Dotaz- auto do práce,chip,spotřeba,volba výkonu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Tak asi by bylo fajn napsat tvůj rozpočet. (LOL)


Možná OII BKD by nebyla marná. Benzín na dálnici nebrat.
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Rozpočet max 100tis
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 269
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Pak nic lepšího než rotačku nevymyslíš. Přeju hodně úspěchu ve shánění pěkného kousku.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

same blaboli rotacka rotacka ....no nieje zla ale podla mna PDcko je urcite lepsie to je prmitivny motor ale aj menej nakladovy a problemovy ako rotacka kde treba sa viac starat o samotnu rotacku dobre kvalitne palivo ziadne take ako olej do nafty a podobne co robia experti taketo nieco pri PD sa ani nemoze stat naleje sa co chces a ides ..co sa tyka spotrebu ja jazdim za 5.5l v primereme, na dialnici 140kmh dlhodobo 5.9l pri 2700otc. 5tke a realativne je dost tichy motor ziaden traktorovy zvuk proste pri jazde je dost tichy motor by som povedal ze aj viac ako u benzinaku, jedine co huci je vyfuk{komplet vykuchany} po dialnici sa mi lepsie islo s fabkou ako s niejakym vecsim tahsim novsim autom , dalej v meste 7l a mimo mesta normalnym tempom kludnym tempom pod 4l par krat som to skusil a neveril som ze je to aj mozne najlepsia spotreba bola 3.7-8l na 100km mimo mesta a to nemam ziadnu seriovku a samozrejme ze trosku aj tlacim ci v meste a mimo mesta a spotreba niejako rapidne nestupa kde u benzinu by to uz bolo aj vidiet ...u mna jednoznacna volba PD ale len 1.9tdi a tak isto 100-160k...rotacka je skor na spotrebu nie vykon nie nadarmo boli len 90-110k verzie kde u pd islo az do 160k ale aj myslim ze ci pd alebo otacka je jedna guta ked dobre vychytas a sa on dobre postaras budu ti rovnako dobre sluzit ...alebo rovno zober benzin jebni lpg a jazdis zadarmo (LOL) do 1.8t som vlozil na skusku ze ci to bude mat vyznam no od vtedy som ho ani nedal prec mal so namiesto rezervy a spotreba bola niekde cca 8l takze 4eu este menej ako u naftaku (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejni rotačka jako rotačka pojel bych tě jak školáka...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Tak jsem z toho jelen. Rotacka či PD? Rotacka bude spolehlivější? Motory PD maji dvouhmotu? Rotacka se bude upravovat lip co se týče těch dvou režimu sport a spotřeba?
ladulel
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 06 říj 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustí nad Orlicí

Příspěvek od ladulel »

Asi bych šel do Fabia rs 96kw, nebo do golfa 96kw, nebo octavia I 96kw. Prd to žere a docela to jede...Do 100tis se to dá sehnat.
Octávia II Rs facelift rv. 2011. CEGA...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Za mě rotačka, zvlášť s tímhle rozpočtem. Motor je spolehlivější a méně žere. Převodovka 5q spolehlivá, spojka jde dát jednohmota za pár korun, výměna 5. převodu je pohoda, dá se to udělat i na autě.

PD není špatný, dá se snadněji naladit na vyšší výkon, ale je to větší pokladnička. Jsou problémy s 6q převodovkou, velká dvouhmota stojí ranec, špatná konstrukce hlavy způsobuje vymačkání uložení vstřiků, může odejít vačka, všechno tohle vyjde na dost peněz :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Máte pravdu. Měl jsem oktavku II a to vymackani jsem řešil. Na kolik vyjde to kolečko toho 5. Prevodoveho stupně? A radši by jste vzali 66 nebo 81 kw?
Na fabku jsem koukal ale tam jsou asi jen PD. Takže nej varianta asi golf. Do petkoveho golfa davali tez rotacku? Rozumnější je asi ta 4 co se týče náhradních dílů že?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

66/81kw je skoro jedno, spíš bych se snažil najít auto v co nejlepším stavu. Cokoliv na základně Golfu 4, takže klidně i Audi A3, Škoda Octavia I, Seat Toledo/Leon. To pátý kolo nejlevněji seženeš z nějaký starší převodovky, třeba z fábie 74kw TDI ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
woody.7
Přispěvovatel
Příspěvky: 132
Registrován: 28 říj 2010, 21:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od woody.7 »

Jestli ti bude stačit výkon cca do 170 ps tak rotačku, jestli chceš víc, tak jdi do PD. 2 softy neřeš, tak na to při eko tak nešlapej. To předělání na dlouhou pětku by se rotačce šiklo.
Golf Variant AGR 4x4, GT 1749VA, 120 kW. Prodáno.
Seat Cordoba Vario GT, GT 1749VA, 125 kw. Sešrotováno
Audi A4 Avant Quattro 81KW, GT 1749 VA. Naše rezerva
Caddy 2.0 TDI 4x4 125 kw. Rodinné
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Myslite ze golf bude mit lepsi spotrebu než leon nebo to bude stejné? Výkon bych ani nepotřeboval až tak velky . Spíš jsem si říkal jestli by šlo udelat dva softy kdy jeden by fakt hodně ubiral spotřebě a druhy zase hnal vykon nahoru a neresil spotrebu.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Milik607 píše:Myslite ze golf bude mit lepsi spotrebu než leon nebo to bude stejné? Výkon bych ani nepotřeboval až tak velky . Spíš jsem si říkal jestli by šlo udelat dva softy kdy jeden by fakt hodně ubiral spotřebě a druhy zase hnal vykon nahoru a neresil spotrebu.
dva softy bych neresil......i s upravenou rotačkou třeba na 180ps se dá jezdit na spotřebu..... ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Milik607
Přispěvovatel
Příspěvky: 428
Registrován: 03 úno 2009, 19:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milik607 »

Když ji upravim na vykon jak píšete nesnizuje se uz životnost? Jak to predelat na takovy výkon. Nebo co vsechno udelat abych nesnizil zivotnost a melo to urcity výkon?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

s rozpočtem 100 zapomeň na slušný stav a takový kobyly
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“