afn - 1756vk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! určite by som sa rad vyhol tomu a preto dam dole hlavu plechove tesneničko nech ho hned nevytlačí.mecKo píše:Ako už kolega spomenul AFN hlava na PD spodok nepasuje, jedine z novších rotaciek ako napríklad ASV, lenže ako už vieme všetko sú to finančne náročnejšie operácie ktorým sa chce zrejme chalanisko vyhnúť a ide mu asi len o využitie potenciálu AFN. Len pre zaujímavosť, AFN vydrží 200 PS DLHODOBO, 230 dlhodobejšie (tu uz nastupuje PD spodok) no pri každom plnom plyne trpnes kedy čo ustreli a viem že Poliaci mali na AFN naladenych 247 PS no s menším krutakom na 2260.Forest píše:Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminilTDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
firad 80% 2260vk PD
- Frenzy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 549
- Registrován: 29 črc 2012, 20:27
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
A ASV vydrží kolik?
Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
- Frenzy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 549
- Registrován: 29 črc 2012, 20:27
- Bydliště: Hradec Králové
Odpovědi: 0
Taky sem právě někde četl o tý podobnosti s PD spodkem, ale nenašel sem žádný podrobnosti, bohužel, jen teoretický spekulace, že se vyráběl současně s motorem AJM (PD) a že to tam na tý lince stavěli, jak jim to přišlo pod ruku, nicméně je otázkou, jestli je vůbec AJM spodek záměnnej s ASV... Kdyby někdo věděl něco víc, rád se přiučím 

Ibiza AHU, PP 764, EGR-off, KAT-off - minulost
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
Leon ASV - PP 764, GT1646V
,,...přitom 4 válce stačí, když turbo tlačí!" http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 1C1BOx0Mig
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 05 čer 2014, 10:08
- Bydliště: Někde u Znojma
Odpovědi: 0
a uprimne za sebe si nemyslim ze PD je zase takova vyhra
ale to je kazdyho nazor a musi si udelat v hlave porad v tom co preferuje .. jo PD je naladeny hned ma skvele bloky.... ale VP37 ma taky sve kouzlo...priznavam ze pri nejvetsim nastvani stale potkavanych ventilu jsem mel stochuti nahodit pd hlavu a kaslat na to... ted jsem rad ze jsem to neudelal 


Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Já v tom měl jasno hned od začátku, chtěl jsem 6q převodovku, silný motor už v základu s možností dalšího navýšení bez nutnosti větších investic. Doporučen mi byl motor ARL nebo ASZ u kterých už po samotným čipu budu víc než spokojený.
Dobrý ARL jsem nesehnal tak aspoň ASZ a nelituji. Servis je drahý, to ano, ale stojí mi to za to svezení.
Dynamikou mě rotačky moc nenadchly a chtěl jsem něco modernějšího.
Zatím mám jen čip a chvíli to tak ještě zůstane.
Dobrý ARL jsem nesehnal tak aspoň ASZ a nelituji. Servis je drahý, to ano, ale stojí mi to za to svezení.
Dynamikou mě rotačky moc nenadchly a chtěl jsem něco modernějšího.
Zatím mám jen čip a chvíli to tak ještě zůstane.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 05 čer 2014, 10:08
- Bydliště: Někde u Znojma
Odpovědi: 0
vsak co vic nez 120kw je v beznym provozu potreba... asz byla dobra volba.. .. dynamika myslim rotacce nechybi zvlast u asv a se softem je to velmi prijemne svezeni ... jezdil jsem prave dlouhodobe na AFN se softem...pak jsem sedl na afn z VA...pak chvili hybrid...potom 2256v a ted 2260v ...s tim VA to bylo velmi slusne jezdeni ... Timto vlastne i odpovidame k tematu 

Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Ak sa smiem spýtať, na aké hodnoty bolo odladené AFNko s 2260 ?meeiro píše:vsak co vic nez 120kw je v beznym provozu potreba... asz byla dobra volba.. .. dynamika myslim rotacce nechybi zvlast u asv a se softem je to velmi prijemne svezeni ... jezdil jsem prave dlouhodobe na AFN se softem...pak jsem sedl na afn z VA...pak chvili hybrid...potom 2256v a ted 2260v ...s tim VA to bylo velmi slusne jezdeni ... Timto vlastne i odpovidame k tematu

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 497
- Registrován: 05 čer 2014, 10:08
- Bydliště: Někde u Znojma
Odpovědi: 0
jeste nevime stale ladime
ale podotykam ze ted uz tam afn neni... prestalo mazat... ale to bylo chybou jinde
ted mam prave to AVF spodek..
ale s tou 2256v tam bylo 100% pres 200 koni a dostavalo sadu...
trvdou sadu


ale s tou 2256v tam bylo 100% pres 200 koni a dostavalo sadu...

Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC