Stránka 2 z 4
Napsal: 02 zář 2007, 10:19
od BH motor
vita píše:Ať je to firma jaká koliv, grav udělanej v nějakym Excelu na mě dojem neudělá. Proč tam nedaj graf z brzdy? Jinak navýšení to je asi dosažitelný (automobilky musej kvůli sazím a spotřebě šetřit naftou

) jen bych se bál o turbo, když na 103kw odcházej dost často tak na 178kw i když trochu jiný trbo musí umřít rychle. Ale kdo chce kam ...
na 178 kw sa ani nedostanes. mozes si typnut co ti umre skor ci filter castic alebo turbina. ma sice vacsi kompresor /asi ako tbd s arl/ ale vyfuk je skoro nezmeneny. takze moj nazor niekde 200-210 ps bude lezat max hodnota vykonu na rsII
Napsal: 02 zář 2007, 19:05
od Bóďa
To jako naložej motoru, který se montuje jen pár týdnů čipem hned přes 240PS?
No tak...

Napsal: 02 zář 2007, 19:07
od BH motor
Bóďa píše:To jako naložej motoru, který se montuje jen pár týdnů čipem hned přes 240PS?
No tak...

no a nekup si to

Napsal: 02 zář 2007, 19:10
od Tomas.cz
Co na to filtr pevných částic, nemůže ho to poškodit??
Napsal: 02 zář 2007, 19:20
od Bóďa
BH motor píše:Bóďa píše:To jako naložej motoru, který se montuje jen pár týdnů čipem hned přes 240PS?
No tak...

no a nekup si to

Neboj, nekoupím.
Za milion bych si raději pořídil tisícikoňovou Supru.

Napsal: 02 zář 2007, 21:58
od BH motor
Tomas.cz píše:Co na to filtr pevných částic, nemůže ho to poškodit??
ten vzko so serivzmi komponentami a filtrom. a filter moye odrovnat aj 190 yle urobenzch koni.
Re: Nový motor do OCT II
Napsal: 09 zář 2007, 22:46
od SKAJA
Marek77 píše:Tohle jsem vytáhl ze stránek Cimbu Autosport. Motor, který se seriově osazuje do Octavie II od srpna 2007 (model RS 2008).
Jedná se o motor 2,0/16V TDi-PD 125kW PDF (a jeho hodnoty po úpravě SW).
Ten motor se osazuje od Srpna 2006, tedy MR2007 a označení filtru pevných částic je DPF, nikoliv PDF. Nejedná se o čistě PD, ale PPD, tedy piezo PD od Siemensu.
btw, ten chip zatím Cimbu nenabízí, probíhá testování, oficiální vydání už bylo několikrát posunuto z důvodu nedostatečné doladěnosti SW, poslední info hovoří o vydání v druhé polovině Října tohoto roku.
Re: Nový motor do OCT II
Napsal: 10 zář 2007, 08:32
od BH motor
SKAJA píše:Marek77 píše:Tohle jsem vytáhl ze stránek Cimbu Autosport. Motor, který se seriově osazuje do Octavie II od srpna 2007 (model RS 2008).
Jedná se o motor 2,0/16V TDi-PD 125kW PDF (a jeho hodnoty po úpravě SW).
Ten motor se osazuje od Srpna 2006, tedy MR2007 a označení filtru pevných částic je DPF, nikoliv PDF. Nejedná se o čistě PD, ale PPD, tedy piezo PD od Siemensu.
btw, ten chip zatím Cimbu nenabízí, probíhá testování, oficiální vydání už bylo několikrát posunuto z důvodu nedostatečné doladěnosti SW, poslední info hovoří o vydání v druhé polovině Října tohoto roku.
co chcu na tom testovat ? teplu vodu ? nemaju otestovanu edc15 aby to bolo na 100 percent a nie ppd1.x
Napsal: 10 zář 2007, 09:49
od tomáš karbus
ono by bylo zajímavé na tom změřit sérijovej výkon po zajetí, kdyby to zajížděl někdo odvážnější a mam pocit, že by byl určitě o něco větší než udává výrobce, jinak takovejhle čip se mi zdá pro tenhle motor už fakt o to to hned oddělat
Napsal: 10 zář 2007, 15:25
od SKAJA
tomáš karbus:
Já jsem měřil a vylezlo z toho 117kW a 380Nm, zapomněl jsem ale vypnout klimu, což mohlo něco malinko ovlivnit a taky řekněme filtr mohl být částečně naplněn, takže by snížil průchodnost a zase ubral kousek výkonu, takže těch 125kW, jak tvrdí výrobce by tam být mohlo, ale o mnoho víc to nebude, protože takový výsledek jako já zaznamenalo více lidí s RS TDI, takže chyba měření nebo jednoho kousku je velice nepravděpodobná.
Napsal: 10 zář 2007, 17:59
od Stingray
Ani by som sa necudoval ked vsetci tí s partikel filtrami tankuju obycajnu naftu.......namiesto nizkosirnej nafty ktoru vyzaduje prave spravna cinnost partikel fitlra.
Napsal: 10 zář 2007, 18:32
od SKAJA
Stingray: Myslím, že všichni berou "normální" naftu, ono ani není moc na výběr, maximálně Shell V-Power diesel a ta je vlastně taky "normální", ale Škodovka žádnou zvláštní nevyžaduje, DPF funguje bezproblémově.
Napsal: 10 zář 2007, 18:45
od lt.kubosh
Ja nevim jak na Slovensku, ale v CR se snad uz jina nez odsirena (< 1%) nafta nesmi prodavat ne? Prave proto si tam lepsi cerpacky pridavaji nejaka aditiva, aby ztracenou mazivost dohnali ne?
Napsal: 13 zář 2007, 09:40
od scream
Zajímavý no. CIMBU jso profesionálové každým coulem s vlastním vývojem. škoda, že jim nic z toho neverim a je to spis poslední místo kam bych šel. 240PS bude jedna z dalších jejich pohádek, nehlede na to, že si myslim, že to na OEM komponentech ani nelze. Jako firma na mě pusobí maximalne nevěrohodně a diletantsky.
Napsal: 13 zář 2007, 16:47
od Marek77
Já jim naopak věřím úplně bezmězně. Působí na mě velmi profesionálně a vím, že v oboru jsou špičky.