Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 18:38
				od jurosdi
				Pri naštartovanom motori prúdi voda cez odvzdušnovaciu hadičku smerom do nádržky???
			 
			
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 18:43
				od Tomas7
				ano
			 
			
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 18:48
				od Marek77
				A není jenom vadná zátka na expanzce?
			 
			
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 19:12
				od Tomas7
				zamenil som s pojazdneho auta .... čo škrtiaca klapka idu tam tušim dve vodne hadice ?
			 
			
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 19:35
				od octaviask
				nič..len tadial ide voda...
			 
			
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 21:15
				od Vici
				Tam je uz elektricky termostat jako na bfq?
			 
			
					
				
				Napsal: 19 lis 2016, 22:02
				od Tomas7
				ano ... to je bfq termostat komplet s prirubou aj s snimačom teploty je novy tušim že mahle
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 14:51
				od Tomas7
				nikho nenapada nič
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 15:34
				od jericho-3
				Tenhle motor je sráč, kámoš má patrně přesně to, co píše Marek 77, je tam nová hlava i  s těsněním, vše je o.k., ale v expanzce je olej.Tak kámoš jezdí..To že ti po vyndání víčka jde voda nahoru by tolik nevadilo není to TDI, ale že máš vlažný chladič a motor se hřeje není normální..Začal bych tím termostatem a sledoval zda v soustavě není pořád vzduch, který dělá pytel..A pořádně chladič osahat, zda je vlažný všude stejně..a není přicpaný..Možné je vše..Z té slabé hadičky do expansky musí jít souvislý proud už při  volnoběhu...
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 16:23
				od Tomas7
				no ved to že chladič je vlažny ... ale našiel som stary skušal som zameniť stym že zo stareho som komplet vybral termostat tak chladič uz bol teply ale tlakovalo stale .
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 17:31
				od Fuxxo
				mna napada pripchaty radiator kurenia...
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 18:08
				od octaviask
				chlapi na dobrom motor nech je akykolvek srac nemozete mat tlak v nadobke, trvde hadice a tobo nie olej vo vode...
chybička se vloudila...
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 20:30
				od Tomas7
				tak ten radiator menil som na b6 čo už ani netolil ale tlak tam nebol a radiator bol upchaty poriadne
			 
			
					
				
				Napsal: 20 lis 2016, 22:07
				od Fuxxo
				stalo by zato pozriet chladiacu schemu B6-ky a tejto 1.6-ky.. podla mna to bude uplne ine....
			 
			
					
				
				Napsal: 21 lis 2016, 13:12
				od jericho-3
				octaviask píše:chlapi na dobrom motor nech je akykolvek srac nemozete mat tlak v nadobke, trvde hadice a tobo nie olej vo vode...
chybička se vloudila...
Samozřejmě hadice nemůžou být kamen, ale v soustavě je přetlak asi atmosféry, takže pokud bude motor teplý, tak tam něco bude..Samozřejmě ten olej byl jen příklad, kdy kámoš řešil pořád zasrané víčko a celý vršek nádobky. Řekl jsem mu, ať na to kašle a jezdí. předtím jsem mu ale dal v létě co v něm bylo, protože kámoš je šetřílek a jezdí do práce asi 5km. Bohužel tam pořád něco zůstávalo a i ty hadice byly také tvrdé až moc..Kámoš pečlivka , milovník Golfa 1,6 TD s kterým najel téměř půl mega , přešel, když se mu diesel rozpadl na benzin a nastal obrat- koncern nenávidí a je to poslední auto, které od něho koupil. 
 
 
A není sám, koncern by měl v motorech setsakramentsky přidat. Už neplatí NÁSKOK DÍKY TECHNICE...