Stránka 2 z 3
Napsal: 09 led 2017, 03:53
od Otas43
JJ. odpojením vrchního snímače vačky hned byla chyba. Synchronem to nebude, nemá se to jak rozhodit, to by se musel posunout o hezký kus rozvoďák a ten je jak má být. Navíc chybu synchronizace umí diagnostika napsat. (pokud to rozpozná)
Zase jsem to včera prolejzal a přišel jsem na úplný kulový.
Jak jsem tak ale lezl, našel jsem v úrovni ABS volně visící konektor na nestíněné dvoužíle z hlavního svazku. Je nezaslepený a co je důležité-oproti všemu je zcela čistý. Asi někam patřil, ale nemohu najít kam podle jeho délky. Je možné, že to může dělat také toto.
Přihodím foto.
Napsal: 09 led 2017, 04:12
od Otas43
octaviask píše:to je cudne..vacsinou ked to nechyta tak nie je tlak na raily...
ak mas 280 barov na rampe a motor nechyta, tak jediny dovod je ze jednotka neotvori vstrekovace. Iny dovod nie je...
Vidis tie otacky pri starte?
regulator tlaku na cerpadle mas na 2 srobky alebo na 3 srobky?
To vím, že jednotka nechce pustit stříkání. Průtok vstřikem píše diagnostika 0mm3 při startování - nejsou spuštěný. napětí na kondenzátoru 8OV - prostě vše sedí. Jenže nevím proč to nechytá:( . Na ty šroubky juknu. Jakou v tom hrají roli?
Napsal: 09 led 2017, 10:21
od octaviask
napichni to ešte pp2000 tj lexia...ci nahodou
Napsal: 09 led 2017, 10:27
od Otas43
octaviask píše:napichni to ešte pp2000 tj lexia...ci nahodou
Obávám se, že kupovat další diagnostiku kvůli tomu netřeba. Mám jak Delphinku, tak používám i Scanmaster a další programy s ELM327- třeba MAxiECU atd...všude je vše stejné, krom některých, které mají špatný pid a místo teploty ukáží hovadinu. Diagnostikou to nebude

Napsal: 09 led 2017, 17:17
od vladosr
odpis cisla z kablov toho konektoru.....
su tam hviezdicky a potom cca 3 x 4 cislice...potom cca po 10 cm sa zas opakuju....
ak je jeden zeleno zlty , alebo ciarkovany a najdes na nom *** M xxx
tak s tym sa trapit nemusis ...je to kostra....
druhy je dolezity...
Napsal: 09 led 2017, 17:39
od octaviask
Otas43 píše:octaviask píše:to je cudne..vacsinou ked to nechyta tak nie je tlak na raily...
ak mas 280 barov na rampe a motor nechyta, tak jediny dovod je ze jednotka neotvori vstrekovace. Iny dovod nie je...
Vidis tie otacky pri starte?
regulator tlaku na cerpadle mas na 2 srobky alebo na 3 srobky?
To vím, že jednotka nechce pustit stříkání. Průtok vstřikem píše diagnostika 0mm3 při startování - nejsou spuštěný. napětí na kondenzátoru 8OV - prostě vše sedí. Jenže nevím proč to nechytá:( . Na ty šroubky juknu. Jakou v tom hrají roli?
Podla poctu srobok rozlysis ci sa jedna o DRV ventil alebo o ZME jednotku.
DRV ventil = regulačny ventil tlaku v systéme CR
ZME = davkovacia jednotka
chce to rozumiet problematike CR systemov aby si vedel čo je čo, čo máš ako merať, ktora jednotka sa ako správa.
DRV ventil potrebuje na aktivaciu PWM...bez PWMka je "otvoreny" a budes mat tlak len par barov pri starte.
ZME jednotka bez PWMka (tj. napr odpojený konektor) robí maximalny tlak...
kedze ty mas pri starte 280 barov na raily...a ak máš DRV ventil, jednotka donho pusti PWM aby v raily zvysila tlak.
je nelogické že jednotka má tlak na raily, neotvorí vstrekovače a diag je bez chyby.
Preto sa nazdávam, že je problem v tej DS150tke ktora ta v niektorej uvahe klame..nebolo by to prvy krat. Je to bezna vec...
Budes bludit v kruhu. Tak si najdi niekoho kto by ti to aspon precital tou PP200, dnes to ma hocikto.
Napsal: 09 led 2017, 22:30
od chosepm
Potřeboval bys osciloskop a načíst ty snímače otáček. Podle mě je všechno pro vstřik připravený, akorát jednotka neví kdy to tam fouknout.
A když to natočíš na ten eter a pak to valí, tak to jako jede normálně? výkonově?
Napsal: 09 led 2017, 22:47
od octaviask
Kua, to som prehliadol...ked tomu date cuchnut spreja chyti to?
Tak to je čudné! Pozri fakt tie otačky pri starte....a co sa s nimi stane az tam fuknes sprej
Napsal: 10 led 2017, 07:23
od Otas43
vladosr píše:odpis cisla z kablov toho konektoru.....
su tam hviezdicky a potom cca 3 x 4 cislice...potom cca po 10 cm sa zas opakuju....
ak je jeden zeleno zlty , alebo ciarkovany a najdes na nom *** M xxx
tak s tym sa trapit nemusis ...je to kostra....
druhy je dolezity...
jeden kablík je zelenočerný, druhý asi původně bílý, možná je nažloutlý blbým světlem, koukal jsem na to teď ráno. Nešlo udělat ani foto

. Délka cca 20cm a určitě někam vedl, protože je dokonle čistý ten konektor oproti ostratnním a nemá ani žádnou záslepku, jak se to běžně dává.
Napsal: 10 led 2017, 07:27
od Otas43
Jinak vám všem chci poděkovat za pomoc a rady. Nyní se na to záhadné auto mohu kouknout až v sobotu.
Napsal: 10 led 2017, 10:44
od vladosr
V PSA autach farby vodicov nic nevravia , su na nich cisla podla ktorych sa presne urci o co ide.....takze v sobotu to odpis....
Napsal: 10 led 2017, 17:41
od Otas43
Čísílek jsem si nevšiml, snad tam nějaká budou. Drátky jsou tenké. To bude chtít mikroskop

Napsal: 15 led 2017, 05:46
od Otas43
vladosr píše:odpis cisla z kablov toho konektoru.....
su tam hviezdicky a potom cca 3 x 4 cislice...potom cca po 10 cm sa zas opakuju....
ak je jeden zeleno zlty , alebo ciarkovany a najdes na nom *** M xxx
tak s tym sa trapit nemusis ...je to kostra....
druhy je dolezity...
Tak čísilka to nemá. A nejen tam, ale nikde, jak jsem se tak koukal.
Napsal: 17 led 2017, 20:48
od Otas43
Chlapi a chlapci, všem dík za pomoc.
Řidič naboural, jde to na pojišťovnu - takže vystaráno.
Motor dám osondovat odborníkům ať na to přijdou:). Bude to v ceně:)
Napíšu pak pro zajímavost všem, čím to bylo.
Kdyby se něco podobného stalo někomu. A stává se to.
Napsal: 28 črc 2017, 12:54
od Otas43
Ahoj chlapi. Díky bouračce jsem aspoň přišel na to, že byl vadný snímač na klikovce. Ne u vačky. A hloedat snímač na klikovce, to byla věc

.
Tak jsem na tom začal makat, nastartoval, zajel do garáže a staruju opět a nic. Zmizelo mi napětí . Místo 80V mám na kondíku pouze 0,2V. Někde je zakopanej sabak

. Dokonce i tlak na rampě není. Už té diagnostice nevěřím

.