Stránka 2 z 4
Napsal: 11 říj 2016, 07:12
od slovacek.milos
slovacek.milos píše:ide nafta rozvody su dobre nastavene
kontrolovali sme to pomocou srubovaka
třeba zde máš foto jak se dělají rozvody, třeba ti to někdo hodí i v češtině,
http://www.tdiclub.com/articles/pdf/a4timingbelt.pdf
Vstrek som skusal a strieka dobre podla mna
hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek
pokud ti de pěna nebo bubliny a málo nafty vstřik nestříká, nejlím když máš obyčejnou ac pumpu ze staré škodovky čerpáš naftu co de do čerpadla a pomalu hledáš kde ti přisíví vzduch, termoventil, odkalovač, přepad, musíš hledat a obnovit dodávku paliva bez bublin
a ještě se toho hodně naučit

Napsal: 11 říj 2016, 07:13
od roman1648
mechanikum byt jsou dobri se do toho asi nechce, protože oni ten motor nemenili nebo ?
pokud to chytne a zhasne tak to nemá naftu, vsadit AC pumpu nebo balonek z francouze mezi filtr a čerpadlo, natlačit naftu a mělo by to jet
Napsal: 11 říj 2016, 10:35
od rami
Martinkokes píše:Slovacek ..mal si pravdu bola pretocena vacka .. kontrolovali sme to pomocou srubovaka.dali sme dole vstrek jeden a tam zasunuli srubovak aby sme vedeli polohu piestov .. len problem sa nevyriesil auto stale nejde ..v hadicke ktora ide z palivovehofiltra je malo nafty a vela peny a bubliniek .ako keby cerpadlo z niekadial aj vzduch..len nevieme prist nato odkial ..motor naskoci bez spreja iba len tak zavrci a koniec.. zo sprejom parselund bezi na naftu a potom zdochne .. .. ako som pisal cerpadlo je dobre a rozvody nastaneve na maximalnu prestnost.. ja uz som si stym nevedel dat rady tak som to daval roznim mechanikom o ktorych bolo zname ze su dobri ... lenze aj ty krutili hlavoua nevedeli vo je tomu ... a nakoniec by som chcel dodat ze ten pan co pisal tu na fore ze mamdoliat naftu nech doleje sebe rozum ..

pokud je to narazka na mne,tak jen zkusenost a rozum si rad natankuju do hlavy.
take kolega menil vsecko cerpadla ,vse rikal ze je cajk .
kdyz jsem dosel kdyz odvzdusnoval dalsi cerpadlo,mu rikam ty tam mas benzin. no a co on. kouknul na uctenku a bylo vyreseno. vycerpal nadrz,dal naftu a i na stare cerpadlo to jezdi do dnes.
Napsal: 11 říj 2016, 11:34
od slovacek.milos
[quote="rami"] že se znervoznuješ dyt to tu je pořád dokola kdo zde začáná je lepší si ho nevšímat

Napsal: 11 říj 2016, 12:29
od jericho-3
martinkokes-ten pán, co psal dolej naftu měl pravdu, protože když tam máš pěnu a čerpadlo není zahlcené , tak se začíná od nádrže. Tak nalej naftu do kanistru, potop tam 2 hadice napřímo čerpadlo zapoj bez filtru a jak tady pánové píší, při zapnutém klíčku protáhni naftu čerpadlem třeba z š 120 přes čerpadlo do přepadu a zastartuj.. Pokud to nechytne, a z výfuku nepůjde kouř, nafta neprochází vstřiky, takže motor nemůže chytit. Pokud to jen bíle pokuřuje, tak je vidět, že tam něco jde, ale buď je té nafty málo/pěna/, nebo vstřky chčijou nebo tam nafta je stříkána jindy než je třeba.., popřípadě jsi někde cestou ztratil kompresi. Ale pokud ti to bude slibovat, jsi kousek od cíle, vezmi lano a auto protáhni na laně tak na 3 kvalt a pořádný kalup..a když to bude běžet a valit se pořád bílý dým z výfuku a na volnoběh se motoru nechce, přidej fora.

Napsal: 11 říj 2016, 14:28
od Martinkokes
Slovacek .. ty si vyberas len veci z ktore tebe sedia ? Nikto nepisal ze rozvody som kontroloval pomocou srubovaka ... polohu piestov som kontroloval pomocou srubovaka kvoli vacke lebo bola pretocena ... diky za vasu pomoc ale tak hlupy niesom ze by som nevwdel nastavit rozvody z pripravkami alebo bez .. zase si nemysli ze hlupy slovak nevie nic česi niesu nadradeni nad slovakmi ... tak to nwbolo ani nebude
Napsal: 11 říj 2016, 18:45
od Martinkokes
A naco tam mam doliat naftu ked tam mam skoro pol nadrze.. dalejobydve hadicky nemusim dat do nadrze lebo jedna je na cerpanie nafty a druha je prepad a prepad kludne mozem dat aj do obycajnej flase .. dalej viem na isto ze je to sposobene naftou dnessom venil palivovyfilter hadicka je krasne plna a ziadne bublinky nic krasne si cerpadlo taha .mmostavaju uz iba dve moznosti vstreky alebo zle casovanie cerpadla ..jeden pan mi hovoril ze cerpadlo moze byt pretocene a tym padom to strika naftu vtedy ked netreba
Napsal: 11 říj 2016, 20:01
od jericho-3
Nepleť sem nějaké národy, v tom to není. Tady jde o to, zkusit to čerpadlo napřímo bez nádrže, pro jistotu, protože nemůžeš věřit vůbec ničemu. Dokud motor neběží, nemůžeš vědět, zda je čerpadlo dobré nebo špatné. A když startuješ jde z výfuku nějaký kouř? Psal si, že už to běželo, tak asi přehozené nebude, ne? "Zaručená" čerpadla mají nevýhodu v tom, že dlouho leží pod ponkem a zalepí se. A pokud dotyčný byl šetřílek s ůchylkou vícepalivového TDI bude čerpadlo k ničemu. Kolikrát vystřikují naftu, ale nemají sílu ji protlačit přes vstřik..Přeji úspěch...

