Špatné řazení z jedničky na dvojku-Vw golf Tdi 6-kvalt

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak záleží z jakýho roku výrobu toho Golfa má a jaký typ převodovky.
A co ty problémy s vydličkou, která ráda upadává, nemůže to být i tím ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

MirekX píše:musíš trvat na oleji co splňuje normu G 052171A2, aby ti tam nenalili něco jinýho a na cenu kolem 500 Kč za litr zapomeň, podle mě teď 800+
Aktuální maloobchodní cena cca 932kč/litr.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

skús opakovane vymačknuť spojku , či nie je zavzdušnená . Súhlasím s s CIN , že ide o uvolnenú predlohu. Oprava je urgentná , pretože zničíš nielen uloženie predlohy , ale aj synchrony .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Milda92 píše:Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
zkus ten olej vyměnit když to blbne ze začátku a pak to de,
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nestrašte hned, většina takhle blbě řadících 6q má špatný synchron mezi 1-2 - konstrukční problém (společný synchron) , dvojka za studena při řazení z jedničky škrtne přes zuby. Pokud zbytek řadí dobře, zkusit vyměnit olej - pouze origo. Pokud nepomůže tak buď vyřazovat do neutrálu mezi 1a2 a nebo se s tím smířit a nebo rozdělat a synchron vyměnit...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

slovacek.milos píše:
Milda92 píše:Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
zkus ten olej vyměnit když to blbne ze začátku a pak to de,
Olej vyměněnej nepatrné zlepšení prej origo co tam má být ale jestli pro něj mechoš byl v autorizáku za to ruku do ohně nedám.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

MirekX píše:nestrašte hned, většina takhle blbě řadících 6q má špatný synchron mezi 1-2 - konstrukční problém (společný synchron) , dvojka za studena při řazení z jedničky škrtne přes zuby. Pokud zbytek řadí dobře, zkusit vyměnit olej - pouze origo. Pokud nepomůže tak buď vyřazovat do neutrálu mezi 1a2 a nebo se s tím smířit a nebo rozdělat a synchron vyměnit...
Přesně to pomahá vratit se do neutrálu a z něj teprv na dvojku.Zbytek řadí pěkně žít se stím dá.
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Boban píše:nechci tě strašit ale mám ten samej problém na oct. II a výměna oleje nepomohla jen to šlo lehčeji řadit ale problém je pravděpodobně jen už v převodovce. Začneš olejem, hydraulikou, spojkou pak stejně skončíš u převodovky. jsou ty zkurvené 6q pokud bys přišel na něco jiného tak dej prosím vědět, mám ten samej problém.
viděl jsem škrtat stejný množství pětikvaltů a šestikvaltů. Je to tím jak se s tím jezdí a jak funguje spojka díky tý předloze nebo špatný dvouhmotě. Ta má na řazení taky velký vliv a když má velkou vůli(nemyslím na pružinách ale axiální a radiální) tak tam jde blbě 1 a R. Spousta lidí jezdí dokud jde jakž takž zařadit a když už tam skoro nedostanou jedničku, a už vůbec ne zpátečku a musejí to kvůli tomu i chcípat, tak teprve začínají přemýšlet o opravě. A pak se diví že je po synchronech.

Zase jsem neviděl 6q hučící natolik aby to obtěžovalo v kabině nebo s roztrženým diferákem. Za to u 5Q jo.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2006, 10:07

Příspěvek od Boban »

Měl jsem to už 3x v autorizáku kde ze mě udělali debila že je to úplně normální tohle řazení. Já si myslím o tom svoje. Pak jsme to měl u borce co dělá převodovky a ten se koukal jestli na vůli, což prý nemá, takže zase za debila. Proste když mrzne tak nesmím spěchat na jedničku a s řazením na dvojku, někdy si to trochu drbne a někdy vůbec občas i na trojku.
Bylo mi také řečeno že podle kodu převodovky KXV což by měla být vůle na ložisku už fabriky upravená. Nevíte někdo o tom něco ? je pravda že mě to začíná už pěkně sr... a nikomu se do toho nechce a když tak je to na dlouho. Uvažuji že ji pošlu do světa s pořídím něco s 5q
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Milda92 píše:
slovacek.milos píše:
Milda92 píše:Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
zkus ten olej vyměnit když to blbne ze začátku a pak to de,
Olej vyměněnej nepatrné zlepšení prej origo co tam má být ale jestli pro něj mechoš byl v autorizáku za to ruku do ohně nedám.
Jestli tam dal origo z autorizáku si částečně můžeš dopočítat podle cen co sem dali chlapi :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Biimbo"]
viděl jsem škrtat

já taky viděl spoutu věcí a dokázal jsem převodovku i s mým slovem vyšolíchat, správným olejem a správným zacházením přivést k dokonalosti

znám i převodovky kde autorizák olej nezabral / renault peugeot/ tam zabral hydraulický olej, jako dlohodobější průplach a pak olej z autoruzáku

třeba u mí motorky když si kopl šestku a přidal to byl jekot :roll: že tam raději kopl zátky pětku, rad jak to oravit :roll: mraky, dal jsem jen moje M7ADS superturbo prej ani jaso nesplnuje a světe div se 3OO km o převodovce nevím x tisíc ,

motorka předtím servisovaná na vysoké úrovni těch lidí si tam považuju pomohou no problém, prostě tak jak píšu ;)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

teď se mi dostal do ruky olej Ravenol a ten tu normu od VW G 052171A2 má napsanou že ji splňuje a cena po slevě 450 Kč Dával jsem ji teď no jednoho škrtajícího 6q v sharanu tak uvidíme
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Mě to škrká taky prvních pět studenejch dvojek :roll: mrdka..
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

A6TDI píše:Mě to škrká taky prvních pět studenejch dvojek :roll: mrdka..
nemusí to být mrdka, je šance že dal někdo blbý olej a ten obsahoval nevhodné plastifikátory které máš nanesené na synchronech ty nebrzdí a dovolí nesladěným otáčkám zařadit,

zkus tam nalít třeba ten nejlenější hydraulický olej oth a pojezdi pak napiš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“