prosím rychlej názor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No na mém BXE při tahu je někdy cítit takové jemné trhání.Hodnoty na volnoběh mám -0,5 až 0,5.Vstřikovače mají stejně jako motor půl mega.Co myslíte.Má smysl zkoušet tu kabeláž nebo rovnou shánět jiné.Co mám zkušenost tak ikdyž měly najeto míň jak 300 tak zkouška na stolici nikdy neprošla a dělal se repas.Dá se v kanálu 13 zjistit stav i při akceleraci nebo jen na volnoběh.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Me cukani v tahu kdysi delal zanovni palivovy filtr mann.. Resp. vymena pomohls
Co saci kos a cerpadlo v nadrzi?neni tam bordel?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Tak pravda že jsem to zatím neřešil.Do té nádrže můžu mrknout.To není moc práce. Filtr jsem měnil ale to dělalo už předtím.A to není vyloženě cukání jako když chybí nafty.Spíš jako by jeden válec měl nižší výkon.Je to jako vibrace.Prvně jsem přemýšlel o vnitřních kloubech na poloose ale dělá to motor.Někdy se mi zdá že to má i menší výkon a nekdy to jede jak z praku.ale to je jen domněnka.Tak při těchto km to může dělat asi cokoliv.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To se blbě hledá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No to jo.Jako není to tak akutní.Jezdit se s tím dá. Stačí trochu ubrat z plného knedlíku a je to OK.Můj tip jsou ty vstřiky.Na volnoběh OK ale v plným může dávat jeden míň a už to zlobí.Proto mne zajímá jestli hodnoty v kanálu 13 něco napoví i při plným knedlu nebo jen na volnoběh.Ideál by bylo je vytahat a na stolicu ale podle zkušeností s autama které měly výrazně míň km a vstřiky se kontrolovaly více méně z prevence když se dělaly třeba gumky nebo hlava a nijak se neprojevovaly a byly ko,tak by to byly vyhozené peníze.Jinak leju vif.Něco jiného mám docela strach tam nalít abych je nepohřbil úplně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

No to jo.Jako není to tak akutní.Jezdit se s tím dá. Stačí trochu ubrat z plného knedlíku a je to OK.Můj tip jsou ty vstřiky.Na volnoběh OK ale v plným může dávat jeden míň a už to zlobí.Proto mne zajímá jestli hodnoty v kanálu 13 něco napoví i při plným knedlu nebo jen na volnoběh.Ideál by bylo je vytahat a na stolicu ale podle zkušeností s autama které měly výrazně míň km a vstřiky se kontrolovaly více méně z prevence když se dělaly třeba gumky nebo hlava a nijak se neprojevovaly a byly ko,tak by to byly vyhozené peníze.Jinak leju vif.Něco jiného mám docela strach tam nalít abych je nepohřbil úplně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“