Napsal: 11 říj 2016, 20:41
od Martinkokes
Mal som tam najprv stare cerpadlo .. na tom mi to chytlo iba na spreji a to som este musel vytocit to auto na 2000 otacok aby zacalo ist na naftu potom ked som pustil plyn auto zdochlo dal som tam druhe cerpadlo tak to iste akurat pri niekolkych nastavwni rozvodov ten motor chytol ale zase iba na sprej . A uplne na kokot ..klesali otacky a zase stupali
Napsal: 12 říj 2016, 06:57
od slovacek.milos
[quote="Martinkokes"]Slovacek .. ty si vyberas len veci z ktore tebe sedia ? hlupy slovak nevie nic česi niesu nadradeni nad slovakmi
já vím ty to máš tak seštelované perfektně nastavené jen ti to nejede, a nacionalismus v oboru opravy motorvých vozidel ještě nic neopravil
pak se nediv že ti nikdo nepomůže kdo je zde nový je lepší si ho nevšímat jinak to skonči třeba nacionalismem

Napsal: 12 říj 2016, 16:36
od Martinkokes
No vies mna nezaujimaju tvoje rady ako opravit caste chyby ktore opravy kazdy curak co si nastuduje na istrnete ako funguje dieslovy motor a potom tu prida 2500 prispevkov aj ked o kokotine ktoru kazdy pozna alebo vie ako to ma vyriesit ..len aby bol zaujimavy

este raz ja tam mam nieco neobvikle co sa nestava bezne ..a ja bezne rady nepotrebujem

a pokial si myslis ze v profitunningu nevedia nastavit rozvody tak si riadny kkt:)
Napsal: 12 říj 2016, 16:40
od octaviask
obavam sa ze nadavanim do kktov tu niekomu na fore..si moc nepomozes... tvoja arogancia vobec nie je na mieste. Ked si taky mudry a všetko poznas, tak ako to ze ti to nejde.
v prvom rade si mal uz davno mat flasku vedla cerpadla, odvzdusnit cerpadlo a skusit tahat naftu priamo z flasky aby si eliminoval moznosti ze ti to prisava cestou do nadrze.. kedze ti 2 cerpadla nejdu.
po druhe ak niekto hybal s vrškom čerpadla a rozsteloval volnobeznu davku...veru nenastartujes.
za dalsie...rozvody musia byt OK, tak isto aj predvstrek. Daj si to niekomu kto rozumie autam viac ako..."ber si to mas pokazene cerpadlo". Pokazene cerpadlo bude vtedy ked sa rozleti na 5 častí.
Dovtedy mechanik musi zistit! čo je čerpadlu...
Napsal: 13 říj 2016, 00:32
od Martinkokes
Octavia sk .. vies ide oto ze tu poniektory ma chytali za slovicka a robili zomna kokota ..ja tu napisem ze bola pretocena vacka a ze som kotroloval polohu prveho piesta pomocou srubovaka .. aby som vdel ci prvy piest je hore ked zub na vacke akurat tlaci naventil prveho piesta ... a jeden pan mi tu zacal pisat a nepriamo ma oznacovat za debila ze kontrolujem rozvody zo srubovakom ... ako odveci si myslim .. dalej vrskom cerpadla nikto nepohol lebo ten vrsok drzia sruby a tie nikto nepovolil a nehybal s tym dalej predvstrek sa steluje ano ale aj zo zlym predvstrekom ten motor musi skocit na naftu aj ked blbo ale musi .. dalej vzduch mi to nenasava odkedy som vimenil pal.filter.hadicka je krasne plna bez bubliniek a peny .. dalej vstreky som tam dal zo svojho motora ktory tam bol predtym ..potom som skusal aj vstreky z noveho motora ktory som tam dal teraz .. dva cerpadla som tam mal a nic ... rozvody su nastavene presne vacka kluka a cerpadlo vsetko je na ryskach tak ako ma byt .. len mam pocit ci nieje pretocene cerpadlo...a este jednej veci sa obavam lebo ja ked som menil cerpadlo tak som na nom povolil stredovu srubu a tie horne z ktoeimy sa steluje predvstrek .. inaksi sa ani nedalo kedze tu stredovu srubu som musel dat na to nove cerpadlo ..
Napsal: 13 říj 2016, 10:56
od passion
To si mal na písať hneď v prvom príspevku a vyhli by ste sa tu kopcom invektívam. Zober čerpadlo a zanes ho niekomu, kto sa tomu rozumie. Nezabudni mu spomenúť to s tou šroubou.
Napsal: 13 říj 2016, 11:02
od roman1648
potřebuješ ustavit čerpadlo tak aby stříkal první válec tak kdy má a to ti sedělo s rozvodama, pokud jsi měl sundanej unašeč rozvodovýho kola, myslím že to máš přesazený a čerpadlo stříká když je píst prvního válce dole...