skoda octavia 1.9tdi 66kw vstrekovacie cerpadlo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:ide nafta rozvody su dobre nastavene

kontrolovali sme to pomocou srubovaka

třeba zde máš foto jak se dělají rozvody, třeba ti to někdo hodí i v češtině, http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf






Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna

hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek


pokud ti de pěna nebo bubliny a málo nafty vstřik nestříká, nejlím když máš obyčejnou ac pumpu ze staré škodovky čerpáš naftu co de do čerpadla a pomalu hledáš kde ti přisíví vzduch, termoventil, odkalovač, přepad, musíš hledat a obnovit dodávku paliva bez bublin

a ještě se toho hodně naučit

;) ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20472
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

mechanikum byt jsou dobri se do toho asi nechce, protože oni ten motor nemenili nebo ?
pokud to chytne a zhasne tak to nemá naftu, vsadit AC pumpu nebo balonek z francouze mezi filtr a čerpadlo, natlačit naftu a mělo by to jet
rami
Aktivista
Příspěvky: 1690
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Martinkokes píše:Slovacek ..mal si pravdu bola pretocena vacka .. kontrolovali sme to pomocou srubovaka.dali sme dole vstrek jeden a tam zasunuli srubovak aby sme vedeli polohu piestov .. len problem sa nevyriesil auto stale nejde ..v hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek .ako keby cerpadlo z niekadial aj vzduch..len nevieme prist nato odkial ..motor naskoci bez spreja iba len tak zavrci a koniec.. zo sprejom parselund bezi na naftu a potom zdochne .. .. ako som pisal cerpadlo je dobre a rozvody nastaneve na maximalnu prestnost.. ja uz som si stym nevedel dat rady tak som to daval roznim mechanikom o ktorych bolo zname ze su dobri ... lenze aj ty krutili hlavoua nevedeli vo je tomu ... a nakoniec by som chcel dodat ze ten pan co pisal tu na fore ze mamdoliat naftu nech doleje sebe rozum ..:)
pokud je to narazka na mne,tak jen zkusenost a rozum si rad natankuju do hlavy.
take kolega menil vsecko cerpadla ,vse rikal ze je cajk .
kdyz jsem dosel kdyz odvzdusnoval dalsi cerpadlo,mu rikam ty tam mas benzin. no a co on. kouknul na uctenku a bylo vyreseno. vycerpal nadrz,dal naftu a i na stare cerpadlo to jezdi do dnes.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="rami"] že se znervoznuješ dyt to tu je pořád dokola kdo zde začáná je lepší si ho nevšímat ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

martinkokes-ten pán, co psal dolej naftu měl pravdu, protože když tam máš pěnu a čerpadlo není zahlcené , tak se začíná od nádrže. Tak nalej naftu do kanistru, potop tam 2 hadice napřímo čerpadlo zapoj bez filtru a jak tady pánové píší, při zapnutém klíčku protáhni naftu čerpadlem třeba z š 120 přes čerpadlo do přepadu a zastartuj.. Pokud to nechytne, a z výfuku nepůjde kouř, nafta neprochází vstřiky, takže motor nemůže chytit. Pokud to jen bíle pokuřuje, tak je vidět, že tam něco jde, ale buď je té nafty málo/pěna/, nebo vstřky chčijou nebo tam nafta je stříkána jindy než je třeba.., popřípadě jsi někde cestou ztratil kompresi. Ale pokud ti to bude slibovat, jsi kousek od cíle, vezmi lano a auto protáhni na laně tak na 3 kvalt a pořádný kalup..a když to bude běžet a valit se pořád bílý dým z výfuku a na volnoběh se motoru nechce, přidej fora. :)
nepropadat panice...
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinkokes »

Slovacek .. ty si vyberas len veci z ktore tebe sedia ? Nikto nepisal ze rozvody som kontroloval pomocou srubovaka ... polohu piestov som kontroloval pomocou srubovaka kvoli vacke lebo bola pretocena ... diky za vasu pomoc ale tak hlupy niesom ze by som nevwdel nastavit rozvody z pripravkami alebo bez .. zase si nemysli ze hlupy slovak nevie nic česi niesu nadradeni nad slovakmi ... tak to nwbolo ani nebude
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinkokes »

A naco tam mam doliat naftu ked tam mam skoro pol nadrze.. dalejobydve hadicky nemusim dat do nadrze lebo jedna je na cerpanie nafty a druha je prepad a prepad kludne mozem dat aj do obycajnej flase .. dalej viem na isto ze je to sposobene naftou dnessom venil palivovyfilter hadicka je krasne plna a ziadne bublinky nic krasne si cerpadlo taha .mmostavaju uz iba dve moznosti vstreky alebo zle casovanie cerpadla ..jeden pan mi hovoril ze cerpadlo moze byt pretocene a tym padom to strika naftu vtedy ked netreba
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Nepleť sem nějaké národy, v tom to není. Tady jde o to, zkusit to čerpadlo napřímo bez nádrže, pro jistotu, protože nemůžeš věřit vůbec ničemu. Dokud motor neběží, nemůžeš vědět, zda je čerpadlo dobré nebo špatné. A když startuješ jde z výfuku nějaký kouř? Psal si, že už to běželo, tak asi přehozené nebude, ne? "Zaručená" čerpadla mají nevýhodu v tom, že dlouho leží pod ponkem a zalepí se. A pokud dotyčný byl šetřílek s ůchylkou vícepalivového TDI bude čerpadlo k ničemu. Kolikrát vystřikují naftu, ale nemají sílu ji protlačit přes vstřik..Přeji úspěch... :)
nepropadat panice...
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinkokes »

