TDI 66kw ALH-biely dym/studeny start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Edy
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 08 srp 2008, 20:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trebišov

Příspěvek od Edy »

Mám podobný problém na ASV. Mne to začalo robiť po výmene tretieho hlavného vstrekovača. Takže ja to vidím na ten vstrekovač.
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Seven »

čidlo teploty vody je vymenene,čidlo teploty paliva je v poriadku no pozriem si ho ako pracuje po zohriati.Najviac ma aj tak stve to startovanie,momentalne uz su take teploty tak ze motor mi zahaví..startuje to v poriadku,no musi to štartovat dobre aj pri +5/+10 vtedy bol najviac problem ked to nezhavilo,pokial budem mat cas tak chcem dat urcite vstreky prekontrolovať niekomu..nie vždy sa da verit diagnostike.
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Seven »

Dnes som sa povozil a odstavil auto cca na 4-5hod. ked som isiel znova na aute napojil som ho na vag a pozriel cidla teplot..

Palivo: +27
Motor/voda:+27

Previezol som sa s napojenou diagnostikou a voda pekne stupala no teplota paliva spadla na 25 a tak sa znova dostala len na 27..motor mal teplotu neskor cca 75 ale palivo stale svojich 25..takze asi zrejme bude len nieco tomu snimacu paliva..sledoval som teplotu este na 1.9tdi 96lw a tam to pekne stupalo..u mna nic,stale svojich 27 si to drzalo..
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

cidlo teloty paliva mas OK, tak to ma byt
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Seven
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 06 kvě 2014, 21:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Seven »

to ma takto ukazovat hodnotu? aj ked sa zahreje motor? zvlaštne,no nic..som o nieco mudrejši :)
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od janci11 »

zdravim vas, tiez mam podobny problem, zhavice skontrolovane, aj kabelaz k nim, predvstrek 55-57, volnobezna davka 3.4mg, predlzene zhavenie trosku, cidlo teda teploty OK, a jedno rano to nastartuje OK a druhe rano moze byt rovnaka zima a start je zly, nepravidelny nabeh a zatrasie s celym autom, a samozrejme oblak bieleho dymu vyleti......pada nafta? ten termoventil na filtri som nemenil asi 60 000km alebo uz tlaky su v pip ? (LOL) pripadne starter uz je slaby a cerpadlo nedokaze vstreknut rovnaku davku do vsetkych valcov? robi to ci je minus 2 alebo +5 a vzdy sporadicky, prikladam video z dneska (auto stalo od rana 6 do druhej poobede) https://www.youtube.com/watch?v=5RK2rt49SDc
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33667
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co třeba zkusit něco jiného namontovat čerpadlo do nárže, které ti natlačí palivo :?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

na dobre starty ma urcite vplyv starter, ked mota rychlejsie tak aj starty su lepsie. Skus raz natankovat premiovu naftu ci sa to nezlepsi.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od janci11 »

no vcera bolo rovnako zima a chytilo to na brnk ako za tepla tak to naftou asi nebude :? skusim ale este ten termoventil vymenit a zrepasovat starter
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“