Stránka 2 z 2
Napsal: 21 dub 2016, 12:42
od eazy20
stanomx píše:akože febi gumky spravia tieto hrany? nieže by som tam vôbec chcel dávať niečo iné okrem bosch 1417010997, ale za toto by som im ruky polamal
tie hrany mas urcite aj ty teraz

Napsal: 21 dub 2016, 12:50
od stanomx
Som myslel, že hovoriš o hranách v uložení. A sklamem ťa keď som ja pregumičkovával (160 tis. minulý rok na leto) tak plochy boli všetky jemné ako detská prdelka

Napsal: 21 dub 2016, 13:03
od eazy20
to neverim ze si to nemal otlacene,uz po 100000km to vidno,aj menej..nie jedna pd hlava mi presla pod rukami
Napsal: 21 dub 2016, 16:54
od stanomx
najdem fotku

Napsal: 02 kvě 2016, 21:25
od Fr3dys
Tak jsem ty rozpadlý vstřiky dal do kupy,koupil sadu od Bosche a už si zase přede jako hodinky,tak doufám že to vydrží dýl než to Febi.Hodnoty ve Vagu se razantně zlepšily


Napsal: 04 kvě 2016, 00:11
od Klukin1988
je tu nekdo z okoli zlinska kdo by mi pretesnil ty vstriky? nevim jak a kam poskladat ten cepik a tu spodni podlozku
Napsal: 06 kvě 2016, 05:48
od Tomas6
Chceš jen vyměnit gumky nebo je i vytahat z motoru a vrátit?Kdyztak napiš SZ.
Chlapi dá se nějak poznat ve vagu vadný vstřik i v otáčkách?Na volnoběh korekce 0,02, 0,49, -0,52, 0,12.Motor přede jako kotě. Na 5 při akceleraci tak od 1700 ot jsou cítit slabé vibrace.A jen někdy.Nebo je jediné je vytahat a na zkušebnu.To vím že neprojdou ikdyž budou OK.Auto je OII BXE najeto 507tis.km.
Napsal: 06 kvě 2016, 05:51
od UchoTD
Zotrvacnik ,poloosy ok ?
Napsal: 06 kvě 2016, 06:20
od Tomas6
setrvák je tam cca 40 tis km,origo sada i se spojkou.Nějaké projevy nemá.Ani na pedálu ani neklepe nebo tak.Osy nevím.Volné nejsou,měnit jsem neměnil.Co vim tak určitě je za ty km minimálně jednou měnili ale kolik mají doopravdy najeto netuším.
Napsal: 16 kvě 2016, 10:20
od Tomas6
Pořád Řeším to cukání.Dneska jsem mrknul na.palivák,je tam cca 5000 km.čistý. Ale při sundávání víčka na filtru to syklo.Byl v něm podtlak.Je to normální?
Napsal: 19 kvě 2016, 21:06
od Kubrt72
Ahoj, otázka, mám octII 4x4 1.9PD/77 kW BKC... Sehnal jsem málo jeté vstřiky, údajně ta samá "kilowatáž"... Po výměně v tahu mezi 1500 - 2000 ot poškubává, pak už ok, jede jako šlak, spotřeba dolu... a dnes jsem zjistil že to jsou vstřiky z 2.0/103kW... Co s tím??? Vyměnit, nebo se to dá nějak "doladit"? Myslím že to má málo krmení, proto to poškubává.... Díky za radu....
Napsal: 05 zář 2016, 21:40
od Marek171
Nechcem zakladať zbytočne novú tému tak píšem sem. Na mojom superbe AWX mám 3ks vstrekov 038 130 073AR a jeden na 4tom valci je 038 130 079FX, je to normalne zámena a môžem to tak nechať, alebo mám zhánať vstrek taký aký je na tých ostatných 3roch? Dôvodom prečo to riešim je že motor na volnobehu za studena ide sem tam nepravidelne a citim to aj pri nizkych otačkach za jazdy, nepačia ani korekcie vstrekov hlavne 4ty valec.... Dnes som nastavil vstreky na 180st. a korekcie aj chod sa zlepšili ale ten 4ty valec je stale dosť mimo. Motor inak štartuje dobre, výkon dobrý, problemy nie su, teda okrem toho co popisujem. Chcem skusiť ešte preventívne vymeniť gumky na vstrekoch či to nepomože a nezlepšia sa aj korekcie, ale pred tým ako sa do toho pustím chcem vedieť či ten vstrek tak možem nechať a nerobí to problémy preto, alebo mam zhanat s takym označením ako majú tie ostatné? Nech to nerozoberam zbytočne na viac krát. Dik
