Octavie 3 jaký dieselový motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Staré motory -OK...( Zlaté TDI 81Kw ) Bohužel, dnes bych už kupoval pouze benzín...Nekupuji auto na chvíli a ušetřil bych si do budoucna starosti a peníze. Momentálně mám YETI 1.4 TSI a jsem nadmíru spokojený. Podle mých informací od prodejců ve škodovce začíná pomalu růst poptávka po benzínech ve všech typech....
To je situace!
Abaro
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 12 dub 2012, 15:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Abaro »

Dení nájezd mám tak do 100 km. a auto bude jezdit každý den.
Slyšel jsem, že diesel je strašně překombinovaný, dokonce jsem viděl že na motoru VW 1,6 tdi CR byla na výfukové trubce taková klapka kterou poháněl elektromotůrek který tam byl dost nešťastně umístěn, to mě docela překvapilo. Jednalo se o model 2013.
Prodejce a to nevím jestli je pravda říkal že do toho dpf filtru jde i chladící kapalina z auta, možná je to blbost.
Mě se ta Octavie 2,0 110 kw docelá líbí. Myslíte si že je to blbost ?
Nejsou na tom motoru nějaké vyvažováky na klice nebo nějaký podobný zbytečný vehement ?
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2069
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Překombinovaný není diesel, ale všechno co plní EU6 a je úplně jedno jestli si koupíš naftu nebo benzín.
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Ale pořád nemá toho tolik složitého, jako diesel...Nepotřebuje takovou náročnost pro plnění emisí...Každý si vybere, co se mu líbí a co považuje za rozumné.
To je situace!
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2069
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

No, hele na TSI jsou zcela běžný problém rozvody, pumpy, ložiska v převodovce O3, spotřeba oleje-obrovskej problém ted od nového roku na emisích, kdy jakýkoliv TDI s vykuchaným DPF to dá s prstem v nose, zatím co benzín -čím novější tím větší problém to protáhnout. Nedokážu posoudit poslední TDI, to ke mě jezdí ještě hodně málo, ale když se budeme bavit o předchozí generaci ve dvojkové oktávce tak ty motory jsou extrémní držáky, jezděj ke mě taxikáři s 600t na hrbu a řeší se max blbosti jako el. regulace turba, vířivé klapky, egr. Mladá má v oktávce CR najeto 300, má to originál dvouhnotu, turbo, vstřiky, jediný co se za tu dobu řešilo byl protočený klimakompresor.
DIAGNOSTIK
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 23 led 2006, 19:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od DIAGNOSTIK »

Velký seznam můžu vyjmenovat u naftáků....všechny můžou mít své typické problémy. Ale nenaděláme nic....Bohužel,,,,, doba se obrací k benzínům. S těma držákama jsi myslel jedničkovou řadu....u té dvojkové jsou jen vyjímky....
To je situace!
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Mrkni na octavia forum, je tam dost lidí co mají přes 200 tis a kromě vodní pumpy se toho nijak moc neřeší, já mám skoro 80 tis a o autě nevím. Výhoda těch nových motorů je že k recirkulaci spalin do sání si berou čistý plyny až za DPF (proto ta klapka na výfuku) a tím by teoreticky neměl být problém se zanášením sání a EGR sazema jak to známe. Podle mě je úplně jedno jestli 1,6 nebo 2,0 ty motory jsou hodně podobný, záleží jaký chce výkon, ta upravená 110kW jede nádherně, upravená 1,6 se taky snaží ale ten spodek to má trochu vlahý ožívá až kolem 1600 ten dvoulitr se sbírá od 1300 daleko měkčeji, u té 1,6 to trochu víc vibruje a duní. A ty TSI už taky nejsou špatný, rozvod řemenem a spotřeba taky slušná.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ono všechno má svoje, to že jsou nový diesely složitý je fakt, to jo, ale benzíny na tom nejsou o moc líp,dnešní vstřikování benzínu(TSi,GDi apod.) je obdoba D systému,k tomu halda dalších vyfikundací, takže on se může vykurvit i benzín raz dva, o "nadimenzování" většiny součástek se nemusíme bavit...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ono de i o to jak se jezdí,

jedu do hodonína přesně 9O podle GPS za mnou nikdo nejede

jedu 110 podle gps za mnou nikdo nejede

jedu 120 podle gps za mnou nikdo nejede

všichni předjíždí, nikdo nedodržuje pravidla, tak se prostě auta sypou (LOL) a je práce a práce ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Chcete dobru radu nad zlato?

