manžety na hom. klouby

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 785
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od tukydydes »

jedině origo
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

Dal jsem na auto neorigo manžetu cca za 250 kč, během pár dnů praskla spona a než jsem to zjistil tak se načal kloub. Vyměnil se kloub za neorigo i když nebyl nejlevnější a tento kloub byl doslova po cca 1500 kilácích ko. Závěr, zrovna tyhle věci už jedině origo …
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

martinsidlo píše:Kdysi jsem 2 neorigo namontoval a nevydrželi ani 500km.A tak jen origo. Jsou dražší ale mnohonásobně se vyplatí. Já dával cca 3ks origo na 1 mil km. Co vydrží víc.
Jo,jenže origo jsou LOBRO (koncern GKN,stejně jako SPIDAN)..Stejně jako poloosy z výroby. :D
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“