[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • zistenie typu motora citroen - Stránky 2
Stránka 2 z 2

Napsal: 05 dub 2017, 19:26
od pepe276
burton.b22 píše:3x fiat scudo dva motory DHY a dva D9B. Najeto od 250 do 300 ale to nemusí být reálné. Dneska v mojem ZX z ničeho nic hadice tvrdé a z chladiče tekla voda, žadné přehřátí ani velká zátěž ( po městě úplně pomalu). Kdyby to bylo jenom těsnění dal bych to dohromady ale asi to bude spíš prasklá hlava. Jo kdyby to bylo s turbem ani by mě to nepřekvapilo.
Něco podobného mi kdysi dělal motor D9B, začala se ztrácet voda, prohnilo(cca po 23 letech) těsnění pod hlavou, tak se dolévala jen voda a stále častěji a častěji a tím prorezla mrazovka vzadu u vodní pumpy a dokonala dílo zkázy. Motor několikrát uvařený, takže přerovnat hlavu, nové těsnění z nerezu do TD, ne obyčejné klingeritové. To už snad neprohnije. Nové rozvody, vodní pumpa, fridex a motor běhá jako nový a doufám, že ještě dlouho bude.

Napsal: 05 dub 2017, 20:07
od burton.b22
No nastartuju studené a do minuty se voda tlačí ven ( když tam není víčko). Tak nevím je mi ho líto rozebrat na díly ale nevěřím že to bude jenom těsnění.

Napsal: 05 dub 2017, 20:13
od pepe276
Shoď hlavu a uvidíš. Když už jsem měl těsnění opravdu v háji, tak šel tou hadičkou, která vede z trubičky za termostatem a palivákem, z 90 % už jen vzduch, jak to tlakovalo. A bylo to jen těsnění a mrazovka.

Napsal: 06 dub 2017, 06:15
od roman1648
Jj, udělat hlavu, srovnat blok a přežije tě to ;)

Napsal: 09 dub 2017, 12:47
od burton.b22
Tak hlava dole. Jsou popraskné komůrky ale to by nemělo vadit. Hlavu už někdo dělal ale to klingeritové těsnění toho moc nevydrželo. Nechám udělat hlavu a dám celokovové těsnění z TD.

Napsal: 09 dub 2017, 19:12
od pepe276
Pokud jsou jen lehce popraskané jen komůrky, ale ne přes celou komůrku, tak změřit a pravděpodobně i přerovnat hlavu, zabrousit ventily, dát nová gufera, popř. i zkontrolovat vůle ventilů ve vodítkách. To nerezové těsnění taky používám i u dieselů bez turba.
Pak změřit a případně srovnat blok a pokud není motor vyběhaný a měl dobré tlaky, tak složit.
Případně nové rozvody i s kladkama a vodní pumpou, nová gufera na klice vepředu i vzadu a na vačce, kouknout na místa, kde u těchto motorů někdy teče olej (víko ventilů, okolo vývěvy, nalévací hrdlo oleje dole u bloku, ztvrdlé hadice) a jezdit :-)
Jakmile tohle uděláš, tak by ti měl motor běhat ještě dlooooouho bez problémů a za pár litrů nafty.
A pak jen hlídat hladinu fridexu (nejezdit jen na vodu) a oleje...