Stránka 2 z 3

Napsal: 05 bře 2016, 17:48
od chucky
Ladas píše:tak určitě ti to nějaký šťastný majitel vyvrátí...
já sám jsem majitel :)

co se řetězu a napínáku týče, určitě vyměnit - příp. sledovat v jakém je řetěz stavu - je pro tam pro to okýnko, každopádně výměna není nějak finančně dramaticky náročná i v aut. servisu; taky hlavně pozor na spotřebu oleje ale i to má řešení - pokud nastane extrémní spotřeba - pod cenou např. nového filtru pevných částic ;) takže optimálně auto s malým nájezdem a jasnou historií. Z mého pohledu převažují jasná pozitiva a to dlouhé spektrum otáček s výborným průběhem ; velice rychlé zahřívání motoru; maximálně tichý a kultivovaný chod oproti naftovému motoru; jedinou nevýhodou je spotřeba která je kolem osmi litrů. Osobně nevidím jediný důvod proč si koupit naftu - zvláště v případě že srovnatelný naftový motor se srovnatelným nájezdem je např. +50-100tis dražší.

Napsal: 05 bře 2016, 18:00
od aminochelat
Tohle jsem si asi potřeboval přečíst.
O tom řetězu vím, ten bych nechal vyměnit komplet.
Bohužel auto s jasnou historii je těžké sehnat. Sice všude píšou ze to má servisní knížku, ale berte tomu, a i tem kilometrům. Všechny mají nalitano kolem 150 tisíc, nevím jestli je to reálne (r.v. 09-10)

Napsal: 05 bře 2016, 18:04
od geo
Ty kruhy je bolest pokud se to honí tak budou vprdeli.

Napsal: 05 bře 2016, 18:16
od aminochelat
geo píše:Ty kruhy je bolest pokud se to honí tak budou vprdeli.
Kruhy. ..?
Nerozumim :(

Napsal: 05 bře 2016, 18:31
od geo
Odcházej kruhy když se to honí žere olej padá výkon policajti by mohly vyprávet.V autorizáku kluci utíkaj moc práce a málo normohodin a motor ven.

Napsal: 05 bře 2016, 20:11
od Andre
Dneska už bych ty TSIčka neviděl tak tragicky, taky jsem dostával informace, že je motor po 150tkm ve smrti (žere olej), že to pod 10 nejezdí a pod. Mám to sice ve 2,0, ale CCZA který vychází z 1,8, konstrukčně je to stejný motor. Najeto 157tkm, olej jsem po 3tkm od výměny nedolil zatím nic (5W-50). Rozvody jsem dělal hlavní řetěz + řetěz na vyvažováky (ten možná zbytečně), oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-. Vizuálně nebylo na těch rozvodech téměř žádné opotřebení, ale nový hlavní řetěz i napínák jsou jiné konstrukce.
Spotřeba na delší trasu rozumnou jízdou v pohodě do 8l, rekord mám zatím 7,2 a to mám 4x4, ale když se tomu hodně topí tak to pak samozřejmě pije dost.

Napsal: 05 bře 2016, 20:17
od aminochelat
Andre, děkuji za recenzi. Tohle přesně potřebuji.
Tak asi do toho půjdu, ve verzi s DSG.

Napsal: 05 bře 2016, 20:36
od Andre
Taky to mám v DSG, je to o to větší radost z jízdy, ale čekají mě spojky.

I když těch rozdílů v provozování TSI a TDI je dost, tak pro mě největším překvapením byla jízda v zatáčkách, mám to ve stejném modelu auta jako jsem měl TDIčko, ale ten rozdíl v poslouchání auta na pokyny volantu a ochotě měnit směr je fakt neuvěřitelný. Nevím jaký je přesně rozdíl hmotnosti obou motorů, ale v první zatáčce jsem si hned vzpomněl na recenze Octavie RS TSI vs TDI, a konečně pochopil proč se o tom vždy psalo.

Napsal: 06 bře 2016, 14:22
od jericho-3
Tsi zklamalo hlavně v tom, že tato novinka byla prezentována jako převrat V ÚČINNOSTI přímého vstřiku benzinu....A on ten zázrak má spotřebu jako benziňáky před 20 lety a to ještě s větší hlučností. Nepřímovstřikové motory jsou na rozdíl od toho housličky..Samozřejmě ekologický přínos nekomentuji, pokud je vůbec nějaký...Jezdit v roce 2015 za 8-10 litrů kvalitního paliva nepovažuji za nějaký převrat, spíš krok zpátky... :)

Napsal: 06 bře 2016, 14:36
od aminochelat
jericho-3 píše:Tsi zklamalo hlavně v tom, že tato novinka byla prezentována jako převrat V ÚČINNOSTI přímého vstřiku benzinu....A on ten zázrak má spotřebu jako benziňáky před 20 lety a to ještě s větší hlučností. Nepřímovstřikové motory jsou na rozdíl od toho housličky..Samozřejmě ekologický přínos nekomentuji, pokud je vůbec nějaký...Jezdit v roce 2015 za 8-10 litrů kvalitního paliva nepovažuji za nějaký převrat, spíš krok zpátky... :)
A co by jsi doporučil za motor resp. auto v benzínu?

Napsal: 06 bře 2016, 15:31
od geo
jericho-3 píše:Tsi zklamalo hlavně v tom, že tato novinka byla prezentována jako převrat V ÚČINNOSTI přímého vstřiku benzinu....A on ten zázrak má spotřebu jako benziňáky před 20 lety a to ještě s větší hlučností. Nepřímovstřikové motory jsou na rozdíl od toho housličky..Samozřejmě ekologický přínos nekomentuji, pokud je vůbec nějaký...Jezdit v roce 2015 za 8-10 litrů kvalitního paliva nepovažuji za nějaký převrat, spíš krok zpátky... :)
Ekologie pláče zjistilo se že produkují drobné částice které jsou velmi prospěšný pro naše sliznice stejně jako nové naftáky proto budou osazeny i benzínové motory filtrem pevných částic další kurvítko je výcestupňové egr kdy je ve výfuku ještě vložená škrtící klapka aby se co nejvíce zplodim prohnalo znovu motorem.Nic dobrého nás nečeká alespoň peněženku a čím dál víc už posunuju hranici kdy jsem říkal že tenhle motor je nahovno tak s postupem času říkam že zase není tak špatnej stejně to mám u tsi i 1.6 hdi ve výsledku je asi jedno co si koupíš pokud nechceš jezdit 20let starým autem tak si prostě zvykneš že pokud se něco posere tak je to desítka a víc.

Napsal: 06 bře 2016, 16:53
od Ladas
oba napínáky a všechny lišty a nějaká těsnění, materiál v autorizáku 6700,-.

tohle je sice hezký ale oni se ojíždějí i ty zubatý kola takže tohle je jen necelá polovina věcí co by se měli měnit výše jsem popsal jak poznat opotřebení...

Napsal: 06 bře 2016, 17:31
od aminochelat
Mno, stejně do té 1.8 půjdu a snad budu mít štěstí :-)

Napsal: 06 bře 2016, 17:47
od Ladas
myslím že inovací rozvodů a napínáků bylo asi 6 což svědčí o tom jak inženýři zachraňují zázraky co vymysleli musíš doufat nic víc se nedá dělat...

Napsal: 06 bře 2016, 18:05
od aminochelat
Asi tak no, ale díky za informace. Aspoň tohle fórum má smysl, ne jako Skoda-fórum, tam mi za několik dní nikdo nic nenapsal.