Stránka 2 z 2
Napsal: 25 lis 2015, 15:28
od DDRagoo
podložka v turbu o kterou se opírají lopatky, ta se musí nechat zbrousit na magnetce, protože v ní jsou od lopatek rýhy a o ty se pak lopatky zasekávají mimojiné
Napsal: 25 lis 2015, 15:33
od Stifko
takže pokud to dobře chápu,tak když nechám zbrousit ty tři podložky co se v nich točí lopatky,tak to splní stejný účel jako když dám delší váleček ne?
Napsal: 25 lis 2015, 23:26
od eazy20
Stifko píše:takže pokud to dobře chápu,tak když nechám zbrousit ty tři podložky co se v nich točí lopatky,tak to splní stejný účel jako když dám delší váleček ne?
ked zbrusis tie tri podlozky tak to bude este viac drhnut
Napsal: 25 lis 2015, 23:27
od eazy20
Pája 19 píše:Mám podloženo o 0,07mm a náběh je dle vyjádření Turbopower při seřizování překvapivě dobrý.
zalezi na turbe,na VB turbe to je velmi poznat
Napsal: 26 lis 2015, 06:21
od Stifko
už jsou objednané válečky,děkuji za diskuzi a rady.Auto budi prodávat,takže starosti s nabíháním jdou stranou

Napsal: 26 lis 2015, 12:21
od eazy20
Stifko píše:už jsou objednané válečky,děkuji za diskuzi a rady.Auto budi prodávat,takže starosti s nabíháním jdou stranou

s tym by som sa nechvalil,je to skor smutne..ak bude buduci majitel hladat pricinu tak ma co robit
Napsal: 26 lis 2015, 12:37
od Stifko
v klidu
Napsal: 26 lis 2015, 12:39
od Stifko
to že je znatelný pomalejší náběh neznamená že je auto nepoužitelné ne?auto si kupuje švagr,servis budu dělat i nadále já.Při prodeji auta sděluji všechny vady a vše co bylo opraveno,nikdy se kupec neozval zpět že by si všiml něčeho jiného než jsem mu sdělil.Jsem férový prodejce . . .
Napsal: 26 lis 2015, 12:49
od TDI tech
Pokial stym budes jazdit normalne, tak turbo iba vycisti a nic nepodkladaj. Ono podla toho o kolko budu hrubsie, presne o tolko sa zmeni sirka lopatkoveho kanala. Cim vacsie sirka lopatkoveho kanala, tym horsi nabeh. Od tovarne je sirka lopatkoveho kanala vymedzena na 0.05mm. Na viac ako 0.15mm ho neodporucam vymedzovat. Pri takom vymedzeni pocitaj so oneskorenym nabehom cca. o 200ot. V extremnych pripadoch vymedzujem volu aj na 0.3mm aby bol pokoj. Robim to hlavne ludom ktory s tym autom jazdia jak homosexualy a furt sa mi po 2-3 mesiacoch vracali s "reklamaciou" ze zase im to pada do "nudzaku". Vzdy ich upozornujem aby na tom aute jazdili ako ludia, aby sa ho nebali vytocit, ale marne nedaju si povedat. Motor na viac ako 2000ot./min. nevytacaju

No a potom z casu na cas potrebuju predbehnut, zoslapnu pedal a uz su v "nudzaku". Je pravda, ze pri takom velkom vypodlozeni sa podstane zhorsi nabeh cca. okolo 2100 - 2200ot. Ale na druhej strane mam istotu, ze sa mi viac uz "vypinajucim" turbom nevratia. Im to vobec nevadi, prd tomu rozumeju. Ja mam pokoj a oni su spokojny
