Stránka 2 z 3
Napsal: 11 pro 2015, 14:09
od Marek77
Jen kolo zpátky. Nebyl důvod s tím cokoli dělat, vypadalo to jako nové.
Nové gufero, nový šroub a momentem.
Napsal: 11 pro 2015, 14:46
od Mirek12
odkud blokujete motor při natahování momentu na kolečku klikovky??
Napsal: 11 pro 2015, 16:07
od Tomas.cz
Chytit kolečko pákou za šrouby vícedrážkové řemenice a páku opřít.
Napsal: 11 pro 2015, 17:48
od Biimbo
Někdo strká šroubovák do okna pro rysku na setrváku a zapře to o zub. Prasárna ale jde to. Někde jsem tu dával rozměry a výkres origo páky a vyrobit ji nezabere tolik času.
Napsal: 11 pro 2015, 18:05
od Marek77
Já měl sundanou vanu, takže nebyl problém - špalek mezi kliku a blok. Řekl bych nejšetrnější způsob.
Napsal: 11 pro 2015, 19:50
od hiero
jj ja to urobim tak isto kluka o spalek vana aj tak bude dolu takze ked je plocha ok tak bezz frezy.....

Napsal: 12 pro 2015, 10:07
od Marek77
Já jsem to vlastně sundaval preventivně. Mnoho lidí zde i jinde mě strašilo, že se ten šroub unaví a kolo povolí, následně se poškodí klika a problémy. Mám na motoru 360.000 km, pravděpodobně to nikdo nikdy neřešil. Mírně slintalo gufero na klice, tak jsem to všechno vyřešil. Těsnění pod prsa, gufero, nový šroub a dorvat na moment.
Pod vanu už jsem nedával těsnění, jen tmel. Motory od MR2000 už to tak měly z výroby, navíc tmel je dle mého názoru spolehlivější než těsnění.
Jediné, co se mi přihodilo (není to s tímto tématem přímo spojené) - popraskala mi ta plastová blbina, co je nasazená na sacím koši olejové pumpy. Nějaká přepážka, nebo co to je.....? Tak jsem to tam nedal. Doufám, že to ničemu nevadí.
Napsal: 12 pro 2015, 12:27
od hansdob
jestli myslíme totéž je to tam proto aby neodtékal olej při náklonu tak rychle od koše
Napsal: 13 pro 2015, 11:26
od Marek77
055115221B - olejová clona.
Taková ta plastová blbost, co vypadá jako přepážka. Je to přímo na koši pumpy. Prý je to tam jako bariéra proto, aby se při kličkování nebo naklánění vozu olej nepřeléval po vaně. Po demontáži vany se mi to prakticky rozsypalo do rukou, bylo to po letech doslova strávené olejem a popraskalo to na mraky fragmentů.
Vzhledem k tomu, že oleje mám v motoru vždy dost, po dvou kolech zatáčky nejezdím a opičí dráhu s tím taky nepřekonávám, asi to tam ani být nemusí, ne?
Napsal: 13 pro 2015, 12:11
od Biimbo
nevím jak u AFN, ale bývá v tom další sací kanál pro jízdu do extremního stoupání když by koš nebyl potopen. Asi to taky zabraňuje přelévání sem a tam, ale při normální jízdě to tam je asi zbytečný.
Napsal: 13 pro 2015, 12:57
od uiqjirka
Po tobe bych si chtěl koupit auto.. pro srandu kraliku to tam není.
Napsal: 13 pro 2015, 14:51
od Marek77
Naopak - na autech je mnoho věcí doslova na hovno, pane.
Napsal: 13 pro 2015, 15:03
od uiqjirka
Říká "odbornik" z leknuti.
Napsal: 13 pro 2015, 15:11
od Marek77
Nejsem žádný odborník. Ale tohle je stará známá věc.
Tohle mi nepřipadá jako právě životně důležitá součást auta. Navíc je to moje auto a kdybych mu uřízl střechu, Tobě to bude úplně jedno, že?
Napsal: 13 pro 2015, 15:30
od uiqjirka
Tobe to tak nepripada (protože houby vis a nerozumíš tomu), ale je to dulezita věc.Ze to není dulezita věc muze napsat a ještě obajovat jen odbornik z leknuti..Jeste, ze kupuji auta od noveho, koupit si nedejboze prasarnu od tebe..des.