Octavia II. převodovka 6 rych. závada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zlehka myšleno, že obal šel bez problemu sesadit a stáhnout
navíc futro nebylo udělaný z hliníku, takže jestli uložení v hliníku vydrželo 230tis km, tohle musí přežít auto.
teď 2000km a vše maká, futro 2000kč s úpravou deklu, olej 2200kč, ložisko 550kč, krytka 110kč.
mam koupenou krytku navíc, tak na to při přezouvání mrknu
navíc futro nebylo udělaný z hliníku, takže jestli uložení v hliníku vydrželo 230tis km, tohle musí přežít auto.
teď 2000km a vše maká, futro 2000kč s úpravou deklu, olej 2200kč, ložisko 550kč, krytka 110kč.
mam koupenou krytku navíc, tak na to při přezouvání mrknu
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Tak futro se po 4000km vytrhlo, auto jezdilo, ale spojka mela strasne kratky zaber. Prevodovka ven a udelalo se zlepseni. Futro s jazyckem, vyfrezovana drazka v deklu a zajisteni futra tremi cerviky proti vytrzeni. Ve futru udelano osazeni pro zapusteni loziska, na lozisku se zbrousilo operne osazeni z casti aby se nemohl vnejsi krouzek protocit ve futru. Dnes projizdka a zda se to ok, cas to proveri. Jinak uz jsem se rozhodoval, ze koupim novy dekl, ale dela se jen nova verze a kdyz jsem spocetl vse potrebne, byl jsem asi nq 17tis kc.








Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
octaviask vies mi do pm poslat nejaky kontekt pripadne info na pana? potrebujem zachvilu riesit na Tourane MQ200 GQN opravu prevodovky, dakujemoctaviask píše:u nas takto davame jednemu machrovi opravovat tieto škaredé 6 kvalty uz 5 rokov...najazdilo to uz 3 nasobok a drzi.
Naposledy upravil(a) godeejay dne 16 úno 2019, 18:49, celkem upraveno 1 x.
Fabia III 1.2TSI 66kw
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
Dakujem Huml, a mali tieto prevodovky nejaky problem? rad by som na nom isiel v lete do Chorvatska, aby ma niekde po ceste nezaskocil vyteceny olej z prevodovky....auto som kupil jazdene nedavno, bol v cudu dvojhmotny zotrvacnik, dal som vymenit cely set spojky aj so zotrvacnikom a loziskom, len sa mi zda ze pri kvaltovani rychlosti od 1 do 6 som na radiacej pake po celej drahe citil take brnenie pri kvaltovani,. rychlosti nevyskakuju.. Odporučaš vymenit olej v prevodovke? Auto ma 186tisic km, olej samozrejme original by som dal. Ďakujem ti za odpoved. 
ešte doplním kód prevodovky GQN.. niečo tam nepravidelne "cengá" jak ked trasiem pokladničkou s peniazmi

ešte doplním kód prevodovky GQN.. niečo tam nepravidelne "cengá" jak ked trasiem pokladničkou s peniazmi

Fabia III 1.2TSI 66kw
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
Touran Highline 77kw BKC, 6q GQN
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
principielně je ta převodovka stejná jako 5q např. v Octavii 2, vyloženě poruchama to netrpí, nebo já nijaký žádný extra neřešil a to určitě par touranu s těmato skříněma servisujem, olej vyměnit, zvlášť když se neví jak dlouho tam je, určitě není na škodu, nalil bych tam buď origo co tam patří, G 052 171 A2 nebo používáme s dobrýma zkušenostma Ravenol MTF-3 75Wgodeejay píše:Dakujem Huml, a mali tieto prevodovky nejaky problem? rad by som na nom isiel v lete do Chorvatska, aby ma niekde po ceste nezaskocil vyteceny olej z prevodovky....auto som kupil jazdene nedavno, bol v cudu dvojhmotny zotrvacnik, dal som vymenit cely set spojky aj so zotrvacnikom a loziskom, len sa mi zda ze pri kvaltovani rychlosti od 1 do 6 som na radiacej pake po celej drahe citil take brnenie pri kvaltovani,. rychlosti nevyskakuju.. Odporučaš vymenit olej v prevodovke? Auto ma 186tisic km, olej samozrejme original by som dal. Ďakujem ti za odpoved.
ešte doplním kód prevodovky GQN.. niečo tam nepravidelne "cengá" jak ked trasiem pokladničkou s peniazmi
No se Sixtou nevím no. Dělal nám skříň,klasika volné ložisko,vsechno se namazalo udělalo a životnost max 30 tis.km. Znovu rozborka,dneska jsem tam s ní byl, těžce zkoumal dvouhmotu a lamelu a závěr, nevyměnili jsme při předchozí opravě sadu se setrvákem,ta měla najeto dle záznamů ze škodovky tak 20 tis.No vzhledem k tomu že si vzal prachy jen za olej který mi k tomu dal a za to gumové víčko které já zničil tak asi ví že ta oprava nic moc.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km