Nekupujte si nove auto.....

Nove auto sa oplati kupit jedine vtedy, ak nemate kam davat peniaze...respektive po skončeni leasingu alebo zaruky, auto okamzite predate a netrápi vás jeho technický stav.

Ak si chcete kupit auto na štýl starých čias...že si dedko kupil feliciu a mal ju 20 rokov, menil olej...jazdí dodnes...zabudnite na to!

Či TSi alebo TDi....oba sú ODPAD! Kto tie motory servisuje mi dá za pravdu....

Osobne si myslim ze posledne dobre TDi bola 1.9 PD....potom možno 2 liter a CRko s BOSCH solenoidom...ostatok je všetko dole kopcom..

a benzin... moj nazor že posledny good bol 1.8T možno ešte tie 2.0 FSI... TSI je od začiatku pohroma.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2069
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Myslíš že feliicie se nemusí servisovat? Pamatuju jak měly 4 roky starý filcky v pátejch vratech díry že tím šla prostrčit ruka a otevřít dveře (LOL)
Tak jasně že starý rotačky byly držáky nad který není, ale dneska je ta doba už dávno úplně jinde a všechny tyhle starý auta mají najeto bambilon a není kde brát slušný stavy a jak říkám nedokážu ještě hodnotit trojkovou oktávku, většina jezdí do autorizáku, ale co se týká dvojkové tak ty CR motory ke mě jezdí se 600t najeto
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Jirka. píše:Myslíš že feliicie se nemusí servisovat? Pamatuju jak měly 4 roky starý filcky v pátejch vratech díry že tím šla prostrčit ruka a otevřít dveře (LOL)
Tak jasně že starý rotačky byly držáky nad který není, ale dneska je ta doba už dávno úplně jinde a všechny tyhle starý auta mají najeto bambilon a není kde brát slušný stavy a jak říkám nedokážu ještě hodnotit trojkovou oktávku, většina jezdí do autorizáku, ale co se týká dvojkové tak ty CR motory ke mě jezdí se 600t najeto
jo však bosch CR so solenoidom vie niečo vydržať....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33638
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Jirka."]Myslíš že feliicie se nemusí servisovat? Pamatuju jak měly 4 roky starý filcky v pátejch vratech díry že tím šla prostrčit ruka

sděláš výpln vemeš mazelínu a natřeš ten spoj spodku a vrchu hustou vrtvou, dvakrát ročně na ni vystříkám celý silikonový sprej na známá místa a dutiny, + tempo

kluk ji má letos dvacet let a ani náznak koroze cca 200.000 km, normál servis + zadní díl výfuku, čep řízení baterka, peníze to nežere,

mám půl mega na pikapu starám se vypadá slušně ne že bych neměl na nové ale najedu max 4000 km za rok,

můj tata si koupil před rokem 68 embéčko a vydrželo mu až do roku 2000 kdy zemřel, bylo v supr stavu, vzimě přikrýval motor dekou aby neprochladl, věčně pumpoval kola, za špatného počasí nejezdil, ;)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

no jo, ale tehdy bylo auto braný jako NĚCO,kus majetku,každej druhej byl půlmechanik, všechno se furt natíralo tlumexem,stříkalo resistinem,v dešti nevyjíždět a v zimě do soli?? to už vůbec ne (rofl)

dneska je to věc denní spotřeby,cíleně je spousta věcí dělaných tak aby nevydržely a i poruchy v záruce - v porovnáním s celkovým objemem je to pořád minimum,většina lidí bude spokojených tak co.. (crazy)
D A V I D
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 30 črc 2007, 06:09
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od D A V I D »

jo však bosch CR so solenoidom vie niečo vydržať....

kód motoru ? Díky David
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“