
opel zafira 2,O 74 kW s čerpadlem VP 44
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jestli to je motor , co mám na mysli, tak tam je přepad ze vstřiků přiveden před čerpadlo na přívod nafty , což je hovadina, protože tudy jde do přívodu vzduch , když přepad trysek není v perfektním stavu..Já to vyřešil jedné paní, která smrděla korunou a musela vstát dřív aby měla čas na minuty startování, než čerpadlo/po repasi/nasálo naftu z nádrže..Tak jsem přepad strčil do flašky a u vstupu u čerpadla jej zaslepil a auto začalo normálně chytat a paní jezdí dodnes, sice jí problikává kontrolka el. čerpadla ,/ což ale není vina tohoto zásahu/ ale ten vrak se dá používat. Zředěný olej naftou tady nevadí, aspoň paní má dobrý pocit, že motor olej nežere..A do flašky toho zase moc nejde, takže stačí jednou za čas vylít naftu. Tohle byla Vectra.. 

Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 11 pro 2016, 12:23, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Nejsou to jen gumičky.Je to těsnící prvek s fazetkama nahoru i dolu.slovacek.milos píše:jaké gumičky?geo píše:Tady jsou ty debilní gumičky u vstřiku tam to většinou přisává když to vychladne.
moje teorie je taková že když do nuly dobře startuje tak to přisáváním ani padáním nafty nebude, navíc je tam balonek, zpěták,

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Môžu to byť aj O krúžky a následné zavzdušňovanie.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ted se oteplilo 7+ šeďa startuje
prej je problém vyřešený koupil na vrakecu celou skřín na filtr za pětikilo
tak pokračování až se zas ochladí,
bohu žel JZD chvojkovice brod, tam jsou jiné zákony
filtr skřín jsem u tohoto motoru řešil víckrát, motor chytne a za dvě vteřiny zdechne, pak dloooooouho točí než chytne, dělá to i v létě,
problém je v nekvalitním těsnění nebo ve výstupku, když nedáš přesně víčko filtru tak ho o výstupek polámeš, praskne a přisává
prej je problém vyřešený koupil na vrakecu celou skřín na filtr za pětikilo
tak pokračování až se zas ochladí,
bohu žel JZD chvojkovice brod, tam jsou jiné zákony

filtr skřín jsem u tohoto motoru řešil víckrát, motor chytne a za dvě vteřiny zdechne, pak dloooooouho točí než chytne, dělá to i v létě,
problém je v nekvalitním těsnění nebo ve výstupku, když nedáš přesně víčko filtru tak ho o výstupek polámeš, praskne a přisává

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33762
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Môžu to byť aj O krúžky a následné zavzdušňovanie.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.
tak podobný start mínus pět šeda odpojil čidlo teploty start dlouhý a motor se budil po jednotlivých válcích, ke změně nedošlo
takže gumičky co??
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.
tak podobný start mínus pět šeda odpojil čidlo teploty start dlouhý a motor se budil po jednotlivých válcích, ke změně nedošlo
takže gumičky co??