S prevodovkou nevim , tu kratkou ja nevyuziju, do terenu nejezdim , ani nic netaham . Prave bych se chtel zeptat znalejsich , jestli jde ta skrin preskladat z 6q z 2litra , kde to je rychla . Vim ze u O1 4x4 to jde prehazet streva z FMH , ale u O2 netusim . Jestli treba nekdo vite nebo to mate, tak prosim napiste , dekuju
O2 1,9 TDI bez DFF ??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Velký metař
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
No sice bydlim v meste , ale tak 2x nekdy 4x tejdne jezdim ven smer Humpolec , je to misto kde nadmorska vyska proti Jihlave stoupa o vic jak 100m a na pocasi to ma opravdu velky vliv . V zime s tou predokolkou uz jsem mel mnohokrat na male , hlavne ve smyslu , ze bych nevyjel a neprojel . I kdyz obouvam zimaky Conti , porad to je o hubu . Proto jsem myslel , ze ta 4kolka by mela smysl . Kokal jsem na ceny a u tech 1,9 uz nejsou tak zavratny. S vykonem bych si hlavu nedelal , zatim by se dal nejaky chip aspon kolem tech 100kw a casem bych tam vrazil treba VB , to uz se s tim necha pak jezdit .
S prevodovkou nevim , tu kratkou ja nevyuziju, do terenu nejezdim , ani nic netaham . Prave bych se chtel zeptat znalejsich , jestli jde ta skrin preskladat z 6q z 2litra , kde to je rychla . Vim ze u O1 4x4 to jde prehazet streva z FMH , ale u O2 netusim . Jestli treba nekdo vite nebo to mate, tak prosim napiste , dekuju
S prevodovkou nevim , tu kratkou ja nevyuziju, do terenu nejezdim , ani nic netaham . Prave bych se chtel zeptat znalejsich , jestli jde ta skrin preskladat z 6q z 2litra , kde to je rychla . Vim ze u O1 4x4 to jde prehazet streva z FMH , ale u O2 netusim . Jestli treba nekdo vite nebo to mate, tak prosim napiste , dekuju
O1 ASZ 96kw serie
-
Franciktdi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Krátká skříň,vyšší spotřeba ( kolem 6-7), haldex před smrtí pač se o to nikdo nestará, osobně jsem s tím spokojen,dostanu se kam potřebuju a na dálnici jsem na 2500 při 130 tacho, vyšší výdaje ohledně olejů, bez DPF (díky všem bohům). BXE,šály vyměněný(taková klasika
) jinak v cajku
a šestikvalt je náchylnější na olej a chování k němu.
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
-
Velký metař
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
-
Velký metař
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 17 led 2017, 15:52
- Bydliště: Jihlava
sCitem píše:Krátká skříň,vyšší spotřeba ( kolem 6-7), haldex před smrtí pač se o to nikdo nestará, osobně jsem s tím spokojen,dostanu se kam potřebuju a na dálnici jsem na 2500 při 130 tacho, vyšší výdaje ohledně olejů, bez DPF (díky všem bohům). BXE,šály vyměněný(taková klasika) jinak v cajku
a šestikvalt je náchylnější na olej a chování k němu.
tak ta spotreba neni az tak zas zla , s ASZ jezdim kolem 6,5 ted v zime za 7 s prehledem , ovsem brzda provozu nejsem
prevodovky se az tolik nebojim , loziska jdou vymenit, stejne tak synchrony, pokud by se jednalo o opravu vymackaneho obalu , tak to mi opravi kamarad , uz mi delal i obal na ASZ .
Spojka je jasna , kdybych daval vetsi turbo,tak by na ni stejne doslo a koupil bych novou sadu + organiku .
Spis jestli by nekdo vedel , jestli jde do te 4kolky prevodovky naskladat neco vic do rychla
O1 ASZ 96kw serie
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Osobně mi ten krátký 6q u 4x4 vyhovuje, dá se s tím jezdit svižně, aniž by bylo potřeba vytáčet motor a když se to naloží, tak s tím aspoň ten slabej motor nemá tolik práce.
Ale já bych si 4x4 nekupoval, ve firmě máme jednu od nova a s tím haldexem jsou jen problémy a je to zbytečný zdroj vibrací a hluku... a to jen kvůli tomu, aby jsi si mohl pár dní v zimě zadriftovat ve sněhu
osobně bych to oželel, nebo si na zimu pořídil nějaké druhé auto za pár korun se stálým 4x4 
Ale já bych si 4x4 nekupoval, ve firmě máme jednu od nova a s tím haldexem jsou jen problémy a je to zbytečný zdroj vibrací a hluku... a to jen kvůli tomu, aby jsi si mohl pár dní v zimě zadriftovat ve sněhu
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tomas6:
Popravdě nejsem mechanik
do šestikvaltu jen originál a má to jen jednu náplň vpředu, vzadu originál do haldexu a mám vzato že i do rozvodovky
ale ať se vyjádří místní machři co se více vyznají 
Turbo kamna power:
Mě taky nevadí krátká skříň
když člověk hrne před sebou sníh tak se hodí
nicméně dost lidí na to klade velký důraz (čím delší tím lepší
), nejvíc mě však baví rozjezdy na mokru nebo sněhu 
Popravdě nejsem mechanik
Turbo kamna power:
Mě taky nevadí krátká skříň
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Pravouhla prevodovka (rozvodovka) ma spolocnu napln s prevodovkou. Proste nalejes olej do prevodovky a on sam cez kanalik pretecie do rozvodovky. Vypustne sruby maju vsak kazda svoju t.j. vypusty su dva ale nalievaci otvor maju jeden spolocny ten na prevodovke. Spojka Haldex ma vlasnu olejovu napln a filter na hydraulicky olej. Zadny diferencial ma takisto svoju napln ide do neho cca. 1L prevodoveho oleja.