Kam jste "utekli" z Passata?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevíš vůbec nic. Kolik Fiatů jsi měl? Takový slintalové jsou nejlepší, bez výbavy to pro ně není auto. Máš to vše z doslechu....Já mám již třetího od revoluce, a mám je proto, abych nemusel svá auta opravovat , stačí mi to v práci...A co je na Fabii tak zvláštního? Nejlepší benzinový maloobsahový motor ve Fabii je nakonec vylepšený motor ze škodovky z 60. tých let. koncern by se měl v Itálii učit nebo vrátit zpátky své motory z minulosti...Nejlíp je to vidět na autech , které mají méně movitější lidé, je to samá Felicie, Fiat a když mají Fabii nadávají jako špačci, jenom měnit ložiska je návštěva u chocholouška, který idiot tohle vymyslel? Je mi fuk, co si myslíš, ale Fiat Fiorino byl pro mne nejlepší auto, které mi udělalo nejvíce práce...Dodnes taková malá dodávka s tak vysokou střechou není, dnes jsou samé sráče, kde je motor utopen a stěžuje to jakékoliv opravy..Já ji měl 15 let a dělal jsem jednou spojku, měnil jediný kulák a 2krát rozv.řemen /napínák neustále původní./.Vše vyzkoušené v minulých modelech, usazené, spolehlivé..A měl jsem švihadla a zamykal to zámkem, nepotřebuji nosit po kapsách ovladač, mám ruce. Já vím, ty máš ruce utahané, jak jsi pořád přehazoval samopal na zádech, a jsi celkově opotřebovaný, ale my živnostníci jsme na makačku zvyklý... 

nepropadat panice...
Nevím, jestli požitek z jízdy ti zajistí centrál nebo el. otevírání oken..Mimochodem to ani moc nejde, protože jsem si u A4 otevřel okno a byl to takový fičák, že jsem jej rychle zavřel..Patrně má auto moc aerodynamický tvar, takže jsem pochopil, že v tomto voze je v létě klima nezbytné hlavně z tohoto důvodu..Stáhnout okna je dobré tak při placení dálnice..Jinak většinu času za volantem jsem vlastně v práci nebo cestou do něho..A když jedu pro potěšení, tak jedu svižněji a rád hlavně v zatáčkách. A často vyprovokuji ty, kteří jezdí s potěšením v koncernových vozech s černým kouřem za prdelí, často v pořádném tuningu, bohužel chtějí "závodit" pouze na rovině, jakmile přijdou zatáčky, tak jsou v panice/což se jim ani nedivím s takovou bednou/dupnou na své obrovské brzdy a stanou se z nich poctivý důchodci..jedoucí na hrob. A já se svým dvoudveřovým Fiatem si je musím užívat sám....Míšánek píše:Ne každý má auto jenom na práci a jako prostředek k obživě, ale někdo i rád auto řídí a užívá si jízdu v něm. Pochybuji že něco takového jsi zažíval ve Fiatu Fiorino se švihadlama a bez entrálu

nepropadat panice...
Vím co chceš říci, ale není to tak. Mě jen prostě zaráží, že závodnické mámení přestane , jakmile se zatáčí. A samozřejmě je to spíš nadsázka, nic ve zlém.. Jako ráno, vezu vzadu štěně s kýlou, za mnou závodník, tak jedeme v koloně, on pořád nakukuje, zda nás předjede/Subaru/ a pořád se bál i když to šlo, a najednou je rovinka před značkou města, motor zařve, borec naloží a během přejdetí zrychluje co může a do města vjede v plné palbě a asi patrně už ukojen...
Já právě střelcům uhybám, a bucharům autům dávám přednost jako sanitce, ale magorům kazím zábavu...

Já právě střelcům uhybám, a bucharům autům dávám přednost jako sanitce, ale magorům kazím zábavu...
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Neumím si představit že přijedu v A8 na mýtnou bránu, k mekáči nebo si v autě prdnu a abych to vyvětral co nejdřív budu točit švihadlem i vzadujericho-3 píše:Nevím, jestli požitek z jízdy ti zajistí centrál nebo el. otevírání oken..Mimochodem to ani moc nejde, protože jsem si u A4 otevřel okno a byl to takový fičák, že jsem jej rychle zavřel..Patrně má auto moc aerodynamický tvar, takže jsem pochopil, že v tomto voze je v létě klima nezbytné hlavně z tohoto důvodu..Stáhnout okna je dobré tak při placení dálnice..Jinak většinu času za volantem jsem vlastně v práci nebo cestou do něho..A když jedu pro potěšení, tak jedu svižněji a rád hlavně v zatáčkách. A často vyprovokuji ty, kteří jezdí s potěšením v koncernových vozech s černým kouřem za prdelí, často v pořádném tuningu, bohužel chtějí "závodit" pouze na rovině, jakmile přijdou zatáčky, tak jsou v panice/což se jim ani nedivím s takovou bednou/dupnou na své obrovské brzdy a stanou se z nich poctivý důchodci..jedoucí na hrob. A já se svým dvoudveřovým Fiatem si je musím užívat sám....Míšánek píše:Ne každý má auto jenom na práci a jako prostředek k obživě, ale někdo i rád auto řídí a užívá si jízdu v něm. Pochybuji že něco takového jsi zažíval ve Fiatu Fiorino se švihadlama a bez entrálu

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Myslím že fiat z let kdy jezdilo uno se hodně změnilo jericho. Ujel ti vlak a víš kulový hovno. Neumíte si ani představit jak neskutečný hovna teď fiat dělá. Takový to nový veliký doblo hoooši to je šunt. Uložení tlumičů po 30 000km ůůůůplně v hovnech že to přeskakuje jak u starý p309 po 30letech a mohl bych pokračovat do večera. Už to není to co to bylo tak tu nemel jericho něco o čem nic nevíš.
Možná vím hovno, ale zrovna tohle auto jsem servisoval a dokonce tlumiče měnil..Já ti poradím, pokračuj do večera a zkus přemýšlet, proč se to stává..Ale já komentoval auta, které jsem měl sám..Možná bys nám měl sdělit, jaké auto máš ty, abychom zjistili, co v tobě je, když si takový expert..
nepropadat panice...