Stránka 2 z 5

Napsal: 11 pro 2016, 12:12
od jericho-3
Jestli to je motor , co mám na mysli, tak tam je přepad ze vstřiků přiveden před čerpadlo na přívod nafty , což je hovadina, protože tudy jde do přívodu vzduch , když přepad trysek není v perfektním stavu..Já to vyřešil jedné paní, která smrděla korunou a musela vstát dřív aby měla čas na minuty startování, než čerpadlo/po repasi/nasálo naftu z nádrže..Tak jsem přepad strčil do flašky a u vstupu u čerpadla jej zaslepil a auto začalo normálně chytat a paní jezdí dodnes, sice jí problikává kontrolka el. čerpadla ,/ což ale není vina tohoto zásahu/ ale ten vrak se dá používat. Zředěný olej naftou tady nevadí, aspoň paní má dobrý pocit, že motor olej nežere..A do flašky toho zase moc nejde, takže stačí jednou za čas vylít naftu. Tohle byla Vectra.. :)

Napsal: 11 pro 2016, 12:20
od denny
slovacek.milos píše:
geo píše:Tady jsou ty debilní gumičky u vstřiku tam to většinou přisává když to vychladne.
jaké gumičky?

moje teorie je taková že když do nuly dobře startuje tak to přisáváním ani padáním nafty nebude, navíc je tam balonek, zpěták,
Nejsou to jen gumičky.Je to těsnící prvek s fazetkama nahoru i dolu.Obrázek

Napsal: 11 pro 2016, 12:22
od denny
A těsnění je tam takto.Obrázek

Napsal: 11 pro 2016, 12:32
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"] taky jsem se stímto systémem trápil, řešejí jsem našel lepší jak petka, T kusy co jsou na ostřikovače a když je to něco spešl, tak mám kousek firmu gumex tam je mnoho tkusů a spojek všemožných průměrů a kombinací,

Napsal: 11 pro 2016, 12:59
od slovacek.milos
denny píše:A těsnění je tam takto.Obrázek
dík, v kel homají už vím, kdysi dávno jsem ho měnil

Napsal: 11 pro 2016, 13:17
od geo
Jo to je ono vačka dolu a vyměnit.

Napsal: 11 pro 2016, 14:29
od joe
Môžu to byť aj O krúžky a následné zavzdušňovanie.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.

Napsal: 11 pro 2016, 15:26
od slovacek.milos
geo píše:Jo to je ono vačka dolu a vyměnit.
proč vačka dolu?

Napsal: 11 pro 2016, 15:45
od dreizig5
protože sou užasně vstřiky pod :D

Napsal: 11 pro 2016, 16:24
od slovacek.milos
dreizig5 píše:protože sou užasně vstřiky pod :D
špatně jste načetli zadání čerpadlo VP44

Napsal: 11 pro 2016, 17:30
od geo
My to máme načtený dobře chyba je asi na tvém příjmači.Pokud jsou vstřiky pod víkem tak přepad je takovým prodloužením vyveden bokem ven jenže to prodloužení nevytáhneš protože tě vačka nepustí a ty nevyměníš ty kroužky na vstřiku. :-D konec hlášení.

Napsal: 11 pro 2016, 17:36
od slovacek.milos
geo píše:My to máme načtený dobře chyba je asi na tvém příjmači.Pokud jsou vstřiky pod víkem tak přepad je takovým prodloužením vyveden bokem ven jenže to prodloužení nevytáhneš protože tě vačka nepustí a ty nevyměníš ty kroužky na vstřiku. :-D konec hlášení.
a jo dík, chápu

Napsal: 11 pro 2016, 20:37
od p.s.
až zas bude zima odpojil bych konektor z čidla teploty a skusil start pokud to chytí tak by ten návod ode mě měl zabrat

Napsal: 12 pro 2016, 08:58
od slovacek.milos
ted se oteplilo 7+ šeďa startuje
prej je problém vyřešený koupil na vrakecu celou skřín na filtr za pětikilo

tak pokračování až se zas ochladí,

bohu žel JZD chvojkovice brod, tam jsou jiné zákony (LOL)


filtr skřín jsem u tohoto motoru řešil víckrát, motor chytne a za dvě vteřiny zdechne, pak dloooooouho točí než chytne, dělá to i v létě,

problém je v nekvalitním těsnění nebo ve výstupku, když nedáš přesně víčko filtru tak ho o výstupek polámeš, praskne a přisává ;)

Napsal: 19 pro 2016, 07:48
od slovacek.milos
Môžu to byť aj O krúžky a následné zavzdušňovanie.
Rozlíšiť, že či je to žhavením (SW), štartérom alebo zavzdušnením je veľmi jednoduché.
Pri studenom motore: Dať novú 100% nabitú baterku, odpojiť čidlo teploty motora (RJ si dosadí -50 stupňov) a štartovať. Ak chytí, je to SW+štartér. Ak nie, sú to krúžky.


tak podobný start mínus pět šeda odpojil čidlo teploty start dlouhý a motor se budil po jednotlivých válcích, ke změně nedošlo


takže gumičky co??