O2 1,9 TDI bez DFF ??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

No sice bydlim v meste , ale tak 2x nekdy 4x tejdne jezdim ven smer Humpolec , je to misto kde nadmorska vyska proti Jihlave stoupa o vic jak 100m a na pocasi to ma opravdu velky vliv . V zime s tou predokolkou uz jsem mel mnohokrat na male , hlavne ve smyslu , ze bych nevyjel a neprojel . I kdyz obouvam zimaky Conti , porad to je o hubu . Proto jsem myslel , ze ta 4kolka by mela smysl . Kokal jsem na ceny a u tech 1,9 uz nejsou tak zavratny. S vykonem bych si hlavu nedelal , zatim by se dal nejaky chip aspon kolem tech 100kw a casem bych tam vrazil treba VB , to uz se s tim necha pak jezdit .
S prevodovkou nevim , tu kratkou ja nevyuziju, do terenu nejezdim , ani nic netaham . Prave bych se chtel zeptat znalejsich , jestli jde ta skrin preskladat z 6q z 2litra , kde to je rychla . Vim ze u O1 4x4 to jde prehazet streva z FMH , ale u O2 netusim . Jestli treba nekdo vite nebo to mate, tak prosim napiste , dekuju :)
O1 ASZ 96kw serie
Franciktdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 495
Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Franciktdi »

Nevymejslej bejkarny....jinak ta 77kw 4x4 nech si 20 tis do foroty na strin a spojku, bude to stejne pred smrti
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Krátká skříň,vyšší spotřeba ( kolem 6-7), haldex před smrtí pač se o to nikdo nestará, osobně jsem s tím spokojen,dostanu se kam potřebuju a na dálnici jsem na 2500 při 130 tacho, vyšší výdaje ohledně olejů, bez DPF (díky všem bohům). BXE,šály vyměněný(taková klasika :D) jinak v cajku :) a šestikvalt je náchylnější na olej a chování k němu.
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Felipe
Přispěvovatel
Příspěvky: 639
Registrován: 04 pro 2007, 14:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko a okolí

Příspěvek od Felipe »

Velký metař - začni jezdit Vraníky a projedeš kde co :)
A nebudeš ladit 4x4.
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

Felipe píše:Velký metař - začni jezdit Vraníky a projedeš kde co :)
A nebudeš ladit 4x4.
Tak proti Vranikum nic nemam, sveho casu jsem je taky jezdil a opravdu to projede dost , ovsem na dalnici to je dost hlucny :(
O1 ASZ 96kw serie
Velký metař
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 17 led 2017, 15:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Velký metař »

sCitem píše:Krátká skříň,vyšší spotřeba ( kolem 6-7), haldex před smrtí pač se o to nikdo nestará, osobně jsem s tím spokojen,dostanu se kam potřebuju a na dálnici jsem na 2500 při 130 tacho, vyšší výdaje ohledně olejů, bez DPF (díky všem bohům). BXE,šály vyměněný(taková klasika :D) jinak v cajku :) a šestikvalt je náchylnější na olej a chování k němu.

tak ta spotreba neni az tak zas zla , s ASZ jezdim kolem 6,5 ted v zime za 7 s prehledem , ovsem brzda provozu nejsem
prevodovky se az tolik nebojim , loziska jdou vymenit, stejne tak synchrony, pokud by se jednalo o opravu vymackaneho obalu , tak to mi opravi kamarad , uz mi delal i obal na ASZ .
Spojka je jasna , kdybych daval vetsi turbo,tak by na ni stejne doslo a koupil bych novou sadu + organiku .
Spis jestli by nekdo vedel , jestli jde do te 4kolky prevodovky naskladat neco vic do rychla :?
O1 ASZ 96kw serie
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Osobně mi ten krátký 6q u 4x4 vyhovuje, dá se s tím jezdit svižně, aniž by bylo potřeba vytáčet motor a když se to naloží, tak s tím aspoň ten slabej motor nemá tolik práce.

Ale já bych si 4x4 nekupoval, ve firmě máme jednu od nova a s tím haldexem jsou jen problémy a je to zbytečný zdroj vibrací a hluku... a to jen kvůli tomu, aby jsi si mohl pár dní v zimě zadriftovat ve sněhu :D osobně bych to oželel, nebo si na zimu pořídil nějaké druhé auto za pár korun se stálým 4x4 :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20568
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přesně,já si tehdy koupil e46 330 ve čtyřkolce a pořád jsem řešil poloosy a já nevím co, kámoš co ml zadokolku o tom autě ani nevěděl
na těch pár dní co je sníh ( i když letos teda vyjímka ), máme RAV4 a na hory nebo tak jezdíme tím
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Chlapi když už se.tu řeší OII 4x4.Jak je to s olejem v převodovce a pohonu kardanu?Náplň je společná nebo v každém zvlášť?Pokud zvlášť tak olej stejný nebo jiný a kolik v každé skříni? Je to 6kvalt.Díky.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Tomas6:
Popravdě nejsem mechanik ;-) do šestikvaltu jen originál a má to jen jednu náplň vpředu, vzadu originál do haldexu a mám vzato že i do rozvodovky :) ale ať se vyjádří místní machři co se více vyznají ;-)

Turbo kamna power:
Mě taky nevadí krátká skříň ;-) když člověk hrne před sebou sníh tak se hodí :) nicméně dost lidí na to klade velký důraz (čím delší tím lepší :D), nejvíc mě však baví rozjezdy na mokru nebo sněhu :D
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Pravouhla prevodovka (rozvodovka) ma spolocnu napln s prevodovkou. Proste nalejes olej do prevodovky a on sam cez kanalik pretecie do rozvodovky. Vypustne sruby maju vsak kazda svoju t.j. vypusty su dva ale nalievaci otvor maju jeden spolocny ten na prevodovke. Spojka Haldex ma vlasnu olejovu napln a filter na hydraulicky olej. Zadny diferencial ma takisto svoju napln ide do neho cca. 1L prevodoveho oleja.
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

super.Díky.A kolik oleje do toho patří jestli se ještě můžu zeptat?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Jo hoši tak v té přídavné převodovce na kardan je náplň sólo.Z převodovky nepřeteče nic.Ještě že mne napadlo po nalití do převodovky zkontrolovat jestli v ni něco je.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Prepac. Ospravedlnujem sa, moja vina este ze si mi neveril. Akosi som si neuvedomil ze to je Octavia II a malom som ti svojou nezodpovednou radou pochoval pravouhlu prevodovku. Tam svoju vlastnu napln. Citim sa trapne a zahanbene. Inac aky si mal dovod, ze si menil komplet naplne v prevodoch?
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3865
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

V pohodě.Každý se může zmylit.Měnil se motor za jiný a převodovka byla u sixty na opravu.Tak jsem to udělal už všechno.Krom zadku.Tam se to dělalo nedávno.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“