diag cista ...okrem missfires na volnobehu tam nič nie je. Tie missfires su castejsie ako zaregistruje ECU...drobne trhnutia ECU neregistruje, az ked zacne sklbat motorom.
ked to vytocis na 2000ot...trhnutia viac menej zmiznu, do 2000 ich ešte troška citit..vo vyssich otačkach to uplne zmizne.
Tlak paliva som riešil medzi prvými...všetko tam vyzerá OK.
Za tepla ide ako ako z praku, po dialnici nie je problem....za tepla potom naštartujem, ide ako hodinky!!!!!
Fakt je ten, že najviac vynechava 4 a 3ti valec....
Dnes ešte pozriem do sania endoskopom pre istotu! Lebo som čistil klapku a bola zanesená, 10.000km dozadu ju čistili (bolo vidno) no za tych 10.000km ju kus zanieslo..
Starý PCV je deravý podla mna uz minimalne 2 roky, ta membrana je rozpadnuta...jazdil s s tým dlho, akurat za tepla neboli problémy. Začala zima ...a zacali problemy
Novy PCV je origo, jasne hengst, je isto dobrý! Sviečky som okefoval, povrčal za studena 10 minut, vytiahol..sviečky čierne ako noc. Či je to od benzinu alebo oleja hm....tazko povedat, moj nazor je ze to je benzin.
Ked pridem z dialnice, sviečky sú pekné vypálené....čierne su len na studenom volnobehu...a bodaj by nie, lambda ukazuje 0,5V to je bohaté strašne....
06J100033FX je kod shortmotora ktorý tam dali.
ETKA mi pise ze v rozsahu dodavky 06J100033FX by mal byt aj ten odlucovac oleja ???

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke