Stránka 2 z 8
Napsal: 20 bře 2016, 14:20
od Felipe
Domecek píše:WOBe, myslím že ti bude tak 18 a taťka ti koupil OIII RS, protože kdo tyhle auta pamatuje a jezdil v nich, opravoval je, by takovýhle přiblblí kecy nikdy nevedl.

Asi tak, souhlas. Je to legenda a kdejaký fagoš by to hned likvidoval.
Nezažil = nepochopí (nechce pochopit).
Napsal: 20 bře 2016, 15:04
od Biimbo
Něco jsme v tom taky nalítali,do školy,na diskotéky, ale dobrovolně bych v tom už nejezdil. Ale tehdy jsme oproti těm ve Š105 cítili hodně výš. Motor se sice točil furt, ale pořád bylo potřeba se štourat v něčem jiným nebo něco vyvařovat.
A ty povídačky o tom že se auto nekupuje na bourání si přemítněte v moment kdy si to nebude myslet ten, co se bude řítit v protisměru na Vás. Pár lidí co takhle skončili, nebo doteď litují že na manželčině autě šetřili,i když na to měli, znám.
Napsal: 20 bře 2016, 16:32
od Ladas
No tak to by jsi s tímhhle paranoidním smýšlením nemohl vylezt ani z baráku co když pojede cyklista a srazí tě na polní cestě...
Napsal: 20 bře 2016, 17:27
od jirkastrachota
Ukaž mi jediný moderní auto, který vydrží tolik, co třeba zrovna tento G2. Bez větších investic a zásahů. Myslíš, že ty připitomělý, dvakrát přeplnovaný chcípáci s obsahem dvou trabantů, deseti kilometrama kabelů,padesáti čidlama na výfuku a podobnýma kokotinama vydrží jezdit 30 let??? Prober se z té diskotéky. Čím modernější technika, tím nižší spolehlivost. A jiné už to nebude.
Napsal: 20 bře 2016, 17:42
od ROMEK
jirkastrachota píše:Ukaž mi jediný moderní auto, který vydrží tolik, co třeba zrovna tento G2. Bez větších investic a zásahů. Myslíš, že ty připitomělý, dvakrát přeplnovaný chcípáci s obsahem dvou trabantů, deseti kilometrama kabelů,padesáti čidlama na výfuku a podobnýma kokotinama vydrží jezdit 30 let??? Prober se z té diskotéky. Čím modernější technika, tím nižší spolehlivost. A jiné už to nebude.
já to vidím podobne

Napsal: 20 bře 2016, 18:06
od jericho-3
Všechno jednou doběhne, i Němci nezakázali Trabanty, když se spojili a postupně zmizely ze silnic. Tak proč hned zakazovat? Kolik jste těchle aut viděli jezdit po D1? Když člověk vidí totálku na dálnici, tak ani nepozná značku vozu, v G2 by to aspoň bylo rychlejší, než uhořet v zamknuté O 3 , která je z 50% z PVC...
Napsal: 20 bře 2016, 18:29
od Biimbo
Ladas píše:No tak to by jsi s tímhhle paranoidním smýšlením nemohl vylezt ani z baráku co když pojede cyklista a srazí tě na polní cestě...
Jasný, neomezuju se, ve sportu, v zájmech, někdy ani v chlastu, ale na autě moc nešetřím, protože tam dost závisí i těch co jedou proti a z boku.
Kámoš po tom co se lízal půl roku z toho, že srazil felinou divočáka,který mu pod autem udělal saně a nasměroval ho v zatáčce přímo do stromu, do takovýho auta už nesedl. A to si léta chválil jak jezdil za levno. Od tý doby jezdí radši v OII,nerad aby z dětí byly sirotci.
Napsal: 20 bře 2016, 18:47
od Domecek
Tak něco na té deformaci určitě je, ale asi si dnes už nikdo nechce koupit G na ježdění do práce, ale dát ho do kupy a občas nějakej srazík a tam se tohle ani řešit nedá. Dnes u mě byl známej a dal komplet do kupy P309 GTI16 a je to pěkný když vidíš káru ve který jsi jezdil. O tom to je
Napsal: 20 bře 2016, 22:05
od WOB
na srazy jsou lepší auta než G2...
jinak se shoduji s názorem Bilba pytlíka

Napsal: 21 bře 2016, 09:13
od tomtt
Já dělal STK na Brouka 1302 z roku 1972 a prošel jsem v pohodě. Dovezl jsem si ho z Itálie - stav podvozku ve stavu o 30let novějších aut

Napsal: 21 bře 2016, 19:44
od jericho-3
Přesně, lidé mají často představu, že nová voňavka je bez vady..Ale mě dal do opravy ČECH, který pracoval v D Passata, s kterým jsem nebyl schopen dojet 10 km po okreskách, tak vymlácenou nápravu a rány, které to vydávalo při brždění, /a auto stejně jelo furt /že jsem to předtím nikdy nezažil..NAVRH HUJ, VESPOD FUJ..Jak ten chlap mohl mít STK nechápu..A představa, že s ním přijel po dálnici ...
Napsal: 21 bře 2016, 21:09
od tomtt
V jednoduchosti je síla, aneb kde nic není, tam se nic nepokazí. V 90-tých letech se ještě auta dělala s ohledem na životnost, dnes je to přesně naopak - dělal jsem 8 let v automobilce, tak vím o čem mluvím. Jen pro příklad - u 24 let staré Audi 80 se Vám nemůže stát že Vám praskne plastový podběh a to ho můžete ohýbat jak chcete. U rok staré Škody Roomster Vám spadne na zem a praskne !!!! (kdyby se mi to několikrát nestalo, tak tomu neuvěřím).

Napsal: 21 bře 2016, 21:24
od Domecek
a taky u audi 80 nikdy nepraskla klika, dnes uplně normální jev. A to jsou ty úspory který jericho nevidí. On nevidí víc věcí. Špatně kouká
Napsal: 21 bře 2016, 21:45
od tomtt
Nějakou dobu se zabývám veterány - konkrétně VW brouk a udivuje mě jak jsou lidé překvapeni že ve většině případů na ty 50 let staré vzduchem chlazené BOXERY o obsahu 1200ccm a výkonem 25kW nebylo sáhnuto (tedy pokud se nepočítá údržba jako výměna oleje a seřízení ventilů). To auto může stát 20 let v kopřivách a přesto po vyčištění rozdělovače, karburátoru a nalití benzínu jezdí jako za mlada.

Napsal: 22 bře 2016, 09:38
od jericho-3
Jsi velký optimista, není to tak růžové, každý stroj, který dlouho stál je obtížné rozchodit, ale jednoduchost vždy vítězí. Já brouka měl polokabrioleta, vyrobeného těsně po válce a s motorem jsem si užil , ale jízda byla na suchu perfektní, velmi zábavná, ale v zimě byla jízda nebezpečná a byl nutný kulich a rukavice...
Ale byl jsem vemi štasten a jízdu s otevřenou oblohou si velmi užíval..dodnes mě mrzí, že jsem jej prodal..