O1 TDI ALH - nulové rozdíly ve válcích?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Matiza máme po rodičích mojí paní. Původně, když jsme měli pouze jeden vůz, a sice Galaxy, to bylo poskakovadlo po městě pro ženu, neb já dojíždím do práce 25 km a často bývám pracovně mimo i několik dnů. Tak jí Matiz sloužil dlouho jako poskok městský. Mně ne, já se do toho nevejdu. Ono složit 194 cm a 130 kg do takového vozítka je opravdu kumšt :-).
Teď jej užívá nejstarší dcera. Ale je to auto technicky velmi zastaralé a z hlediska bezpečnosti těžce za zenitem. A protože rodiče mojí paní v září utrpěli velmi závažnou dopravní nehodu s Fiatem Panda, kdy nedostali přednost v jízdě a fatálně se rozbili, celá rodina usoudila, že vzhledem k věku Matizu a jeho NEbezpečnosti půjde z domu. Dcera si chce za své prvně vydělané peníze pořídit vlastní vůz a líbí se jí trojkové Clio.

Tak to vypadá, že bude třetí Renault v baráku..... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
citron66
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 05 úno 2012, 19:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od citron66 »

Hlavně ať Renaultíci slouží ku plné spokojenosti. Trochu se divím, že ortodoxní zastánci koncernu VW už nás za tuto debatu nerozcupovali. A moderátoři za "zasí.ání" původního vlákna.
Sharan 1,9TDi, 85kW, 2007
Kia Venga 1,6, 2019
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak to je pravda, nicméně já jsem tu už na minulé straně psal, že se omlouvám za OT (já jsem si nezačal :-)).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

však komu čo sedí
niekto vychvaloval aké má pohodlné sedačky -po hodine som sa v nich vrtil..
v koncernových ani po 12 h šoférovania ma nič nebolelo.. ale ak ti nesadnú na postavu tak v nich trpíš
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
b707
Přispěvovatel
Příspěvky: 514
Registrován: 22 říj 2013, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od b707 »

předem se omlouvám za ot ale taky bych renault nikdy nechtěl v garáži nám stojí scenic 2005 rok a nikdo s nim nechce jezdit.. má najeto od novoty 30tis/km, za tu dobu se měnili 2 stahovačky a 3 vzadu je taky na výměnu.. super kvalita u auta za 1.1m, jinak je pravda že nehnije ale nevím jestli to nebude tím že 6 roku nevyjel z garáže :D zlata o1
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

my jezdíme po evropě traficem.. ma najeto přes 200 a zatim to funguje.. jediný větší výdup, co se stal, tak vyskočil lanovod z tahla na převodovce.. nechapu, jak to tam maji nebo nemaji zajištěné, ale je to docela nepřijemná situace daleko od domova. dále se rozsypal mechanismus zamku 5. dveří.. kousíček plastu se ulomí, cele se to rozsype a nedostanete se do kufru.. dále loketní opěrky ko aretace..je v tom zas nějaky ojebany plast.. jinak pohodlí se tomu odepřít nedá..
polo 1.4tdi AMF
kuny1991
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 23 lis 2011, 13:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kynšperk nad Ohří

Příspěvek od kuny1991 »

Marek77 píše:Je to odchylka vstřikovaného množství jednotlivých vstřikovačů ve srovnání s řídícím vstřikem (tedy tím na 3. válci). Pokud tam odchylka je, může být způsobena třeba jen nepatrně jiným otvíracím tlakem vstřikovačů, odchylkou kompresního tlaku jednotlivých válců, byť jsou třeba ve vzájemné toleranci. Má na to vliv například nestejné opotřebení vaček v čerpadle, vůle v axiálním pístu potažmo jeho těsnost v rozdělovací hlavě, a mnoho dalších faktorů.
Pokud je motor na provozní teplotě a ve volnoběhu, jsou dovolené odchylky jednotlivých válců -2 až +2. Desetinky se proto vůbec neřeší.

Jestliže tam máš samé nuly a ta čísla se vůbec nemění, je to divné.

Děkuji za vysvětlení. A právě kvůli té poslední větě je tu tento topic :) Mám tam samé nuly a jediné co se mění je z 0,0 na -0.0 mg/r. Přičemž vím, že ten motor tam ty nuly neměl. Co to tedy mohlo způsobit? (noteeth)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3730
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Zkus při volnoběhu povolit jeden žhavák a uvidíš, jestli se ty hodnoty rozhoděj.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“