
MAX altík do ASZ-Fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zkusím ještě jednou se dotázat.
Nemá někdo zkušenost, jaký max altík z jaké káry"plug and play"jde použít na motorizaci ATD,ASZ,ARL ........?
Asi 180A, ale bodlo by třeba číslo dílu.
Zatím dík všem za informace. Nechci tady rozebírat co a jak je špatně, něco o elektrice vím, když jsem ičař ve slaboproudu. Taky vím, že baterka si vezme co do ní teče a když není z čeho brát, tak má smůlu. 60A navíc je 720W to by mi bodlo.
Nemá někdo zkušenost, jaký max altík z jaké káry"plug and play"jde použít na motorizaci ATD,ASZ,ARL ........?
Asi 180A, ale bodlo by třeba číslo dílu.
Zatím dík všem za informace. Nechci tady rozebírat co a jak je špatně, něco o elektrice vím, když jsem ičař ve slaboproudu. Taky vím, že baterka si vezme co do ní teče a když není z čeho brát, tak má smůlu. 60A navíc je 720W to by mi bodlo.
Fabie Combi 1.9TDI-ASZ,6kvalt-JNC,FMIC,Velké brzdy,Org.Xeny,Bufet,Sowt.TDIFUN
197PS 447N.m
OIIIRS
197PS 447N.m
OIIIRS
Vici já kdysi zapomněl vypnout v dodávce teplovzducha a jel statečně 11hod a ráno jsem v pohodě nastartoval.Asi kvalitní baterka.A jak psal ladas...Jako ukostřit plus?To snad nee.Nebo jsem to nějak blbě pochopil.Pouštět se do toho nebudu,jen ať neumřu úplně blbý.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vyměnit kabel od altecu k baterce nemůže být zas tak velký problém.A to samo s minusovym ke kastli.Nicméně si myslím že to v tomto případě stejně nic neřeší.
Kdysi jsme s kolegou řešili problém častých startů u unc.Cca 30x za den.Byla tam 180ah baterka a co tři dny ji musel dobíjet.Problém byl v tom že stroj byl v Ostravě na stavbě a obsluha byla neschopná připojit na noc nabíječku. Takže každý třetí den výlet do ovy s baterkou.Bych tam tehdy trefil se zavázanýma očima.Byl tam původně 50a altík a ten to prostě nedobil.Snažili jsme se to řešit 120a altíkem ze starého passata nicméně to bylo lepší tak o den.Prostě ta baterka toho tolik nepobrala a za 5 minut běhu motoru se dobít natolik aby to pokrylo odběr startéru prostě nestihla.A to si myslím je podobný případ jako tady.
Kdysi jsme s kolegou řešili problém častých startů u unc.Cca 30x za den.Byla tam 180ah baterka a co tři dny ji musel dobíjet.Problém byl v tom že stroj byl v Ostravě na stavbě a obsluha byla neschopná připojit na noc nabíječku. Takže každý třetí den výlet do ovy s baterkou.Bych tam tehdy trefil se zavázanýma očima.Byl tam původně 50a altík a ten to prostě nedobil.Snažili jsme se to řešit 120a altíkem ze starého passata nicméně to bylo lepší tak o den.Prostě ta baterka toho tolik nepobrala a za 5 minut běhu motoru se dobít natolik aby to pokrylo odběr startéru prostě nestihla.A to si myslím je podobný případ jako tady.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uz ti bolo napisane, ze 180A uplne PnP nebude, neviem preco si ostatne rady neberies. Skor nez sa v tom budes hrabat, tak si odmeraj za beznej prevadzky palubne napatie a uplne ideal by bol ntb s vag-om, pozriet ako sa ti hybe vyuzitie altika pri jazdeni. Dam ruku do ohna, ze 100% to zdaleka nebude. Ked v aute dve hodiny kuris a potom 15min jazdis, tak ti to nedobije ziadny alternator.sasasat píše:Zkusím ještě jednou se dotázat.
Nemá někdo zkušenost, jaký max altík z jaké káry"plug and play"jde použít na motorizaci ATD,ASZ,ARL ........?
Asi 180A, ale bodlo by třeba číslo dílu.
Zatím dík všem za informace. Nechci tady rozebírat co a jak je špatně, něco o elektrice vím, když jsem ičař ve slaboproudu. Taky vím, že baterka si vezme co do ní teče a když není z čeho brát, tak má smůlu. 60A navíc je 720W to by mi bodlo.
Treba si uvedomit, ze dobijanie v aute je nieco na pol ceste medzi udrzovacim a normalnym nabijanim, palubne napatie je nastavene, tak aby baterka neplynivala z toho vyplyva, ze na 100% ju v aute takmer isto nikdy nedobijes.
Z napisaneho vyplyva, ze aj pri hlbsom vybiti to baterku az tak casovo efektivne nenabija.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
tiez si myslim ze tvoj hlavny problem je v prvom rade kapacita baterky.... a ked mas 80Ah baterku, tak nepotrebujes 180A altik, aspon podla mna.... predsa len sa bavime o elektrike a dobijani, to nieje voda do bazena - cim hrubsia hadica tym skor bude plny..... mam v aute origo 100Ah batreku a altik ma 140A.... a stiham aj s bufikom.... len musim jazdit.....
to potom skor druha baterka a dobijacie rele s prioritou ake sa pouzivaju napr v obytnych autach... altik najprv dobije startovacku a ked ma dost tak prepne aj nastavbovu....
to potom skor druha baterka a dobijacie rele s prioritou ake sa pouzivaju napr v obytnych autach... altik najprv dobije startovacku a ked ma dost tak prepne aj nastavbovu....