Stránka 2 z 3
Napsal: 02 dub 2016, 20:16
od slovacek.milos
Mazik píše:Stetoskop klidně koupím, ale zas tak se v těch zvucich nevyznám

precejenom jsem elektrikář a ne mechanik

stetoskop když nevíš tak přikládáš a pak se do motoru zaposloucháš
Napsal: 03 dub 2016, 05:27
od blefa
Huml píše:klepání, který je nejvíc slyšet zezadu motoru dělá píst, kterej klepe o stěnu válce

Když je lízlej píst, je to poznat na tlacích? Mně to dělá totiž stejnej klepot (4 píst slyšet zespodu) a tlaky všechny stejný
Napsal: 03 dub 2016, 16:09
od Mazik
Tak nové poznatky, koupil jsem teda ten stetoskop a zvuk vychází nejsilněji od 4. válce. Vzpomněl jsem si, že při opravě hlavy mi dávali 3 nové ventily (2 na 4. válci, a 1 sací na 3.válci), podle fotky mi příjde, že nové ventily mají jinou tloušťku od sedla ke konci ventilu.

.
Takže to nejspíš budou opravdu ventily o válec. Otázka na vás je: KDyž už se stane, že se ventily takhle dotýkají válce bude stačit je nechat zapustit, popřípadě dát hrubší těsnění, nebo to odnesly i šály na klice popř něco jiného?.
Pořád mi ale vrtá hlavou, že to nezačlo třískat ihned po složení. Je možné, že nějakou dobu trvá než si těsnění pod hlavou sedne a tím se ztenčí ?
Napsal: 03 dub 2016, 18:42
od Huml
o válec určitě třískat nebudou, ale podle mě ani o píst, když to vypadá, že jsou spíš utopený
Napsal: 04 dub 2016, 12:57
od jericho-3
Něco se muselo jízdou změnit..Těsnění si určitě nesedlo, ventily určitě nenarostly, písty určítě nenabyly...Takže se musíš vrátit k tomu, co se změnit může..A to je časování a vstřikování...Znova bych se vrátil k rozvodům a předvstřiku, ten dokáže dělat pěkný rambajs...Zkus při běhu ten 4. válec odpojit, povol trubku..Nevěřím na mlátící ventil kamkoliv u tohoto motoru a co je na obrázku, ale pokud to podezření máš, někdy pomůže vyndat žhavičky, vypnout rádio a pomalu otáčet motorem, pokud by ventil cinkal o píst, pozná se to...Dokonce jsem dělal klepající motor JTD , který dost mlátil, ale běžel pravidelně a při přetáčení naprázdno ručně se mi několikrát zadrhnul...Bylo to o zub na vačce..
Napsal: 04 dub 2016, 13:03
od Mazik
Jde o to, ze klepani jde slyšet i když jedu z kopce bez plynu ( žádná nafta není vstrikovana) u rozvodu jsem si jistý ze jsou dobre, kontroloval jsem je snad 5x

. Zkusím ještě prorocit vyplym motorem a uvidím, každopádně už při montáži se mi zdálo ze nové ventily oproti ostatním trochu vylézají :/
Napsal: 04 dub 2016, 13:53
od slovacek.milos
tak jezdi neřeš, počkej až ti z motoru něco vypochoduje a budeš vědět hned kde je problém

Napsal: 04 dub 2016, 18:23
od jericho-3
Mazik píše:Jde o to, ze klepani jde slyšet i když jedu z kopce bez plynu ( žádná nafta není vstrikovana) u rozvodu jsem si jistý ze jsou dobre, kontroloval jsem je snad 5x

. Zkusím ještě prorocit vyplym motorem a uvidím, každopádně už při montáži se mi zdálo ze nové ventily oproti ostatním trochu vylézají :/
Jo tak ono to dělá i při deceleraci?Tak se podívej na ojniční šály..Jestli když ubereš a ono to zaklepe víc a pak se to zlepší, jsou to ojniční šály..A když to běží a přidáš, tak se klepot zvětší nebo je to pořád stejné? To by mohlo vysvětlit to náhlé zhoršení zvuku motoru. Nebylo tam něco s olejem?
Napsal: 05 dub 2016, 18:52
od Mazik
Příjde mi, že je to pořád stejné, at uz pridávám, nebo zpomaluju.....olej se dal nový s i filtrem. Dneska jsem vyndal žhavičky a odpojil čerpadlo a zkoušel poslouchat klepot při startování, ale žádné klepání slyšet nebylo, je možné že to klepe jenom když motor tlakuje? o víkendu sundám vanu a kouknu na to zespodu jak to vypadá.
Napsal: 06 dub 2016, 14:16
od jericho-3
To jsem zvědav, čím to je. A když jste to projížděli tak to klepání příšlo postupně nebo jste si toho přechodu všimli? A odpojit ten 4 válec jsi nezkoušel?
klepání
Napsal: 06 dub 2016, 15:43
od jsdavid
Ten samý zvuk sem měl na octávii 2 1,9 Tdi BLS a měl sem v háji ojniční šály na prvním válci, ve vaně se našly piliny. Začalo mi to zničeho nic za jízdy, to klepání nešlo přeslechnout. Teď už jen čekám až mi vrátí auto ze servisu a na následnou cenu opravy.
Napsal: 06 dub 2016, 21:21
od Huml
blefa píše:Huml píše:klepání, který je nejvíc slyšet zezadu motoru dělá píst, kterej klepe o stěnu válce

Když je lízlej píst, je to poznat na tlacích? Mně to dělá totiž stejnej klepot (4 píst slyšet zespodu) a tlaky všechny stejný
pokud od toho není pomrvenej válec, tak tlaky budou ok, teď zrovna jsem měl na stole fabii, 1,4 16V, klepot nejvíc slyšet zespoda zezadu, shodil jsem vanu, ojniční šály jak nový, tak jsem vytáhl písty a měl ho tam, všechny 4 mázlý, když si vzpomenu vyfotím, dneska jsem to složil, 4 nový písty a šepot květin

Napsal: 06 dub 2016, 23:29
od jizzle
Mám stejnej problém, jen to (aspoň na volnoběh) neklepe tak hlasitě, jako ve videu. Mně to teda neklepe když pustím plyn.
Měl jsem půjčenej stetoskop a přišlo mi, že nejvíc je to slyšet v hlavě. Ale stopro si jistej nejsem.
Mj. proč se začne pohybovat kolečko na klice, jak psal Miloš? Nedávno mi totiž ulítla z kolečka ta velká pomocná řemenice, utrhla se na šroubech.
Napsal: 07 dub 2016, 13:28
od krejča
Mě to klepe taky....ASV ...udělal sem hlavu,nový vstřiky a na 190bar,hydra nový,rozvody nastavený super......a dělá to pořád...už na to seru a jezdim....auto má 220tis.najeto
Napsal: 07 dub 2016, 14:07
od Pája 19
krejča píše:Mě to klepe taky....ASV ...udělal sem hlavu,nový vstřiky a na 190bar,hydra nový,rozvody nastavený super......a dělá to pořád...už na to seru a jezdim....auto má 220tis.najeto
Mám to na ASV taky tak, ale hlavu ani vanu jsem dole neměl. Písty nebyly mázlý na válcích, jak psal Huml?
Když dám dálku, tak mi příjde, že je to klepání pryč.