škoda fabia 1.2HTP nedrži volnoběh!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33659
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33659
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: karter
já to měl ted, byla špatná hodnota tlaku v sacím potrubí a když jsem stříkl na sání motor trochu přidal, vyměnil jsem gumky sání hlava a ok najteto skoro |300000 km
skopírujem
mám tu AWY 86tis km , hlava už bola robená . Neprešlo emisnou , vysoké CO na voľnobeh . Auto na voľnobeh niekedy ide normálne , potom sa začne hádať na dva valce , vtedy ak odpojíš cievku alebo vstrek prvého valca tak žiadna zmena . V otáčkach ide v poriadku ako má ... Prehadzoval som cievky, sviečky aj vstreky 1-3 a stále počíta výpadky len na prvom , na ostatných valcoch 0 ... dal som aj druhé zaručene dobré vstrekovače a nič bez zmeny , chvíľu ide pekne potom sa začne hádať a ide na dva ... podtlakové hadice vyzerajú ok , regulátor tlaku to má na rampe a filter klasika dva vývody . Kompresia 13-12-13 pri horúcom motore . Výkon OK . Netušíš čo popozerať ? hodím tam nové sviečky aj cievky , urobím na nich novú kostru - má prasknutú izoláciu na 1cm a potom už netuším čo ďalej
dal som nové origo sviečky , nové všetky cievky , nové gumičky na sanie , zistená a opravená netesnosť odvetrania a aj tak to nejde , ale čo je zaujímavé už to počíta výpadky do 1000 ...predtým do 500 ...stále prvý valec bezo zmeny ...na čo sa zamerať ? jednotka motora , káble?
mám tu AWY 86tis km , hlava už bola robená . Neprešlo emisnou , vysoké CO na voľnobeh . Auto na voľnobeh niekedy ide normálne , potom sa začne hádať na dva valce , vtedy ak odpojíš cievku alebo vstrek prvého valca tak žiadna zmena . V otáčkach ide v poriadku ako má ... Prehadzoval som cievky, sviečky aj vstreky 1-3 a stále počíta výpadky len na prvom , na ostatných valcoch 0 ... dal som aj druhé zaručene dobré vstrekovače a nič bez zmeny , chvíľu ide pekne potom sa začne hádať a ide na dva ... podtlakové hadice vyzerajú ok , regulátor tlaku to má na rampe a filter klasika dva vývody . Kompresia 13-12-13 pri horúcom motore . Výkon OK . Netušíš čo popozerať ? hodím tam nové sviečky aj cievky , urobím na nich novú kostru - má prasknutú izoláciu na 1cm a potom už netuším čo ďalej
dal som nové origo sviečky , nové všetky cievky , nové gumičky na sanie , zistená a opravená netesnosť odvetrania a aj tak to nejde , ale čo je zaujímavé už to počíta výpadky do 1000 ...predtým do 500 ...stále prvý valec bezo zmeny ...na čo sa zamerať ? jednotka motora , káble?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33659
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33659
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
[quote="chosepm"] pokud to chápu?
jenže co tu chceš chápat
v americe nemají stk a v české republice vymyslí jednou za dva roky problém, jsme v EU a v holansku nechodí motorky ani lodě na stk, vozík za auto se neeviduje emise se neřeší!!, zajed si na lezbos tam jede jedna lod za druhou taková černá nafukovací a ti lidi pak spí ve francii na náměstí,
tady už není co chápat z toho ti akorát praskne čurák

jenže co tu chceš chápat

tady už není co chápat z toho ti akorát praskne čurák

