou doplnit ale taky nemusí.
AMF; M47/T2
Jsi si jistý že je Verva plná VIFu ?
Já ti nevím, ale měl jsem zato že Verva proti Max Motionu obsahuje i řepku a tohle by měl VIF právě taky pořešit.
Pokud by již VIF obsahovala, jak píšeš, tak potom by se neměli nežádoucí účinky řepky (měřa nebo jak tomu tady odborníci říkaj) vůbec projevit a nebyl by důvod onich ani psát.
Já tam leju VIF jen kvůli té biosložce a vyšší mazivosti a v zimě kvůli jistotě že mi nafta nezamrzne.
Jinak Vervu beru jen kvůli garanci cetanového čísla 60.
Já ti nevím, ale měl jsem zato že Verva proti Max Motionu obsahuje i řepku a tohle by měl VIF právě taky pořešit.
Pokud by již VIF obsahovala, jak píšeš, tak potom by se neměli nežádoucí účinky řepky (měřa nebo jak tomu tady odborníci říkaj) vůbec projevit a nebyl by důvod onich ani psát.

Já tam leju VIF jen kvůli té biosložce a vyšší mazivosti a v zimě kvůli jistotě že mi nafta nezamrzne.
Jinak Vervu beru jen kvůli garanci cetanového čísla 60.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Já osobně si myslím že prémiova,neprémiová nafta,furt je to jedna sračka.Rafinerka je tu stejně jedna.Řepka je ve všem a že by vif ji nějak odstranil nebo něco...Nevěřím.Je to stejně jen o tom která benzinka do toho kolik namíchá vodu nebo nějaký bordel.Já roky tankuju defakto v jzd nebo co kdo donesl v kanystru a problémy nemám.Ano je to rotačka.Ta snese hodně.Co jsem teď koupil OII má najeto 500tkm vstřiky původní OK.Tankovala po celé republice tam kde nafta byla nejlevnější.Vif nikdy neviděla.Otec má Vito 770tkm najeto bere jen to nejlevnější taky OK.Znám hodně aut co berou kde se dá a samozřejmě to nejlevnější pač u nás na firmě by byl řev že se kupuje drahá nafta a všechno jezdí.Vesměs jsou tu PD a nebo i CR a mají najeto víc jak 200 a problémy nejsou.
Já VIF leju jen pro pocit že tomu autu neublíží.Jinak je to asi jedno.A že by jedna nádrž s ním a další bez něj byl poznatelný rozdíl ve spotřebě nebo výkonu.Není. Takže je to asi fakt o tom pocitu tomu autu dopřát a případně si říkat jo nemám problémy.protože lepší nafta,přísada atd...
Já VIF leju jen pro pocit že tomu autu neublíží.Jinak je to asi jedno.A že by jedna nádrž s ním a další bez něj byl poznatelný rozdíl ve spotřebě nebo výkonu.Není. Takže je to asi fakt o tom pocitu tomu autu dopřát a případně si říkat jo nemám problémy.protože lepší nafta,přísada atd...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pokud jsem dobře četl tak Verva by měla být obyčejná česká nafta ktera je plná aditiv, aby vyrušily špatné vlastnosti a zvýšily cetanove číslo. Tím ji nechci hanit, hodně lidí si ji chváli a ja na ni taky jezdil a řekl bych že neměla chybu. Pak jsem přešel na maxxika od OMV který by měl být vyráběn úplně jiným způsobem rafinování v Rakousku. Ona i ta nafta má uplně jinou barvu, je krásně průhledna skoro do modra. Do ní leju VIf pro dobrý pocit, protože maxík neobsahuje řepku a proto má údajně horší mazivost.
Závěr je ten že se snažím motoru dát to nejlepší pro dobrý pocit, protože spotřeba určitě lepší není, auto žere stejně jak na klasiku. A jestli jede líp? To bych taky netvrdil i když ho tankuju tak dlouho že nemám jak porovnat.
Zda to mělo nějaký smysl ukáže čas, ale já mám tak malý roční nájezd že není ani co vyhodnocovat
Závěr je ten že se snažím motoru dát to nejlepší pro dobrý pocit, protože spotřeba určitě lepší není, auto žere stejně jak na klasiku. A jestli jede líp? To bych taky netvrdil i když ho tankuju tak dlouho že nemám jak porovnat.
Zda to mělo nějaký smysl ukáže čas, ale já mám tak malý roční nájezd že není ani co vyhodnocovat

Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Jak píše Jelito
Obyč nafta má v sobě řepku, která maže a pokud se s autem hodně jezdí, myslim, že těch pár procent je možná i ku prospěchu. Nebýt tam těch několik procent řepky, tak se k tomu dávkování VIFu dokopu. Ale kdo tankuje jednou za měsíc, tam je lepší nafta bez si myslim.
Jinak tu a tam (po 30-40 tkm) mu dopřeju půl plechovky do zbytku v nádrži. Co je trochu poznat, tak když do novýho filtru jsem nalil vif, tak pak motor měl rychlejší reakce na plyn, chvíli teda, než se to promíchalo.

Jinak tu a tam (po 30-40 tkm) mu dopřeju půl plechovky do zbytku v nádrži. Co je trochu poznat, tak když do novýho filtru jsem nalil vif, tak pak motor měl rychlejší reakce na plyn, chvíli teda, než se to promíchalo.
AMF; M47/T2
Tak ja pumpy stridam, ale VIF davam vzdy, tech par haliru uz me nevytrhne. Jinak ten VIF urcite funguje, u rotacky se mi sklidnil , no spis ztisil chod, to mam vyzkouseny, obzvlast v zimnich mesicich, u PD je to tak nastejno, ale zase bych rekl ze to min huli . Ale proste pro dobrej pocit , ze muzu jeste necim prispet se mi libi . Jinak co jsem tankoval asi nejradsi , tak byla nafta od ARALU, rotacka sla krasne potichu, starty parada, nehulilo to, skoda ze se z ČR stahli 

O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2489
- Registrován: 03 srp 2008, 21:50
- Bydliště: Jižní Čechy
Odpovědi: 0
Vif a bezaromaticke redidlo a 2t olej funguje, při koupi fabie z německa, jezdena na nemeckou naftu, která se s českou nedá srovnat, z 0,8mg na 3. Vstriku, kleslo na 0,2mg, zbytek 0,0mg. Důležitá je pravidelnost!
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
favo: Jak ti to vlastně startuje, asi hlavně za tepla. Co jsem objizdel PD, tak většina lehce protacela a korekce nic extra. Ikdyž teď si uvědomuju, ze trivalec vlastně za studena má snahu běžet skoro i na dva a jeden vstrik pridava Max, jak se ohriva spalovací prostor tak v řádech sekund či par minut plusova korekce postupne klesá na ty 0,3-0,4. Občas bílé zakouri. Můj odhad je slabá komprese u studenyho motoru na tom valci. Ale chytá na drc i za studena teda. Tento stav mam celou dobu, neřeším. Při provozni teplotě je to divný, zkus tu kompresi, jestli budeš mít možnost.
AMF; M47/T2
Co se startů za tepla týká, tak je to asi jako s kouřením při studených startech. Cca každý desátý start za studena kouří a podobný je to s teplými starty, taky každý Xtý mě chytá blbě a dýl to trvá.
Všimnul jsem si ale, že kabel od baterky ke startéru se třepí, takže kdo ví jestli nejsou problémy s delším startem i díky tomu kabelu.
U PD člověk nikdy neví, když je tak háklivý na každou blbost.
Jinak auto chytá krásně až na ty vyjímky.
Všimnul jsem si ale, že kabel od baterky ke startéru se třepí, takže kdo ví jestli nejsou problémy s delším startem i díky tomu kabelu.
U PD člověk nikdy neví, když je tak háklivý na každou blbost.
Jinak auto chytá krásně až na ty vyjímky.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi