Stránka 2 z 3
Napsal: 28 led 2017, 11:14
od octaviask
Jarda S. píše:WOB píše:Je to reakce na to že VW neprodává passaty protože to jsou ojebané mrdky. P
upřímně všechno co sjede z linky jsou šmejdy napříč značkama

amen...
Napsal: 29 led 2017, 15:42
od jericho-3
Proto je s podivem, jak prodeje stoupají . Jak je to možné, když jsou údajně lidé vzdělanější a podle snílků i chytřejší?

Napsal: 29 led 2017, 16:35
od Jarda S.
člověk je chytrej, lidi lsou hloupý ....
Napsal: 31 led 2017, 10:11
od roman1648
octaviask píše:Jarda S. píše:WOB píše:Je to reakce na to že VW neprodává passaty protože to jsou ojebané mrdky. P
upřímně všechno co sjede z linky jsou šmejdy napříč značkama

amen...
bohužel je to tak, dělám léta v Automotive, byl jsem ve všech možných motorárnách i automobilkách po celém světě, když je auto hotový, sjede z linky, je to paráda, ale člověk nesmí vidět z čeho a leckdy v jakých podmínkách a z jakých komponent je to dělaný...
Napsal: 31 led 2017, 14:50
od jericho-3
A nekřivdíme jim trochu? Samozřejmě nedrží tak jako auta kdysi, ale i automobilky to nemají lehké, před nimi požadavky ekologů, nařízení vlád, za nimi tlačí odbory, aby se neustále zvyšovaly mzdy a další z mnoha jsou dnešní požadavky na bezpečnost, výbavu a vlastně závody v tom, kdo bude první a nejlepší..Požadavek na životnost 200000km často auta splňují..Pomalu se spěje k plné automatizaci výroby a dnešní "odboráři" budou mít kanceláře na pracovním úřadě ...A je fakt, že dnes zákazník chce úplně všechno, co vidí v reklamách a pořád je pro mnohé auto symbolem "úspěchu", což je poměrně stupidní...
Napsal: 31 led 2017, 15:40
od Ladas
co je to v dnešní době výkon 200tis km navíc kolik aut dokáže 200 bez závad

Napsal: 31 led 2017, 18:21
od dhfool
Ladas píše:co je to v dnešní době výkon 200tis km navíc kolik aut dokáže 200 bez závad

Pokud to najede v prvních dvou letech, tak to vidím celkem optimisticky. Ovšem čím starší , tím se to zhoršuje geometrickou řadou...
Navíc, kdo má dneska třeba vytápěnou garáž? Každý to má postavené venku pod ořechem, sere na to a myslí si, že mu to vydrží 20 let.
Napsal: 31 led 2017, 18:28
od jirkastrachota
vytápěná garáž je to nejhorší, co můžeš autu udělat. Shnije za pár zim.
Napsal: 31 led 2017, 18:46
od Ladas
vytápěná garáž je k tomu aby ti na to nešli srát ptáci a ne k tomu aby se ti v 90tis nevytahali rozvody a podobný závady od provozu...
Napsal: 31 led 2017, 18:57
od Domecek
shnije, ale když do garáže přidáš ventilátor, je to super, samozřejmě na ty rozvody nepomůže ani ventilátor

Napsal: 31 led 2017, 18:58
od burton.b22
Napsal: 31 led 2017, 19:15
od dhfool
jirkastrachota píše:vytápěná garáž je to nejhorší, co můžeš autu udělat. Shnije za pár zim.
Vidím, jak vypadají auta po 10-ti letech v garáži a jak venku. Názor mám.
Napsal: 31 led 2017, 19:24
od dhfool
Ladas píše:vytápěná garáž je k tomu aby ti na to nešli srát ptáci a ne k tomu aby se ti v 90tis nevytahali rozvody a podobný závady od provozu...
Tak jistě, když je průser už na papíře, tak to garáž nezachrání. Nová doba. Testuje zákazník.
Napsal: 01 úno 2017, 00:09
od Míšánek
Ladas píše:vytápěná garáž je k tomu aby ti na to nešli srát ptáci a ne k tomu aby se ti v 90tis nevytahali rozvody a podobný závady od provozu...
Přesně tak. Dnes je to fakt na ostudu a opravdoví konstruktéři se musejí né že otáčet v hrobě, ale ti tam musí doslova rotovat!
Pánové, vždyť to je neuvěřitelný hnus, co se tady děje.
Já například nadevšechno odjakživa miluju bavoráky, ale co ty prasata poslední dobou vyvádí a co vůbec pouštějí ven je do nebe volající humus!! Co to je za konstruktéry a hovada, co vypustí ven dieselový motor, který se po 100t km potkává kvůli praskajícím ŘETĚZOVÝM (!!!!) rozvodům? Btw na preventivní výměnu musí motor ven, protože rozvody kluci dali dozadu k setrváku. Navíc majitele na výměnu rozvodů nikdy nikdo neupozorní, takže pokud majitel neví a sám si to nepozjišťuje, tak se mu potká motor.
A dle mého největší ostuda BMW poslední doby - "slavný" motor n63, resp i s63
Co to kurva má být pánové?! Dokáže mi někdo vysvětlit, jak vůbec mohl v Německu někdo dopustit, aby tahle zrůdnost opustila brány továren?
Jenom pro informaci o co jde - jedná se o osmiválcový motor přeplňovaný dvouma turbama, který se umísťoval do F01 750i a F10/11 550i, M5 X6M atd... Ovšem kluci v Německu, kvůli kompaktnosti motoru umístili turba přímo mezi hlavy válců, takže se turba přehřívají, karbonuje v nich olej a tenhle hnus "pomalu" ucpe celý motor. Nehledě na to, že motor má prochcávající vstřikovače benzínu, jenž po každém vypnutí motoru smyjí z válců olejový film a motor tak pokaždé startuje nasucho.
Životnost tohoto motoru je 100 000 km. A to opravdu se železnou pravidelností u každého kusu.
Mimochodem BWM stále tyhle motory měni na kulanci. Nicméně i tahle výměna na "kulanci" vyjde majitele na cca 80 000 za takové věci jako jsou provozní náplně, servisní úkony atd...
Tohle mi fakt hlava neber, jak je tohle možné

Napsal: 01 úno 2017, 07:29
od Biimbo
Když si zákazník zvykl mít auto s kosmickou vybavou a technologií za ještě nižší cenu než stála jednoduchá socka před 15 lety,tak to zákonitě nemůže být lepší. Taky jsem v mládí chodil do hospody na gambrinus za 13 Kč. A dnes za to není ani lahvač.