O1 1.9TDi 66kw ALH - NYNÍ NEFUNGUJE TURBO - VYŘEŠENO
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34075
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Update: Auto se povedlo roztáhnout a chytlo, vyměnily se rozvody, ale nyní nefunguje turbo. Auto chytá na první otočku startéru, ale při jízdě je to jako by ho někdo držel pod krkem. Je to chipnuté na 85kW a vždycky to prostě koplo a letělo jak střela, ale teď nic, jako by tam to turbo ani nebylo. Navíc před tím problémem s palivákem mi to turbo dost výrazně pískalo, teď ho není slyšet vůbec. Díval jsem se na různé příspěvky, ale nic jsem z toho nevysledoval. Diagnostika nehlásí žádnou chybu. Díky
Jsi si jistý, že "netlačí" turbo ? Já bych to viděl spíš na problém v palivové soustavě. Naloguj skupiny 3,4,11 při plné akceleraci na rovině asi od 1500 do 3500 ot. na čtyřku a dej to sem. Také se podívej zda Ti nejde do čerpadla velké množství bublin.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Turbo pískalo tím stylem, že mě poznali sousedi když jsem přijížděl domů a teď to ani nehvízdne, i přes to že jsou otáčky třeba 2500rpm. Je pravda, že se toto stalo až po výměně toho paliváku, kdy se soustava zavzdušnila. Chtělo by to nějaký jednoduchý recept na uzdravení, už mám odjíždět na dovolenou..
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34075
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
S vámi nováčky na fóru je to těžké. Jak chcete, aby vám někdo poradil, když ani neodpovídáte na to, na co se vás zkušenější ptají a neděláte to, co vám radí.
To, že Ti nyní nepíská turbo může být způsobeno tím, že je nedostatečná dodávka paliva do čerpadla a tím i do motoru. Nedostatečnou dodávkou paliva do čerpadla /bubliny nebo dutiny/může také dojít k ovlivnění počátku vstřiku.
S nedostatečným vstřikovaným množstvím paliva nebo malým "předvstřikem" se potom motor chová přesně tak jak popisuješ.
Vyšší otáčky turbodmychadla nejsou závislé jen na vyšších otáčkách motoru ale zejména na zatížení motoru. Pojedeš-li při 2500 ot. s naplno stlačeným plynovým pedálem, tak se bude turbodmychadlo točit podstatně rychleji než když budeš při těchto otáčkách plyn jen "lechtat".
Kdybys však odpovídal na to, nač se Tě ptáme a dělal to, co Ti radíme, tak tady nemusíme zbytečně teoretizovat a ztrácet čas. Pokud to tak nebudeš dělat, tak Ti nikdo radit nebude. Raději svůj čas využije jinak.
Pak se nediv, že si z Tebe dělá Miloš srandu.
To, že Ti nyní nepíská turbo může být způsobeno tím, že je nedostatečná dodávka paliva do čerpadla a tím i do motoru. Nedostatečnou dodávkou paliva do čerpadla /bubliny nebo dutiny/může také dojít k ovlivnění počátku vstřiku.
S nedostatečným vstřikovaným množstvím paliva nebo malým "předvstřikem" se potom motor chová přesně tak jak popisuješ.
Vyšší otáčky turbodmychadla nejsou závislé jen na vyšších otáčkách motoru ale zejména na zatížení motoru. Pojedeš-li při 2500 ot. s naplno stlačeným plynovým pedálem, tak se bude turbodmychadlo točit podstatně rychleji než když budeš při těchto otáčkách plyn jen "lechtat".
Kdybys však odpovídal na to, nač se Tě ptáme a dělal to, co Ti radíme, tak tady nemusíme zbytečně teoretizovat a ztrácet čas. Pokud to tak nebudeš dělat, tak Ti nikdo radit nebude. Raději svůj čas využije jinak.
Pak se nediv, že si z Tebe dělá Miloš srandu.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Nemám doma diagnostiku, dělal jsem ji v servisu když jsem dělal rozvody. Auto jsem zkoušel projet normálně na plný plyn, je to fakt jako by tam nešla nafta - palivák Champion týden starý. Na bubliny se podívám, až budu doma. Ale když jsem se díval pod kapotu a motor byl vypnutý, tak byla hadička od filtru do čerpadla plná nafty, žádný vzduch.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34075
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
