amen...Jarda S. píše:upřímně všechno co sjede z linky jsou šmejdy napříč značkamaWOB píše:Je to reakce na to že VW neprodává passaty protože to jsou ojebané mrdky. P
Tak kdo se do mě pustí s bezpečností nových aut....
Moderátoři: šulda, Moderátoři
bohužel je to tak, dělám léta v Automotive, byl jsem ve všech možných motorárnách i automobilkách po celém světě, když je auto hotový, sjede z linky, je to paráda, ale člověk nesmí vidět z čeho a leckdy v jakých podmínkách a z jakých komponent je to dělaný...octaviask píše:amen...Jarda S. píše:upřímně všechno co sjede z linky jsou šmejdy napříč značkamaWOB píše:Je to reakce na to že VW neprodává passaty protože to jsou ojebané mrdky. P
A nekřivdíme jim trochu? Samozřejmě nedrží tak jako auta kdysi, ale i automobilky to nemají lehké, před nimi požadavky ekologů, nařízení vlád, za nimi tlačí odbory, aby se neustále zvyšovaly mzdy a další z mnoha jsou dnešní požadavky na bezpečnost, výbavu a vlastně závody v tom, kdo bude první a nejlepší..Požadavek na životnost 200000km často auta splňují..Pomalu se spěje k plné automatizaci výroby a dnešní "odboráři" budou mít kanceláře na pracovním úřadě ...A je fakt, že dnes zákazník chce úplně všechno, co vidí v reklamách a pořád je pro mnohé auto symbolem "úspěchu", což je poměrně stupidní...
nepropadat panice...
co je to v dnešní době výkon 200tis km navíc kolik aut dokáže 200 bez závad 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pokud to najede v prvních dvou letech, tak to vidím celkem optimisticky. Ovšem čím starší , tím se to zhoršuje geometrickou řadou...Ladas píše:co je to v dnešní době výkon 200tis km navíc kolik aut dokáže 200 bez závad
Navíc, kdo má dneska třeba vytápěnou garáž? Každý to má postavené venku pod ořechem, sere na to a myslí si, že mu to vydrží 20 let.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
vytápěná garáž je k tomu aby ti na to nešli srát ptáci a ne k tomu aby se ti v 90tis nevytahali rozvody a podobný závady od provozu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Tak jistě, když je průser už na papíře, tak to garáž nezachrání. Nová doba. Testuje zákazník.Ladas píše:vytápěná garáž je k tomu aby ti na to nešli srát ptáci a ne k tomu aby se ti v 90tis nevytahali rozvody a podobný závady od provozu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Přesně tak. Dnes je to fakt na ostudu a opravdoví konstruktéři se musejí né že otáčet v hrobě, ale ti tam musí doslova rotovat!Ladas píše:vytápěná garáž je k tomu aby ti na to nešli srát ptáci a ne k tomu aby se ti v 90tis nevytahali rozvody a podobný závady od provozu...
Pánové, vždyť to je neuvěřitelný hnus, co se tady děje.
Já například nadevšechno odjakživa miluju bavoráky, ale co ty prasata poslední dobou vyvádí a co vůbec pouštějí ven je do nebe volající humus!! Co to je za konstruktéry a hovada, co vypustí ven dieselový motor, který se po 100t km potkává kvůli praskajícím ŘETĚZOVÝM (!!!!) rozvodům? Btw na preventivní výměnu musí motor ven, protože rozvody kluci dali dozadu k setrváku. Navíc majitele na výměnu rozvodů nikdy nikdo neupozorní, takže pokud majitel neví a sám si to nepozjišťuje, tak se mu potká motor.
A dle mého největší ostuda BMW poslední doby - "slavný" motor n63, resp i s63
Co to kurva má být pánové?! Dokáže mi někdo vysvětlit, jak vůbec mohl v Německu někdo dopustit, aby tahle zrůdnost opustila brány továren?
Jenom pro informaci o co jde - jedná se o osmiválcový motor přeplňovaný dvouma turbama, který se umísťoval do F01 750i a F10/11 550i, M5 X6M atd... Ovšem kluci v Německu, kvůli kompaktnosti motoru umístili turba přímo mezi hlavy válců, takže se turba přehřívají, karbonuje v nich olej a tenhle hnus "pomalu" ucpe celý motor. Nehledě na to, že motor má prochcávající vstřikovače benzínu, jenž po každém vypnutí motoru smyjí z válců olejový film a motor tak pokaždé startuje nasucho.
Životnost tohoto motoru je 100 000 km. A to opravdu se železnou pravidelností u každého kusu.
Mimochodem BWM stále tyhle motory měni na kulanci. Nicméně i tahle výměna na "kulanci" vyjde majitele na cca 80 000 za takové věci jako jsou provozní náplně, servisní úkony atd...
Tohle mi fakt hlava neber, jak je tohle možné
Když si zákazník zvykl mít auto s kosmickou vybavou a technologií za ještě nižší cenu než stála jednoduchá socka před 15 lety,tak to zákonitě nemůže být lepší. Taky jsem v mládí chodil do hospody na gambrinus za 13 Kč. A dnes za to není ani lahvač.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI