Stránka 2 z 3
Napsal: 07 úno 2017, 20:26
od Huml
pro 16V je to 8Nm + 180° , pro 8V je to 12Nm + 270°
Napsal: 07 úno 2017, 22:49
od stanomx
Huml píše:pro 16V je to 8Nm + 180° , pro 8V je to 12Nm + 270°
ďakujem za odozvu, takto je to správne aj u mňa
Napsal: 08 úno 2017, 12:37
od rline
Děkuji chlapi ! pro 16V je to 8Nm + 180° ..použiji tyto údaje .. šrouby mám koupit dle etky opět originální nebo poradíte jaké šrouby koupit v náhrade ? nechci resit tohle 2x do roka .. zrejme kdyz budou ven vstriky, tak radsi nechat otestovat, vycistit ultrazvukem, dat nove tesnici krouzky, ty valecky co tlaci na vstriky + nová napájeci lišta.. šrouby na páku výkyvní ? co ovláda vstřiky koupit a dát raši také nové ? příp. utahovací momenty prosím Vás ? seřizovací šrouby na a ty nastavovaci matice : serizeni vstriku ? poradite ? pres remenici kliky - prvni valec do horni uvrati a pak dotahnout matky dle odporu vstriku ? dekuji moc vsem !!!
Napsal: 08 úno 2017, 16:33
od Jirka84
já kupovala pevnostní srouby vem si sebou vzor šroubů a zajdi Třeba do Ferony.Nevim odkud jsi jsou v Praze v Brně. možná i v Ostravě. Já to tak vyřešil na několika autech co jezdí do dneska.
Napsal: 08 úno 2017, 16:36
od Jirka84
Nejdřív zkus jen ty srouby.Ať nemusis řešit milion veci okolo.
Napsal: 08 úno 2017, 17:24
od stanomx
tie šruby kupujete 12.9 sú aj licovane? alebo plny zavit ?
Napsal: 08 úno 2017, 17:24
od rline
ok, děkuji..Ferona Praha nebude problém .. jestli to posvětí i mistr huml, tak začnu tímto .. ješte asi zvážím i novou npájecí lištu pro jistotu .. číslo dílu šroubu : 03G103385A je to M6x88..nevis prosim nahodou pevnostní jakost jakou poptávat ? předsi jenom pojedu nejdřív koupit šrouby a pak o víkendu je prohodím .. nemám rezervní kus, nebo možnost vytáhnout jeden a podle toho koupit .. a než mi ho dodá VW to bude zase přístí týden
děkuji
Napsal: 08 úno 2017, 17:47
od Jirka84
hele 8.8 nebo 10.1
Napsal: 08 úno 2017, 17:51
od Jirka84
řekni ze chceš m6x88 a on ti dá na vyber.
Napsal: 08 úno 2017, 17:55
od stanomx
8.8 je obyčajný šrúb
pre info
http://www.faspoj.cz/pevnost%20sroubu.html, všimnite si ťažnosť, resp. pomernú deforáciu, natiahnutie šrubu ešte v okolí medze ..
Napsal: 08 úno 2017, 18:00
od Jarda S.
Jirka84 píše:hele 8.8 nebo 10.1
dnešní šrouby značený 8.8 jsou taky pěkný bláto

Napsal: 08 úno 2017, 18:21
od Jirka84
ale porad lepší než orig.který se natahnou.
Napsal: 08 úno 2017, 21:37
od Huml
nedáváme ty 03G103385A, ale WHT 003179 a žádnej problém s natahováním nemám
Napsal: 09 úno 2017, 15:12
od rline
03G103385A - 58,10,- Kč za kus
WHT 003179 - 52,10,- Kč za kus
a údajně WHT je ECO varianta ? tak nevím, jak na tom budou kvalitově ..
.. a jako fakt se všichni shodujete na tom, že udělat pouze ty šrouby + dotáhnout správným momentem a kašlat na to ? když ty hodnoty vstřiků jsou na volnoběh tak vysoké .. nebo jak mám postupovat ?
Hlava válců byla loni na tlakové zkoušce, rovnání, zábrus ventilů, kontroly sedel vstřiků, opravy závitu na napínací kladku .. následně nové tesnící kroužky, šrouby..akorát lišta napájecí byla údajně v pořádku ..
nebo zkusit opět olej 5W30 místo 5W40 pro PD s normou 505.01 ?
děkuji
Napsal: 09 úno 2017, 16:47
od A6TDI
8.8 je normální sračka z mototechny , chtěj nad 10 .. ve spojovacim materiálu někde