Mal som tam najprv stare cerpadlo .. na tom mi to chytlo iba na spreji a to som este musel vytocit to auto na 2000 otacok aby zacalo ist na naftu potom ked som pustil plyn auto zdochlo dal som tam druhe cerpadlo tak to iste akurat pri niekolkych nastavwni rozvodov ten motor chytol ale zase iba na sprej . A uplne na kokot ..klesali otacky a zase stupali
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34016
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Martinkokes"]Slovacek .. ty si vyberas len veci z ktore tebe sedia ? hlupy slovak nevie nic česi niesu nadradeni nad slovakmi

já vím ty to máš tak seštelované perfektně nastavené jen ti to nejede, a nacionalismus v oboru opravy motorvých vozidel ještě nic neopravil (LOL)

pak se nediv že ti nikdo nepomůže kdo je zde nový je lepší si ho nevšímat jinak to skonči třeba nacionalismem (LOL)
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinkokes »

No vies mna nezaujimaju tvoje rady ako opravit caste chyby ktore opravy kazdy curak co si nastuduje na istrnete ako funguje dieslovy motor a potom tu prida 2500 prispevkov aj ked o kokotine ktoru kazdy pozna alebo vie ako to ma vyriesit ..len aby bol zaujimavy :) este raz ja tam mam nieco neobvikle co sa nestava bezne ..a ja bezne rady nepotrebujem :) a pokial si myslis ze v profitunningu nevedia nastavit rozvody tak si riadny kkt:)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

obavam sa ze nadavanim do kktov tu niekomu na fore..si moc nepomozes... tvoja arogancia vobec nie je na mieste. Ked si taky mudry a všetko poznas, tak ako to ze ti to nejde.

v prvom rade si mal uz davno mat flasku vedla cerpadla, odvzdusnit cerpadlo a skusit tahat naftu priamo z flasky aby si eliminoval moznosti ze ti to prisava cestou do nadrze.. kedze ti 2 cerpadla nejdu.

po druhe ak niekto hybal s vrškom čerpadla a rozsteloval volnobeznu davku...veru nenastartujes.

za dalsie...rozvody musia byt OK, tak isto aj predvstrek. Daj si to niekomu kto rozumie autam viac ako..."ber si to mas pokazene cerpadlo". Pokazene cerpadlo bude vtedy ked sa rozleti na 5 častí.
Dovtedy mechanik musi zistit! čo je čerpadlu...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Martinkokes
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 09 říj 2016, 23:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martinkokes »

Octavia sk .. vies ide oto ze tu poniektory ma chytali za slovicka a robili zomna kokota ..ja tu napisem ze bola pretocena vacka a ze som kotroloval polohu prveho piesta pomocou srubovaka .. aby som vdel ci prvy piest je hore ked zub na vacke akurat tlaci naventil prveho piesta ... a jeden pan mi tu zacal pisat a nepriamo ma oznacovat za debila ze kontrolujem rozvody zo srubovakom ... ako odveci si myslim .. dalej vrskom cerpadla nikto nepohol lebo ten vrsok drzia sruby a tie nikto nepovolil a nehybal s tym dalej predvstrek sa steluje ano ale aj zo zlym predvstrekom ten motor musi skocit na naftu aj ked blbo ale musi .. dalej vzduch mi to nenasava odkedy som vimenil pal.filter.hadicka je krasne plna bez bubliniek a peny .. dalej vstreky som tam dal zo svojho motora ktory tam bol predtym ..potom som skusal aj vstreky z noveho motora ktory som tam dal teraz .. dva cerpadla som tam mal a nic ... rozvody su nastavene presne vacka kluka a cerpadlo vsetko je na ryskach tak ako ma byt .. len mam pocit ci nieje pretocene cerpadlo...a este jednej veci sa obavam lebo ja ked som menil cerpadlo tak som na nom povolil stredovu srubu a tie horne z ktoeimy sa steluje predvstrek .. inaksi sa ani nedalo kedze tu stredovu srubu som musel dat na to nove cerpadlo ..
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 952
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

To si mal na písať hneď v prvom príspevku a vyhli by ste sa tu kopcom invektívam. Zober čerpadlo a zanes ho niekomu, kto sa tomu rozumie. Nezabudni mu spomenúť to s tou šroubou.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20472
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

potřebuješ ustavit čerpadlo tak aby stříkal první válec tak kdy má a to ti sedělo s rozvodama, pokud jsi měl sundanej unašeč rozvodovýho kola, myslím že to máš přesazený a čerpadlo stříká když je píst prvního válce dole...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“