Stránka 2 z 3

Napsal: 01 pro 2015, 08:25
od favo
Tak záleží z jakýho roku výrobu toho Golfa má a jaký typ převodovky.
A co ty problémy s vydličkou, která ráda upadává, nemůže to být i tím ?

Napsal: 01 pro 2015, 08:26
od Tomas.cz
MirekX píše:musíš trvat na oleji co splňuje normu G 052171A2, aby ti tam nenalili něco jinýho a na cenu kolem 500 Kč za litr zapomeň, podle mě teď 800+
Aktuální maloobchodní cena cca 932kč/litr.

Napsal: 01 pro 2015, 11:41
od senioring1
skús opakovane vymačknuť spojku , či nie je zavzdušnená . Súhlasím s s CIN , že ide o uvolnenú predlohu. Oprava je urgentná , pretože zničíš nielen uloženie predlohy , ale aj synchrony .

Napsal: 01 pro 2015, 16:53
od Milda92
Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.

Napsal: 01 pro 2015, 18:19
od slovacek.milos
Milda92 píše:Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
zkus ten olej vyměnit když to blbne ze začátku a pak to de,

Napsal: 01 pro 2015, 19:30
od MirekX
nestrašte hned, většina takhle blbě řadících 6q má špatný synchron mezi 1-2 - konstrukční problém (společný synchron) , dvojka za studena při řazení z jedničky škrtne přes zuby. Pokud zbytek řadí dobře, zkusit vyměnit olej - pouze origo. Pokud nepomůže tak buď vyřazovat do neutrálu mezi 1a2 a nebo se s tím smířit a nebo rozdělat a synchron vyměnit...

Napsal: 01 pro 2015, 20:10
od Milda92
slovacek.milos píše:
Milda92 píše:Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
zkus ten olej vyměnit když to blbne ze začátku a pak to de,
Olej vyměněnej nepatrné zlepšení prej origo co tam má být ale jestli pro něj mechoš byl v autorizáku za to ruku do ohně nedám.

Napsal: 01 pro 2015, 20:15
od Milda92
MirekX píše:nestrašte hned, většina takhle blbě řadících 6q má špatný synchron mezi 1-2 - konstrukční problém (společný synchron) , dvojka za studena při řazení z jedničky škrtne přes zuby. Pokud zbytek řadí dobře, zkusit vyměnit olej - pouze origo. Pokud nepomůže tak buď vyřazovat do neutrálu mezi 1a2 a nebo se s tím smířit a nebo rozdělat a synchron vyměnit...
Přesně to pomahá vratit se do neutrálu a z něj teprv na dvojku.Zbytek řadí pěkně žít se stím dá.

Napsal: 01 pro 2015, 20:16
od Biimbo
Boban píše:nechci tě strašit ale mám ten samej problém na oct. II a výměna oleje nepomohla jen to šlo lehčeji řadit ale problém je pravděpodobně jen už v převodovce. Začneš olejem, hydraulikou, spojkou pak stejně skončíš u převodovky. jsou ty zkurvené 6q pokud bys přišel na něco jiného tak dej prosím vědět, mám ten samej problém.
viděl jsem škrtat stejný množství pětikvaltů a šestikvaltů. Je to tím jak se s tím jezdí a jak funguje spojka díky tý předloze nebo špatný dvouhmotě. Ta má na řazení taky velký vliv a když má velkou vůli(nemyslím na pružinách ale axiální a radiální) tak tam jde blbě 1 a R. Spousta lidí jezdí dokud jde jakž takž zařadit a když už tam skoro nedostanou jedničku, a už vůbec ne zpátečku a musejí to kvůli tomu i chcípat, tak teprve začínají přemýšlet o opravě. A pak se diví že je po synchronech.

Zase jsem neviděl 6q hučící natolik aby to obtěžovalo v kabině nebo s roztrženým diferákem. Za to u 5Q jo.

Napsal: 01 pro 2015, 21:01
od Boban
Měl jsem to už 3x v autorizáku kde ze mě udělali debila že je to úplně normální tohle řazení. Já si myslím o tom svoje. Pak jsme to měl u borce co dělá převodovky a ten se koukal jestli na vůli, což prý nemá, takže zase za debila. Proste když mrzne tak nesmím spěchat na jedničku a s řazením na dvojku, někdy si to trochu drbne a někdy vůbec občas i na trojku.
Bylo mi také řečeno že podle kodu převodovky KXV což by měla být vůle na ložisku už fabriky upravená. Nevíte někdo o tom něco ? je pravda že mě to začíná už pěkně sr... a nikomu se do toho nechce a když tak je to na dlouho. Uvažuji že ji pošlu do světa s pořídím něco s 5q

Napsal: 01 pro 2015, 21:09
od kubima
Milda92 píše:
slovacek.milos píše:
Milda92 píše:Čau na kolik přinde oprava?Mám stejný problem ale jen prvni přeřazeni z 1 na 2 pak se to dá naučil jsem se stím žít bez hrkání:-D najeto bez zhoršení stavu 80 tkm.
zkus ten olej vyměnit když to blbne ze začátku a pak to de,
Olej vyměněnej nepatrné zlepšení prej origo co tam má být ale jestli pro něj mechoš byl v autorizáku za to ruku do ohně nedám.
Jestli tam dal origo z autorizáku si částečně můžeš dopočítat podle cen co sem dali chlapi :)

Napsal: 02 pro 2015, 00:11
od slovacek.milos
[quote="Biimbo"]
viděl jsem škrtat

já taky viděl spoutu věcí a dokázal jsem převodovku i s mým slovem vyšolíchat, správným olejem a správným zacházením přivést k dokonalosti

znám i převodovky kde autorizák olej nezabral / renault peugeot/ tam zabral hydraulický olej, jako dlohodobější průplach a pak olej z autoruzáku

třeba u mí motorky když si kopl šestku a přidal to byl jekot :roll: že tam raději kopl zátky pětku, rad jak to oravit :roll: mraky, dal jsem jen moje M7ADS superturbo prej ani jaso nesplnuje a světe div se 3OO km o převodovce nevím x tisíc ,

motorka předtím servisovaná na vysoké úrovni těch lidí si tam považuju pomohou no problém, prostě tak jak píšu ;)

Napsal: 02 pro 2015, 18:43
od MirekX
teď se mi dostal do ruky olej Ravenol a ten tu normu od VW G 052171A2 má napsanou že ji splňuje a cena po slevě 450 Kč Dával jsem ji teď no jednoho škrtajícího 6q v sharanu tak uvidíme

Napsal: 02 pro 2015, 18:46
od A6TDI
Mě to škrká taky prvních pět studenejch dvojek :roll: mrdka..

Napsal: 02 pro 2015, 19:41
od slovacek.milos
A6TDI píše:Mě to škrká taky prvních pět studenejch dvojek :roll: mrdka..
nemusí to být mrdka, je šance že dal někdo blbý olej a ten obsahoval nevhodné plastifikátory které máš nanesené na synchronech ty nebrzdí a dovolí nesladěným otáčkám zařadit,

zkus tam nalít třeba ten nejlenější hydraulický olej oth a pojezdi pak napiš