Stránka 2 z 3
Napsal: 21 srp 2016, 06:57
od sky59
UchoTD píše:Ked je motor vypnuty bezne to pise chybu hall senzora,to iste ako felicia,robi to kszdy jednobod.
dobre, ale zhodneme sa na tom ze to nie je normalne
vies povedat cislo dielu aby som pozrel ze co je to za snimac?
najskor mi to pripada ze RJ je naozaj navrhnuta pre nejaky hall sensor ale zdravy rozum ho tam nakoniec nedal a teda podla toho co pisete to pri stojacom motore hadze chybu pretoze podporne obvody pre hall tam nie su ale ked sa rozbehne motor tak na zaklade existencie signalu chyba zmizne
Napsal: 21 srp 2016, 08:38
od NOVON
Napsal: 21 srp 2016, 09:48
od sky59
podla foto to skor vyzera na indukcny snimac kde medzi polmi beha 4cipa hviezda, ako u favorita
dokonca to ani nevolaju hall sensor
neskor ked budem mat cas skusim viac pozistovat ale naozaj to vyzera na situaciu co som napisal vyssie
Napsal: 21 srp 2016, 13:24
od jericho-3
Tady je divné, že vždy musel otočit rozdělovačem, aby to chytlo..Proč? Co se změnilo? Patrně se hnulo s kabely.A mecano, nebuď tolik nad věcí, tenhle jednoduchý systém dovede potrápit. Můj známý mi vždy sděluje, kam až dojel po opravě u elektrikářů, kolik už zaplatil a čas běží ,auto už zestárlo , každý machr se do toho pustil a pak vycouval, že už nemá čas. Když to začalo, uvedl jsem mu to do chodu, , bohužel jsem nevěděl proč. Pak mu to někde už nenastartovalo, tak to odvezl k specialistovi. Je to patrně někde ve vedení a to chce hodně času .., což málokdo obětuje..Už vyměnili vše, a už nikdo s tím nechce mít nic společného, když to někdo jiný "rozmrdal"..Je to VW Sharan 2.0 benzin...

Napsal: 21 srp 2016, 20:38
od NOVON
Mno a taky tazatel jeste nenapsal,jestli vstrikuje benzin a dava jiskru,kdyz to nejde natocit..
Nicméně prověřil bych indukční cívku,relé 167-palivové čerpadlo a relé 30-napájení ECU..
Napsal: 22 srp 2016, 09:12
od Golf 13
Civku k rozdělovači jsem vyměnil a furt stejné,rozdělovač jiny(kdyby náhodou byl špatnej Hall sensor) a porucha stále trvá.Po otočení rozdělovače a zvýšení otáček,motor chytne pak stáhnu a motor běží.Zahřáty běží startuje a vše je ok.Druhý den zkusím otočit chytne na drb ,ale otáčky na 1000otáčkách a pak to chcípne a už to nestartuje až zas po otočení rozdělovače.Ještě přemyslím jestli to není čidlem na klice nebo čidlo otáček.
Díky za rady.
Napsal: 22 srp 2016, 09:22
od NOVON
Mam pocit,ze tam jiny snimac otacek motoru nez na rozdelovaci neni.
Jak nechce chytit haze jiskru???
Napsal: 22 srp 2016, 09:37
od Golf 13
To se chci podívat pokud nebude házet,tak budu hledat kde je chyba,pokud ano,tak problem v rozdělovači asi nevídim.Ja prave myslel cidlo na klice ze tam je.
Napsal: 22 srp 2016, 11:48
od Huml
docela odchází i zapaalovací cívky, v měřených hodnotách nejde to čidlo teploty změřit? už jsem řešil, že ukazovalo nesmysl a motor špatně startoval nebo vůbec nechytil
Napsal: 22 srp 2016, 14:58
od NOVON
Golf13: No jiskra musi taky skocit v ten spravny cas,ze jo.Rozdelovac jste nasadili spravne?Meli jste motor v "0" ?Klika,vacka ,znacka na tele rozdelovaci na stredu palce a pak muzes tahat rozdelovac ven.Druhy nasadit taky tak.Mozna je jenom rozhaseny zakladni predstih nebo je vadne i to cidlo teploty,jak pise Huml,muze hlasit,ze je motor ohraty,i kdyz neni nebo furt,ze je -40 a uchlastava se to.
Odkud jsi,mozna by se ti na to nekdo mrknul,takhle po netu se blbe opravuje.
Napsal: 23 srp 2016, 07:20
od Golf 13
Ano zkoušeli jsme ,nastavovat zakladni nastaveni ryska na setrvaku na rysku na prevodovce co je.a ryska na obvodu rozdelovace je na pulce palce rozdelovace,poslu fotky.Vcera jsem se k tomu moc nedostal,chci se na to podivat dnes.Vyhodim svicku na blok a zapojim zhavici kabel a kouknu zda to hazi jiskru,za studena kdyz to toci,a jak to hazi kdyz to potocim kdy to chyta,zda tam bude nejakej rozdil,cidlo teploty by melo dojit dnes.Doufam ze neni odpalena ridici jednotka motoru.Mam tam vytazenej katalyzator,ale to by nemelo mit vliv na funkci startovani,jen max na zvuk vyfuku,ze ano?
Napsal: 23 srp 2016, 13:43
od NOVON
Jo kat s tim nema co delat.
Napsal: 23 srp 2016, 14:08
od Golf 13
Takže když si naladim rozdělovač na rysky jak jsem psal ryska na rozdelovaci na stred palce rozdelovace a rysku na setrvaku na rysku na prevodovce,tak by melo vse startovat jak ma ze ano??me to za studena nechyta a za tepla zase ano.
Napsal: 23 srp 2016, 16:15
od jericho-3
Chce to mít střed palce trochu před ryskou..Víš co udělej, natoč rozdělovačem na většího fora a nastartuj. Pokud ti to starter nepřetočí, trochu uber zpět, až s tím zamele a motor poběží. Správný předstih je právě v tom bodě, kdy starter motorem zamrská. Když je to víc a starteru se nechce, je to moc. Je to kousek od sebe, ale máš jistotu, že fora máš...To je právě problém, že mechán shodí rozv. řemen, potom dá nový řemen na rysky a rozdělovač posadí přesně -palec -ryska a ono to nechce chytit..Má to o zub na rozdělovači...

Napsal: 23 srp 2016, 19:14
od NOVON
Jak to mas na setrvaku?Na starsich byla ryska a pak vyrazena "0" ,na novejsich jen "0".Ta nula znamena,pist 1 valce v horni uvrati a musi sedet znacky na remenicich kliky a vacky.Takhle je nastavena montazni poloha pro rozdelovac a vymenu rozvodaku.Nicmene je to pak potreba doladit stroboskopickou lampou,pokud je na setrvaku ta ryska,tak je to mozne udelat obyc stroboskopem,bo ta ryska je 6 stupnu pred HU,ci li zakladni predstih zazehu.Pokud je na setrvaku jen "0" ,tak je potreba stroboskopicka lampa s odectem hodnoty..