Řídící vstřik

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Hmm. vypadá to beznadějně.. :roll:
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

neviem o aku jednotku ide, ak o auto vpodpise tak pravdepodobne MSA11.
Pre zaciatok by si mohol skusit urobit DTC off a testnut to.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ono jedine zeby si ten soft napisal tak aby bezal natvrdo podla nejakej pevne definovanej mapy (proste mu nanutis nieco ako tvoj nudzovy rezim). No ako sa to bude spravat v prechodovych rezimoch, ti nikto nezaruci. Ty mu tam mozes definovat parametre no bez snimaca zdvihu ihly nebude mat RJ feedback informacie. Cize RJ si nebude schopna overit skutocny stav. Podla toho snimaca si totiz koriguje uhol vstreku a vie si aj overit mnozstvo vstrekovaneho paliva. Takze bez tohto snimaca to zjavne nikdy korektne nepojde. Ci uz starty motora, alebo prechodove rezimy. Skor by som pouvazoval ako nahradit ten indukcny snimac nejakym piezo snimacom ktory by reagoval na roztiahnutie trubky ako to robi napr. sonda k stroboskopu :? Tolko moj nazor.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 27 bře 2016, 19:24, celkem upraveno 1 x.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

nebo udělat mechanické čerpadlo :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

neslo by neco jako snimac zdvihu jehly dat na rozdelovací hlavu na čerpadlo?
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tak jsme to nakonec vyřešily. Mechanické čerpadlo bylo nachystáno,ale vzhledem na měření emisí a STK jsme chtěli el. zachovat.
Robert Bosch by z nás měl radost. Ze 3 vstřiků (různých aut) jsme udělali jeden co funguje. Takže byl zachován řídící vstřik a vše maká jak má.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

takze mas riadiaci vstrek? sak si ho chcel odstranit... Ci si len pouzil vstrek s vacsim prietokom?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Já měl novější druh hlavy,kde byl i řídící vstřik. Jenže hlavy byly špatné a sehnali jsme hlavy na starší model,kde bylo i mechanické vstřikovací čerpadlo a tím pádem jiné trysky. Potřeboval jsem řídící dát uplně pryč (zakázat ho nějak v jednotce) a nebo ho zachovat a to se povedlo.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

pockaj, takze ak chapem spravne tak mas mechanicke cerpadlo a riadiaci vstrekovac co komunikuje s ECU, ale ta nemoze ovladat davkovanie paliva (lebo mas mTDi). Vstrek tam ma len informativnu funkciu?
Zaujimave. ECU a soft mas z auta co malo tie vstreky ci mas svoj?
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Špatně :D mám celou hlavu z motoru ,kde je mechanické vstřikovací čerpadlo na motoře,kde je elektrické čerpadlo. Jen jsme potřebovali vyřešit problém vstřikovačů (byly jiné) a to se povedlo.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“