Stránka 2 z 38

Napsal: 06 lis 2015, 23:20
od turbo kamna power
Biimbo píše:a co to v zásuvce přehodit tak aby jim to odpálilo mašinu? :)
Takhle to má udělaný kamarád na oktávce (noteeth) má to teda udělaný původně kvůli zlodějům, skutečnou zásuvku má schovanou.
Tak mi říkal, jestli, až pojede na STK, jim to má přiznat, nebo dělat blbýho :D

Napsal: 06 lis 2015, 23:30
od Forest
turbo kamna power píše: Takhle to má udělaný kamarád na oktávce (noteeth) má to teda udělaný původně kvůli zlodějům, skutečnou zásuvku má schovanou.
Tak mi říkal, jestli, až pojede na STK, jim to má přiznat, nebo dělat blbýho :D
Je to jedno - neprojde.
Biimbo píše:a co to v zásuvce přehodit tak aby jim to odpálilo mašinu? :)
Drsny napad...a ja vim jak :o ...lepsi nepsat verejne, nasel by se nejaky pablb a jeste by to tak delal!

Napsal: 07 lis 2015, 05:24
od TDI tech
Tie masiny su blbuvzdorne a vacsinou maju na napajacej vetve aspon diodu, aby sa pri nahodnom prepolovani neposkodili. A ked maju na vstupe Grecov mostik tak, je polarita suma fuk a pojde to aj tak.

Napsal: 07 lis 2015, 08:03
od Marek77
Fajn. Všechno beru. Ale jak to bude se starými stroji, třeba jako mám já - vyrobenými před rokem 2000? Tam přece o nic nejde. To je jako kdyby chtěli něco zjišťovat při měření emisí na stovce MB.

Napsal: 07 lis 2015, 09:22
od uiqjirka
Castecne s tim souhlasim, ty hulici lokomotivy a nektere vraky, které clovek vidi na silnici dostanou za vyucenou, ne všichni, ale část aspoň ano a zaslouzene.

Napsal: 07 lis 2015, 09:31
od WOB
ano ano o to tady jde, neumí vyřešit doprvně situaci, na dopravních inspektorátech sedí neschopní lidi většinou dotlačení dědečkama a maminkama nadoživotní místo v úřadu a tak je jediné východisko jak snížit počet aut a tím vyřešit zácpy omezení počtu aut ve smyslu:
"nepomohli tvrdé restrikce, pomůžou ještě tvrdší restrikce".

Další věcí je utahování šroubu, kdy vám při obraně před pokudtou policajt sebere řidičák, a čím efektivněji se budete bránit pokutě tím déle budete bez řidičáku. Vesměs nejen D-Feens organizuje to aby každej z Vás napsal dopis svým poslancům aby ten paskvil zhodili ze stolu. více zde

veřejně přiznám že sobotkovi, haškovi a nějakým dalším pošlu normální fyzickej dopis. Tohle už je vážně neudržitelné a pořád nechápu kdy už konečně někomu rupne v bedně a půjde to vystřílet na ty správné místa.

Napsal: 07 lis 2015, 09:41
od uiqjirka
Tady hovoříme o STK a Emisích.To, ze někdo si sprasi svoje auto upravou ci odstranenim EGR, katu, prasackym ciptuningem je jeho problém a zaslouzi za to nest následky.To nejsou zadne tvrde ci tvrdsi restrikce, ale realita.
Mam 15 let stare auto a merenim Emisi, STK procházím bez potizi ci s nutnosti mit tam zname.Pokazde chodim na emise i stk jinam a všude si pochvaluji jak je auto ve stavu novem.Zadne upravy nemám, staram se o nej nalezite jak mam, vadne soucasti menim, tankuji kvlaitni palivo po celou dobu vlastnictví, vystrikavam dutiny apod..

Napsal: 07 lis 2015, 11:02
od Forest
uiqjirka píše:Castecne s tim souhlasim, ty hulici lokomotivy a nektere vraky, které clovek vidi na silnici dostanou za vyucenou, ne všichni, ale část aspoň ano a zaslouzene.
Jenze to je asi jako s antibiotikama - spolecne s virusem Ti vymlati i mikrofloru, ktera je nezbytna.
uiqjirka píše:To, ze někdo si sprasi svoje auto upravou ci odstranenim EGR, katu, prasackym ciptuningem je jeho problém a zaslouzi za to nest následky.
Promin, ale Ty opravdu povazujes odstraneni EGR ventilu za prasarnu?! :roll:

To EGR ventil je prasarna! Co bude nasledovat? Recirkulace spalin do kabiny vozu?! (wallbash)

Napsal: 07 lis 2015, 11:30
od uiqjirka
Prasarna je jakekoliv obchazeni a nasledne neplneni emisi ci STK v dusledku těchto vasich uprav, EGR nevyjimaje.

Napsal: 07 lis 2015, 12:25
od Pelep
EGR, katalyzátor a filtr pevných částic jsou totální sračky, co do auta nepatří :D

Napsal: 07 lis 2015, 15:57
od yirka
Pelep píše:EGR, katalyzátor a filtr pevných částic jsou totální sračky, co do auta nepatří :D
no vidíš zrovna mi na STK šéf řekl že od ledna půjdou tvrdě po autech od roku 2005 s DPF

Napsal: 07 lis 2015, 16:46
od Marek77
Ptám se znovu: Co se staršími auty před rokem 2000??? Mám se něčeho bát?

Nemám v autě EGR - při poslední opravě v motorovém prostoru jsem to úplně vyhodil. Beztak to bylo ucpané a zaslepené, čili nefunkční.

Napsal: 07 lis 2015, 17:08
od Dr.Spiegel
Na nejakej datovej pin privest 12v ale chce to nejdriv vyzkouset. (LOL)

Napsal: 07 lis 2015, 17:52
od borelli
Pánové, říká vám v souvislosti s nápadem přivést do OBD 12V něco jako odpovědnost za škodu ? Já jen upozorňuji aby někdo kromě toho, že ho vyrazí z STK, taky neměl na krku občansko právní žalobu...

Ty DPF filtry, ok, to ať kontrolují ale jak s EGR ? A co čiplé auta, to budou mapovat data, kolik to dává přes diagnostiku a zda li je to v rozporu s předepsanými veličinami ? (wallbash)

Napsal: 07 lis 2015, 18:40
od blacklight
Tak to tady čtu a říkám si, že svět se zbláznil...

Oni budou buzerovat osobáky, které už tak mají docela malé emise a vůbec nevidí náklaďáky, autobusy, stavební techniku a už vůbec nechtějí vidět chemičky, ocelárny a elektrárny.

Jediný efekt bude, že lidé vynaloží prachy buď na přečůrání nebo vyřešení, které ale v globále stejně ničemu nepomůže. Navíc po nějakém čase, až se zaplatí vývoj "náhradních" řešení bude levnější to přečůrat.

Jak psal Forest, myslím že nastává doba:
- přepínatelných jednotek
- vyměnitelných výfukových potrubí
- emulátorů, simulátorů, generátorů signálu
- levných dieslových aut se 150-200k na tacho, které nikdo nechce

Nedávno tady psal někdo ze Slovenska, že mu Subaru hlásí jednu chybu a kvůli tomu má problém projít emisema. Zároveň ale není problém aby prošel náklaďák, za kterým přes kouř nejde vidět ani při jízdě po rovině - a naftou ten kouř rozhodně nesmrdí.

Otázkou tedy je, až v roce 2018 všechna auta projdou "novou" STK, bude najednou vzduch čistý jak na alpské louce. Já bych řekl že ne.