Mna na mojom tiež pochválil, kat, nový pletenec (krasne tig zvary), egr off motor zajebany od oleja (nechce sa mi to čistiť tieklo cez ventilviko klasika)
soft origo
kanál 13 nič extra (-0,07 -0,24 -0,42 +0,71)
dymovosť 0,19
brzdy super pri fO 65N
dal mi tam jedine chybu interiéru (roztrhnutá sedačka) aby sa nepovedalo
STK - kouřivost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
michalbo když odpojíš - (nebo připojená KO) hodí chybu neprojdeš - bylo už napsáno. Nebo nějakou, která dává málo ale není totál KO - bez chyby.
Měl bys ale s diodou normálně projít, pakliže to to teda nehulí jak lokomotiva.
Potom jedině diodu ven a dát tam trimr a naštelovat okolo 2-3 Voltů.
Lehko to přizpůsobíš otočením na požadovaný odpor/Volty.
Buď voltmetrem nebo vagem jak chceš.
Akorát to pojede hůř ale to vydržíš, ten den..
chybu to nehodí 100pro.
Ale při dobrým čerpadle i tryskách by si měl projít bez potíží i s tou diodou.
Měl bys ale s diodou normálně projít, pakliže to to teda nehulí jak lokomotiva.
Potom jedině diodu ven a dát tam trimr a naštelovat okolo 2-3 Voltů.
Lehko to přizpůsobíš otočením na požadovaný odpor/Volty.
Buď voltmetrem nebo vagem jak chceš.
Akorát to pojede hůř ale to vydržíš, ten den..
Ale při dobrým čerpadle i tryskách by si měl projít bez potíží i s tou diodou.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020