Stránka 2 z 3

Napsal: 10 led 2017, 19:07
od joyride
Mockrát díky.

Napsal: 21 led 2017, 10:35
od joyride
Takže po odmlce se opět rád vracím :D


Auto dáno do "servisu specializujícího se na Renault a Dacia".

Všechny čidla údajně v pořádku, elektrika v pořádku, prolezli celé auto. Diagnostika opět bez chyb.

Finální ortel byl podle nich "asi zelepené pístky na čerpadle". Takže nalili nějakej čistič. Natankována Verva a přidán VIF.

Od úterka fungovalo, dokonce v minus 14 startovalo bez problému. A dnes je mínus 1 a už to jen točí a zas vše znovu (rofl)



Má někdo nápad, proč to debilní auto vždycky zdechne po řtyčech dnech? Došla mi fantazie.

Napsal: 22 led 2017, 10:03
od bepa
Zkus ještě proházet ty relatka na levem podběhu , malá černá.

Napsal: 22 led 2017, 10:19
od joyride
Najdu nekde, pokud sundam plastovy podbeh nad kolem?

A hlasim zmenu, uz ani na roztazeni nechyta. Nabehne elektrika (servo, palubka), ale motor nechytne.

Napsal: 22 led 2017, 11:25
od Pája 19
Nesouvisí to s vejškou hladiny paliva?

Napsal: 22 led 2017, 11:31
od joyride
Taky me to napadlo. Ale tankovano ve ctvrtek plna nadrz. Startovalo normalne.

Vyjel jsem dva "dilky" palivomeru a uz od vcerejska nestartuje.

Napsal: 22 led 2017, 17:37
od bepa
joyride píše:Najdu nekde, pokud sundam plastovy podbeh nad kolem?

A hlasim zmenu, uz ani na roztazeni nechyta. Nabehne elektrika (servo, palubka), ale motor nechytne.
Někde u baterky normalne zezhora

Napsal: 22 led 2017, 17:46
od joyride
Možná špatně koukám, ale nic takového tam není.

U baterky je akorát pojistková skříň, do které je fantastickej přístup, uvnitř je 6 klasickejch malejch pojistek.

Napsal: 29 led 2017, 18:26
od prdlavka
a imobilizer? je povolen start když se stím točí a nechytá???

Napsal: 29 led 2017, 18:38
od joyride
prdlavka píše:a imobilizer? je povolen start když se stím točí a nechytá???
Asi nerozumim. Jak "povolen start"?

Chtěli jsme zkusit druhý klíč, jenže spínačka je tak opotřebovaná, že druhý klíč tam nedostanu...

Napsal: 30 led 2017, 19:01
od slovacek.milos
řekl bych že máš vstřikovače delphi a tam je problém, když vypneš klíček tak umí odfrkávat, vypoští pěnu do přepadu pak to leze do čerpadla, je to syšet a v tom okruhu se dělají bublinky,

nebo tečou napiš kolik ti vyteče z přepadů nafty za tři minuty :? můj odhad je tři deci,

a nebo obojí odfrkávají i tečou, jebe se to od 130 do 180 t víc ten systém ani nevydrží

kolik máš najeto :? :?

Napsal: 30 led 2017, 19:02
od joyride
Najeto je lehce přes 200 tisíc, kiláky jsou origo...

Napsal: 30 led 2017, 19:25
od slovacek.milos
joyride píše:Najeto je lehce přes 200 tisíc, kiláky jsou origo...
přepadový test pak napiš

Napsal: 31 led 2017, 09:02
od roman1648
přesně, tady jsou vstřiky základ ( mimochodem jako u každého CR ) a divil bych se kdyby po 200tis.km všechny držely...
on může totiž nekdy propouštět, někdy ne, proto to jednou chytá,jednou ne
chce to ven a na kontrolu
i s čerpadelem s tímto nájezdem..

Napsal: 01 úno 2017, 17:22
od bepa
roman1648 píše:přesně, tady jsou vstřiky základ ( mimochodem jako u každého CR ) a divil bych se kdyby po 200tis.km všechny držely...
on může totiž nekdy propouštět, někdy ne, proto to jednou chytá,jednou ne
chce to ven a na kontrolu
i s čerpadelem s tímto nájezdem..
A odpoved je jasna je to nahraně doporucujeme repas :) :) :)