Stránka 2 z 2

Napsal: 09 úno 2016, 20:20
od amater
TDI tech píše:
leonardino píše:chlape, mas v tom trosku gulas, patnáctka je s kontrolkama, S-kontakt je az do doby vytazeni klicku, tzn. první poloha, druha poloha neboli 15ka, pak zase zpatky první poloha, nulta poloha a v okamziku vytazeni klice s-kontakt konci.
No nebudem sa hadat, ale myslim ze nemas pravdu.
Ma pravdu, z toho s kontaktu je napojeny spinany plus do radia, ako napr na octI alebo gIV... Na oct II je to tiez tak ale po cane... No a prave tento signal dopytoval autor vlakna....

Napsal: 10 úno 2016, 18:08
od leonardino
borci, my se nechapem :-D jasne ze chce S kontakt na radio, kterej je opravdu v podvolantovce, nikde jinde, ja sem se snazil vysvětlit tdi techovi jak to je, protože micha S kontakt a 15ku dohromady.

Napsal: 10 úno 2016, 20:23
od jurosdi
V schemach pod označením 86S.(v prípade,že auto ešte nemá can ovládanie).

Napsal: 19 bře 2016, 12:01
od brasel
zdravim tak zadych 12v sem nenasel ktere mohu ovladat pres rele ,chtel bych jak pise ze zacatku to autoradio abych nemusel mit zaplej klicek do 2hodin mam po baterce :( jde o to ze pokud vypnu klicek tak potrebuji jeste nekde sebrat 12v a to se mi nedari ,uz sem hledal vsude ale marne asi opravdu neni jina moznost nez ten can bus prevodnik sakra ,nepodarilo se nekomu to papojit ? moc dekuji