opel zafira 2,O 74 kW s čerpadlem VP 44

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli to je motor , co mám na mysli, tak tam je přepad ze vstřiků přiveden před čerpadlo na přívod nafty , což je hovadina, protože tudy jde do přívodu vzduch , když přepad trysek není v perfektním stavu..Já to vyřešil jedné paní, která smrděla korunou a musela vstát dřív aby měla čas na minuty startování, než čerpadlo/po repasi/nasálo naftu z nádrže..Tak jsem přepad strčil do flašky a u vstupu u čerpadla jej zaslepil a auto začalo normálně chytat a paní jezdí dodnes, sice jí problikává kontrolka el. čerpadla ,/ což ale není vina tohoto zásahu/ ale ten vrak se dá používat. Zředěný olej naftou tady nevadí, aspoň paní má dobrý pocit, že motor olej nežere..A do flašky toho zase moc nejde, takže stačí jednou za čas vylít naftu. Tohle byla Vectra.. :)
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 11 pro 2016, 12:23, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

slovacek.milos píše:
geo píše:Tady jsou ty debilní gumičky u vstřiku tam to většinou přisává když to vychladne.
jaké gumičky?

moje teorie je taková že když do nuly dobře startuje tak to přisáváním ani padáním nafty nebude, navíc je tam balonek, zpěták,
Nejsou to jen gumičky.Je to těsnící prvek s fazetkama nahoru i dolu.Obrázek
denny
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 24 říj 2010, 16:26
Odpovědi: 0
Bydliště: U Pardubic

Příspěvek od denny »

A těsnění je tam takto.Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"] taky jsem se stímto systémem trápil, řešejí jsem našel lepší jak petka, T kusy co jsou na ostřikovače a když je to něco spešl, tak mám kousek firmu gumex tam je mnoho tkusů a spojek všemožných průměrů a kombinací,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

denny píše:A těsnění je tam takto.Obrázek
dík, v kel homají už vím, kdysi dávno jsem ho měnil
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jo to je ono vačka dolu a vyměnit.
joe
Aktivista
Příspěvky: 1548
Registrován: 22 pro 2006, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od joe »

Môžu to byť aj O krúžky a následné zavzdušňovanie.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:Jo to je ono vačka dolu a vyměnit.
proč vačka dolu?
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

protože sou užasně vstřiky pod :D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dreizig5 píše:protože sou užasně vstřiky pod :D
špatně jste načetli zadání čerpadlo VP44
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

My to máme načtený dobře chyba je asi na tvém příjmači.Pokud jsou vstřiky pod víkem tak přepad je takovým prodloužením vyveden bokem ven jenže to prodloužení nevytáhneš protože tě vačka nepustí a ty nevyměníš ty kroužky na vstřiku. :-D konec hlášení.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

geo píše:My to máme načtený dobře chyba je asi na tvém příjmači.Pokud jsou vstřiky pod víkem tak přepad je takovým prodloužením vyveden bokem ven jenže to prodloužení nevytáhneš protože tě vačka nepustí a ty nevyměníš ty kroužky na vstřiku. :-D konec hlášení.
a jo dík, chápu
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1116
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

až zas bude zima odpojil bych konektor z čidla teploty a skusil start pokud to chytí tak by ten návod ode mě měl zabrat
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ted se oteplilo 7+ šeďa startuje
prej je problém vyřešený koupil na vrakecu celou skřín na filtr za pětikilo

tak pokračování až se zas ochladí,

bohu žel JZD chvojkovice brod, tam jsou jiné zákony (LOL)


filtr skřín jsem u tohoto motoru řešil víckrát, motor chytne a za dvě vteřiny zdechne, pak dloooooouho točí než chytne, dělá to i v létě,

problém je v nekvalitním těsnění nebo ve výstupku, když nedáš přesně víčko filtru tak ho o výstupek polámeš, praskne a přisává ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33762
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Môžu to byť aj O krúžky a následné zavzdušňovanie.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.


tak podobný start mínus pět šeda odpojil čidlo teploty start dlouhý a motor se budil po jednotlivých válcích, ke změně nedošlo


takže gumičky co??
Odpovědět

Zpět na „Opel“