
výber auta
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevím co znáš, ale neberu ti to, často je to hodnocení z doslechu. Nepsal bych to, kdyby ten "zkurvený italský motor pořád nešel jako housličky"..Dotyčný jiný auto nechce, koupil si dokonce zadní dveře za 100 eur a prahy si nechá opravit,PROTOŽE TEN MOTOR JEDE JAKO BEJK", co na to říci? Nic ...Já T 4 mám, a vím, že 5 vál je bomba, bohužel to je dávno minulost...Dnes je to ostuda, poslechni si borce, co motory generálkují . Ti mají největší přehled, kecy barových povalečů jsou jen následkem jejich chabého organismu při požití většího množství alkoholu. A když si ještě šlehnou, je třeba od nich dál...A6TDI píše:To zní jako hovadina no nevim ale v 350 tis o kterých ty básníš je motor v T4 lehce po zajetí . A ve 150ti je nový . Nehledě na to že výkon a dynamika toho šmejdu VM motori je v prdeli a je to snad nejhorší pohonná jednotka co znám .jericho-3 píše:Je vidět, že o tom moc nevíš, zrovna tento motor má známý , který jej koupil když ChrYsler Voyager měl najeto 150000 km, a dnes má 360000, mění se jen olej a já mu měnil vodní pumpu. Auto už začíná sžírat koroze, ale motor chodí pořád jako zamlada.. Co by zato dal koncern, mít takovou spolehlivost..Má také OCTU Laurin Klement, ale v té nechce jezdit, že to je žebřinák , nehledě na to, že mu teď vyvádí převodovka, vydává mu zvuky, které se snaží zastavit novými oleji a různými přípravky, takže je dost zklamán.A6TDI píše:Snad nemyslíš to VM motor?
A já ti řeknu, proč VM mnozí nemuseli, má /mimo provedení pro Forda/ dělené hlavy, a když ten moto uvaříš, tak oprava těsnění není žádná procházka uklizenou dílnou, a musí být přesný postup operace. Ale mnozí mistři odkojení Zetorem s chlupatými prackami k tomu přistoupili často jako před žněmi. Hlavně dovozci, kteří tenhle motor trápili v odtahovkách a jak známe tyhle kousky, jejich technika byla k pláči. Takže když vyměníš například jen jedno těsnění pod jednou hlavou, narušíš stabilní- stejnoměrné utažení všech hlav na blok a problém se vrátí..A pak se nadává.. Jinak má provedení motoru VM s čerpadlem ala Tdi , s kterým dodnes nebyl sebemenší problém..Není to obhajoba, ale upozornění na křivdu, která je v těchto lokalitách častá, Češi Němce vyhnali, ale dodnes jsou "posraní" z jejich výrobků. Já je mám taky rád, ale neupírám ostatním jejich UM..

nepropadat panice...
jelito o italských motorech mlč, víš o tom kulový, zamrznul jsi u 1.0 fire ale ta doba je pryč, budu se opakovat, ale třeba nový doblo je takovej šunt, že i š 120 je proti tomu držák jak kráva a opravdu vím o čem mluvím, servisuju velikou flotilu italských šuntů, ital neumí plasty, elektriku, tlačítka, prostě nic. Kdyby byl ital jediný auto na světě, volím jízdní kolo, dojedu dál 

Koukám, že jediné co děláš je Doblo..Možná bys mohl poreferovat o ostatních typech, když jsi tak v obraze..Takhle jako ty dopadnou zkrachovalí státní zaměstnaci, kteří se nakonec museli pustit do řemesla. Bohužel ti chybí kontinuita a životní zkušenost. Tohle není o pochodování na rozkaz, tady musíš mít širší záběr..Ale jako zaměstnanec to jistě překonáš, to co zkurvíš, za tebe zaplatí zaměstnavatel...Tak nám napiš, co by jsi si koupil, kdyby ti znova vyplatili odchodné a rentu za tvé služby státu. Jaké auto by sis vybral? Fabii...? 

nepropadat panice...