afn - 1756vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

filip8884
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2015, 22:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip8884 »

idem tam davat z 2.7 tdi turbo 520 trysky
12mm (2x4x228x150) hds jednohmota vr6
FMIC
ešte poloosy by to chcelo lepšie z čoho poradite ?
firad 80% 2260vk PD
filip8884
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2015, 22:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip8884 »

mecKo píše:
Forest píše:
TDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminil ;)

PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
Ako už kolega spomenul AFN hlava na PD spodok nepasuje, jedine z novších rotaciek ako napríklad ASV, lenže ako už vieme všetko sú to finančne náročnejšie operácie ktorým sa chce zrejme chalanisko vyhnúť a ide mu asi len o využitie potenciálu AFN. Len pre zaujímavosť, AFN vydrží 200 PS DLHODOBO, 230 dlhodobejšie (tu uz nastupuje PD spodok) no pri každom plnom plyne trpnes kedy čo ustreli a viem že Poliaci mali na AFN naladenych 247 PS no s menším krutakom na 2260.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! určite by som sa rad vyhol tomu a preto dam dole hlavu plechove tesneničko nech ho hned nevytlačí.
firad 80% 2260vk PD
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

filip8884 píše:idem tam davat z 2.7 tdi turbo 520 trysky
12mm (2x4x228x150) hds jednohmota vr6
FMIC
ešte poloosy by to chcelo lepšie z čoho poradite ?
Poloosy vydržia, skôr treba kvalitnejšie homokynetaky
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

A ASV vydrží kolik?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ta vydrzi z tech rotacek nejvic... ma pry velmi podobnou konstrukci spodku z PD...vic ti reknou kluci
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Frenzy píše:A ASV vydrží kolik?
250 PS má jeden známy na ASV (už rok). Drží, zatiaľ... ale údajne je to strop pre ten motor
Uživatelský avatar
Frenzy
Přispěvovatel
Příspěvky: 549
Odpovědi: 0
Registrován: 29 črc 2012, 20:27
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Frenzy »

Taky sem právě někde četl o tý podobnosti s PD spodkem, ale nenašel sem žádný podrobnosti, bohužel, jen teoretický spekulace, že se vyráběl současně s motorem AJM (PD) a že to tam na tý lince stavěli, jak jim to přišlo pod ruku, nicméně je otázkou, jestli je vůbec AJM spodek záměnnej s ASV... Kdyby někdo věděl něco víc, rád se přiučím :)
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Nebylo to myšleno ve zlém, ptal jsem se ze zvědavosti, o rotačkách vim jen tolik že jsou a že mi je skoro všichni doporučovali místo PD
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vsak ja se ani neurazil :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

a uprimne za sebe si nemyslim ze PD je zase takova vyhra :) ale to je kazdyho nazor a musi si udelat v hlave porad v tom co preferuje .. jo PD je naladeny hned ma skvele bloky.... ale VP37 ma taky sve kouzlo...priznavam ze pri nejvetsim nastvani stale potkavanych ventilu jsem mel stochuti nahodit pd hlavu a kaslat na to... ted jsem rad ze jsem to neudelal :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Já v tom měl jasno hned od začátku, chtěl jsem 6q převodovku, silný motor už v základu s možností dalšího navýšení bez nutnosti větších investic. Doporučen mi byl motor ARL nebo ASZ u kterých už po samotným čipu budu víc než spokojený.
Dobrý ARL jsem nesehnal tak aspoň ASZ a nelituji. Servis je drahý, to ano, ale stojí mi to za to svezení.
Dynamikou mě rotačky moc nenadchly a chtěl jsem něco modernějšího.
Zatím mám jen čip a chvíli to tak ještě zůstane.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

vsak co vic nez 120kw je v beznym provozu potreba... asz byla dobra volba.. .. dynamika myslim rotacce nechybi zvlast u asv a se softem je to velmi prijemne svezeni ... jezdil jsem prave dlouhodobe na AFN se softem...pak jsem sedl na afn z VA...pak chvili hybrid...potom 2256v a ted 2260v ...s tim VA to bylo velmi slusne jezdeni ... Timto vlastne i odpovidame k tematu :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

meeiro píše:vsak co vic nez 120kw je v beznym provozu potreba... asz byla dobra volba.. .. dynamika myslim rotacce nechybi zvlast u asv a se softem je to velmi prijemne svezeni ... jezdil jsem prave dlouhodobe na AFN se softem...pak jsem sedl na afn z VA...pak chvili hybrid...potom 2256v a ted 2260v ...s tim VA to bylo velmi slusne jezdeni ... Timto vlastne i odpovidame k tematu :)
Ak sa smiem spýtať, na aké hodnoty bolo odladené AFNko s 2260 ? :-)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Jo jo 121 kw a 393 Nm co chtít vic od čipu bez dalších úprav.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

jeste nevime stale ladime :) ale podotykam ze ted uz tam afn neni... prestalo mazat... ale to bylo chybou jinde :) ted mam prave to AVF spodek..

ale s tou 2256v tam bylo 100% pres 200 koni a dostavalo sadu... :-D trvdou sadu
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“